Landkrabbe.

Her om dagen dro jeg på stranden.

Liker du også sand? 

34 kommentarer
    1. Kjære Halvor.
      Jeg liker sand, noen ganger. Andre ganger ikke. For ikke så lenge siden, når jeg var på et treningssenter å så på folk trene… Følte meg litt dum der jeg satt med vinterjakke og så på dem, men ja, så spurte jeg en 11 åring om jeg kunne kaste sand på han. Han fikk store øyne og klarte å presse fram et “n-n-neeii!” også gikk han veldig fort vekk fra meg.
      På stranden liker jeg ikke sand så godt, for der fester det seg over hele kroppen, om man har vært bare litt i nærheten av vann. Plagsomt til tusen.
      Og forresten, sånn helt ut av det blå, du er pen, sterk og kul!
      Savner video med Rambo. Ha en fin uke i Thailand da! Her i Norge har det vært sol de siste dagene, høhø! 🙂

    2. kjære Halvor, jeg er ikke så glad i sand, ikke når den sniker seg opp i skoene mine, og heller ikke når den er så varm at du brenner deg. Ellers er sand kjempe kult.

    3. Kjære Halvor!
      Jeg liker sand, så lenge den holder seg på bakken og ikke i maten min! Sand smakker ‘IKKKJE BRRRAAA’. Det knaser veldig… I Egypt#-land# er det veldig varm sand. Det var rosa sand på en strand i Kreta, som var veldig myk. Er det myk sand i Thailand? Jeg liker myk sand… 🙂
      Du er forresten pen, sterk og kul!
      Marishka Hargatey! #Fra LoveGuru, tror kanskje det er thailandsk, eller indisk??#

    4. Kjære Halvor.
      Håper den pene og sterke kroppen din og din kule personlighet nyter godt av sola som ikke er der. Uansett, håper du har det kult i Thailand:)

    5. Herlig, herlig, jeg elsker også hvordan folk stirrer når man flílmer seg selv med kamera. helt alene. Folk er rare. Har de ikke noe bedre å gjøre?

    6. kjære halvor, du er så utrolig kul, genial og sterk.
      Ler av hver eneste video du lager, jeg digger deg 🙂

    7. Kjære Halvor! du er forbilde mitt jeg elsker deg! ville du gjort meg til verdens lykkeligste person og følgt meg på twitter?? isabelcheer <3

    8. Har du ofte diaré og sånn, pga. all drittmaten du spiser? De gangene jeg nærmer meg måltidsrytmer (og -innhold) som ligner på det du promoterer blir det ramma resten av uka. Du er et ræva forbilde!

    9. Det er bra du lærer oss slike viktige fakta, blir jo litt som et vitenskapsprogram! Håper du får bedre vær den siste uka da (:
      – L

    10. Kjære Halvor, du er sinnsykt kul og utrolig flink til å inspirere andre folk! jeg er kanskje ikke han gutten i klassen som slo jentene, men jeg samlet på steiner og hadde sinnsykt lyst til å tenne på skolen! men det kom ikke lengere enn kinaputter og fyrverkeri i skolegården! … men uansett! jeg lurte på om du kan si hei fra min mjau-pus til din kjære søte snille kattepuus rambo… å om dere er i trondheim hadde det vært fint om dere kunne tatt dere en tur innom. for nå er der jo vår, (i allefall i Trondheim som ikke har vært så heldig å sett solen før i forje uke!) å da er jo kattepusene så gale å kåte, så om rambo kunne tenke seg å, ja! hun er en deilig norsk skogskatt da! du kan se bilde av henne her -> http://instagr.am/p/JpUGhvpnzE/ … hun er så keen på rambo skjønner du! pus mjauer om han heletiden! men uansett, si hei fra pus til rambo!

    11. Du er så sinnssykt morsom, du! Og forresten så har jeg nettopp sett deg på Kims potetgull reklamen, når du er i badstuen. Elsker bloggen din halvor !

    12. Kjære Halvor.
      Du er veldig pen og snill og stærk og kul. Alle vil være venner med deg Halvor.
      Digget delen: Jeg jo hadde håpet jeg skulle få litt farge i dag, men nå er jo regnet så varmt at kanskje jeg får litt farge allikevel.
      Du er sykt azm. Jeg tar videoene dine VEEELDIG seriøst og neste gang regnet er varmt skal jeg prøve å sole meg i det.
      Jeg beundrer deg og din fine, smarte og sikkert vellsmakende hjerne.
      P.S Hils Rambo når du kommer hjem igjen da

    13. Kjære Halvor! Beundrer deg for hvor sterk, kjekk og kul du er.
      Du må være den morsomste bloggen jeg har lest. Skjønner ikke at du ikke ligger på 1 plass! 🙂

    14. Du er jo bare helt fasinerende! Sitter alltid og smiler av videoene dine. Du tror kanskje du bare har userøse fjortiser som synes du er søt, men jeg er faktisk ganske voksen av meg vil jeg si, og jeg kan med hånden på hjertet si at du er morsom!

    15. Kjære Halvor .
      jeg liker den kule kapsen din. Den er pen. Den har sånne hvite prikker på seg som jordbær har, bare at de på jordbær har lysegule, små, og de ligner egentlig ikke på de som er på kapsen din. hade konghalvor dott kåm ( :

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg