DEL-FIN 3030

Fattern pleide å fortelle meg om da han var liten, og at de pleide å spørre hverandre for eksempel “Har du sett siste med Tegnestiften?” etter å ha sett nyeste episode av ungdomsprogrammet “Tegnestiften” kvelden før. Etterpå stod de i skolegården og diskuterte episoden. Eller “Smil til det skjulte kamera” for den saks skyld.

NB: Jeg har ikke sjekket om min far faktisk så “Tegnestiften” på TV. Jeg har gjort research og funnet ut at det var et TV-program som het dette på slutten av 60-tallet. For alt jeg vet sugde det. 

Det jeg lurer på. Er det slik at dere ungdommen som henger her inne pleier å se “Har du sett siste med Kong Halvor, eller?” i skolegården dagen etter at dere har fått med dere den nyeste? Også lurer jeg på om dere kanskje diskuterer filmen etterpå. Prater om det estetiske, handlingen og kanskje hva som burde vært annerledes. Det er mitt mål og ønske. At dere som ser filmen snakker med hverandre i skolegården dagen etter, med 60-talls-slang, om den siste til Kong Halvor. Den dagen jeg oppnår det skal jeg spandere på meg en napoleonskake. 

Uansett. Her er den siste til Kong Halvor.

44 kommentarer
    1. Hahahha! Jeg pleier å snakke med en i klassen om videoen dine. Kommer det en ny video, spør jeg henne om hun har sett videoen Kong Halvor lasta opp f.eks i går 🙂
      Kjære halvor du er pen, sterk og kul, foresten!

    2. Du kan bare kjøpe deg napoleonskake, vi snakker om deg i skolegården! Vi prater om handlingen, og det estetiske, men det er lite vi synes skulle vært gjort annerledes, kjære pene, sterke og kule deg 🙂

    3. Kjære Halvor, du kan spandere på deg flere napoleonskaker, jeg og venninna mi snakker alltid om “den siste med Kong Halvor” på skolen.
      ps: du er veldig pen, sterk og kul

    4. Kjære Halvor. Nå er jeg kvalm, og jeg har ikke engang sett halvparten av halvparten av filmen engang. Ekkelt ass.
      Ellers er du kul.

    5. Jeg og en venninne av meg snakker om videoene dine hele tiden, også sitter vi å ler av deg. PÅ den gode måten da så klart. Btw, Kjære Halvor, du er pen sterk og kul. ok?

    6. Kjære halvor.
      For det første må jeg bare si at jeg er utrolig glad for at akkurat denne filmen ble “facebook-dedikert” til meg, for det er det mest geniale jeg har sett på lenge. Jeg tror faktisk at dette er favoriffkonghalvorfilmen min!
      Jeg må også si at du skal få spandert en napolionskake på degselv, for vi snakker masse om “den siste med halvor” i skolegården… Eller det er vell mer meg som forteller alle veldig entusiastisk alt som skjedde til de bare går. Hehe
      Forresten, du kan få en gratis klipp av meg, fordi du er så pen, sterk og kul:)

    7. Kjære Halvor. Jeg lo da du var mark på gulvet. Jeg har snakket om “siste med Halvor” med min venn. Men jeg har måttet ha pause fra siden din, jeg bruker altfor mye tid på det, men det er fordi jeg synes det er underholdene og vanskelig å klikke seg ut av. Så.. bra! (når jeg tenker meg om så funker jo ikke denne pausen så veldig bra)

    8. Bruker av og til å snakke med noen, men ikke med sånn tøff 60talls-slang.. Denne filmen blir derimot ikke diskutert siden jeg ikke så mer enn 15 sekunder.
      – L

    9. Kjære Halvor. Jeg diskuterer videoene dine med opptil flere folk på skolen, men jeg må nok skuffe deg, for vi gjør det ikke i skolegården, vi snakker om de i kantina, vestibylen og gangen i stedet.
      Du spurte, jeg svarer: I sommer skal jeg på roskilde kiiis!
      Har du delfinsertifikatet forresten?

    10. Kjære Kong halvor.
      Jeg skal love deg at vi snakker om deg på skolen, senest på fredag gikk vi inn i alle klasserommene og byttet bakrunn på alle tavlene til deg og rambo(så blir lærerne litt sinte å sier: kan dere slutte å ta bilder av en mann i bokseren som bakrunn). Vi digger deg 😀

    11. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul, men mest av alt helt spesiell. Du bestemmer selv om du skal se på det som noe positivt eller negativt.

    12. Kjære Halvor. Livet mitt blir fylt av mening når jeg leser bloggen din… Ps, du er veldig pen, sterk og kul!!

    13. Kjære Halvor.
      Ja, vi snakker i skolegården dagen etter om den nye til Kong Halvor. Det er fordi du er kul og pen og sterk og veldig fint og har veldig fine hårete legger!!
      I sommer skal jeg sitte ute og se inn.

    14. Pleier som regel å snakke om deg hver gang jeg er på et sted jeg vet du kanskje vil dukke opp, ettersom du er så sykt deilig, mandig, kul og heit

    15. Død hud<3 Nam. Apropos hårklippen - kan du ikke få kusina di (som har sett tissen din) til å klippe deg igjen? Da får du det billig, vøtt. Kanskje gratis! Øyøyøy!

    16. Halvor.. Wtf er dette.. Tips: ikke lag flere slike videoer.
      skulle til å skrive, du er pen, sterk og kul.. men.. dropper det for denne gang.

    17. Kjære Halvor. Så pen, sterk og kul som du er, er det en selvfølge at du er et tema på skolen. både i friminuttene og i timene. du er best, jeg elsker deg

    18. Jeg pleier å snakke med vennene mine om videoene dine. En gang snakket jeg til og med med læreren min om deg, da jeg så at han hadde bloggen din åpen i en fane når han skulle vise noe på pc’en sin. Han sa at han var innom og leste og kikket gjennom bloggen, og at han aldri hadde ledd så mye av noe på Internett i hele sitt liv.

    19. Veldig fin film. Ja jeg pleier å spør venninnene mine i skolegården, eller i gangen da, om de har sett den siste konghalvorfilmen. Og da svarer de av og til: “NEI!” Og da svarer jeg: “Har du ikke! Det må du.” Og så ser vi den sammen. Det er alltid et godt øyeblikk, og jeg føler det bringer vennskapet vårt til nye høyder. Av og til svarer vennene mine: “JA!” og så sier jeg: “haha” og så fniser vi litt.Det er morsommere når de svarer nei syns jeg.

    20. Kjære halvor
      Du er sterk og pen og kul å sånn.
      Avogtil vil jeg også sende ting i posten til deg,men kanskje ikke et kakestykke. vi får se, mulig det blir vaffel.
      Vi har ingen skolegård, eller vent, det har vi sikkert men jeg er blitt gammal så nå går jeg på universitet og skal bli lærer, så vi snakker om deg i litt andre rom/områder om du vil, men vi snakker om deg, det må jo være hovedfokuset her!:D

    21. Jaaa, snakker om deg på skolen! Og hvertfall i dag; møtte deg på lørdag og tok bilde med deg, og nå har alle sammen sett det på instagram(ninabentsen)!! wii! Var syykt gøy å rndelig få sett deg i virkeligheten! 🙂

    22. Kjære Halvor og Rambo 🙂
      Du er så –> |—————sterk———————————-pen————————————kul——————|
      Så poenget:
      Hahahahahaahhahahaha!!!!

    23. Kjære Halvor. Jeg spydde litt når du spiste den døde huden din. Faktisk er jeg veldig traumatisert, for kjæresten min har også sånn hud og nå kommer jeg til å ha mareritt om at han også begynner å spise på den. Æsj. Nå spydde jeg litt igjen.
      Noen ganger lurer jeg på hvordan bloggen din hadde vært hvis du hadde oppført deg like smart som du virker når du skriver ett innlegg, men skrevet som om du var like spesiell som i videoene. Eller noe.
      Du er pen og kul, men vet desverre ikke hvor sterk du er da jeg aldri har konkurrert i håndbak med deg. Håper jeg får muligheten til å prøve å slå deg i håndbak en dag, da hadde jeg blitt glad. Hadet.

    24. Kjære Halvor. Først vil jeg si at jeg spydde inni munnen min når du spiste død hud. Men siden det er deg går det fint.
      Også kan jeg glede deg med at du kan kjøpe så mange napoleonskaker du bare orker for vi snakker om deg i skolegården, i klasserommet, i kantina, på trening osv. Vi har til og med lagt inn bilder av deg og Rambo på alle skolepcene som skrivebordsbakgrunn. Lærern spurte hvem sin flotte katt det var, og da brukte vi en hel time på å snakke om deg og Rambo. Kult! Du får forresten faktisk lov til å kjøpe en kake mer enn du orker fordi du er pen, sterk og kul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg