Reklamepause: Gratis Øya-tickets!

Mine kjære DNB-venner har kontaktet meg igjen fordi dem sitter på en stor bunke billetter til Øya-festivalen som skal gis bort til kreative sjeler som har lyst til å dra på festival – og det er vanskelig å gå utenom internettkongen Halvor når man virkelig skal ha en viral boost som blaster bankers! Jeg vet ikke hva det jeg nettopp skrev betyr, men det er sånn jeg snakker. Jeg plukka det opp på den tiden jeg bodde i Huldreveien. Både det og enkle triks for å kaste sykler og handlevogner i Askerelva. 

Uansett; DNB deler ut Øya-billetter og det er min jobb som totalt uviktig i samfunnet å hjelpe dem med å spre ordet.

Hva trenger du?

– Twitter
– Hjerne

Hvordan gjør du dette?

– For å delta må du lage en bildetweet basert på “dagens bokstav” og “dagens spørsmål”. Sjekk hva disse er HER.
– Tagg tweeten med #DNBøya slik at DNB-panelet rakst kan finne den og bestemme om den er verdt en billett til Øya.

Jeg prøvde å lage en tweet selv, men feilet selvsagt med en gang. Det er ikke “R” for “Rester” som er dagens bokstav, og dermed kan jeg ikke vinne denne gangen. Ja, ja. Jeg fikk i det minste forsideplass på sidene til DNB. Kanskje jeg blir fulgt av noen fete banktvitrere.

Sånn ellers kan jeg absolutt anbefale Øya-festivalen – spesielt om man får billett gratis. Det er en nydelig, liten festival med masse fine mennesker, musikk og øl. Jeg anbefaler øl. Sånn ellers kan jeg absolutt anbefale Twitter også, men jeg antar at alle leserne mine har forstått det på dette tidspunktet.

Lykke til med konkurransen – Vi sees på Øya!

10 kommentarer

Siste innlegg