100 000

Jeg er kanskje ikke kjent for å ta meg selv så selvhøytidlig, men noen ting må alikevel få lov til å feires. Posemannen har nettopp, som den første Kong Halvor-filmen på youtube noen sinne, krysset den magiske grensen på 100 000 visninger på youtube. Jeg vet ikke hvorfor akkurat den filmen har slått an så mye mer enn mange av de andre filmene mine – men antar at det er noe som ikke stemmer helt hos dere, rare hjemmesideleserne mine! Jeg vil uansett benytte muligheten til å takke alle som følger med på det jeg driver med. Jeg hadde gjort det uansett, men responsen deres gjør at jeg føler meg to hakk mindre koko enn om jeg surra rundt med dette helt mutters alene. Jeg skylder alle dere en øl (men det har jeg ikke råd til, og mange av dere er mindreårige)!

Hva er det dere liker så godt med Posemannen, egentlig? Det ryktes forresten at Halvor (meg) planlegger å lage en oppfølger i nær fremtid (på hjamlarsk betyr “nær fremtid” “innen 5 år”).

Og siden jeg først er i mimrehjørnet; hvor lenge har du fulgt med på internettavfallet mitt – og – hvilke minner sitter du best igjen med? Setter pris på svar. Det er en hektisk periode om dagen, men jeg prøver å klamre meg fast til hjemmesiden min og de prinsippene som gjelder her inne (ingen).

Hilsen Halvor (meg). 

43 kommentarer
    1. Kjære Halvor
      Jeg har lest hjemmesiden din siden januar i år. Jeg husker alt like bra, eller like dårlig om du vil, bortsett fra delfinsangen din som jeg husker hakket bedre. Tror jeg.

    2. Hm, Mitt første møte med hjemmesia di var vel for 1 år siden. Å jeg elsket det! Sånn serriøst, det du gjør er dritbra! Elsker mennesker som tør å skille seg ut.
      Du er mongo.
      Jeg digger det.

    3. Har ikke telling på hvor lenge jeg har fulgt hjemmesiden din, men det er i alle fall mer enn to år! Ikke bare er du kjekk og morsom, men du er utrolig kreaktiv og har mange fornuftige meninger. Klarer ikke å finne et favorittminne. Du er fantastisk.
      Glad i deg, puzzzn!!

    4. Kjære $~*~ HaLvOr ~*~$
      Jeg har, som fast leser av din(e) twitter konto(er), konghalvor.com, og youtubebrukerkontoen din, har fulgt med på ditt internettavfall så lenge jeg kan huske(hukommelsestap). Du er pen, sterk og kul, og jeg gleder meg til vi en dag gifter oss($$$$$)
      Mvh. ChRiStIn.

    5. “Posemannen” var en av de første filmene jeg så av deg. Men det var først ved 2:07 og utover jeg falt for deg. Kom over videoen helt tilfeldig på youtube. Jeg husker ikke helt når det var, men siden.. en eller annen gang, hvertfall. Jeg har fulgt med siden da..
      Helt siden jeg så “posemannen” så har jeg også vært fast bestemt på at vi skal bli kjærester også skal vi bo på et slott. Som er bygd av flasker. Men vi skal ikke gifte oss da, fordi jeg liker ikke sånne giftemål… Eller ekteskap da.. som dumme mennesker kaller det. Man hører jo på ordet at det ikke er bra “gift”.
      I flaskeslottet vårt skal Rambo også bo. Jeg skal gjøre oss rike (rane minibanken) og kjøpe mat til deg og Rambo hver dag. Du kan også få øl. For jeg kan stjele det også. Hvis du ikke bare vil kjøpe det selv da. Sånn at jeg ikke blir banka opp av polisen og satt i barnfengsel med 67 år gamle damer som spiser sopp med grillkrydder som vakter.
      Og det gjør ingenting at du er 8 år eldre enn meg, for vi kan bare holde forholdet vårt skjult til jeg blir eldre og mennesker ikke lenger ser på deg som pedofil og sånn.
      Neida. Helt ærlig, hadde jeg møtt deg så hadde jeg enten bare stått der og ikke sagt noenting og bare sett på deg. Ellers hadde jeg snakka altfor mye så du bare hadde gått din vei og aldri noengang ville latt meg stalke deg på Internett mer (men du kan uansett ta turen til Flisa. Du kan bli med Asbjørn hit en gang og hilse på meg siden du elsker meg så høyt og sånn). Neida, men ja.
      Men vi kan uansett flytte inn i flaskeslottet. Det går bra.
      Men nå skal jeg prøve å sove og sånn, og ikke skrive om vårt fantastiske flaskeslott mer, siden jeg får vitnemålet mitt med bare 2’ere på idagkveld. Så du får ha en riktig god natt og sove godt! Heihåå.

    6. Liker når du skriver om Asker/Borgen virker så rart at jeg har møtt deg da du var yngre.. Bortsett fra at jeg enda er stuck på Borgen 😛 i alt det useriøse så kommer du med noen innlegg som jeg tror du legger mye av sjelen din i.
      Må si du er ganske så sjarmerende, i alt det rare du finner på 🙂 begynte vel å følge med på hjemmesiden din for 1,5 år siden. Håper du finner lykke en dag, Halvor

    7. Neste gang jeg er i Oslo skal du kjøpe meg en øl på Olsen.
      Hmm.. siden 2010 faktisk. Veldig vanskelig å velge beste minnet, for det er så mangt. Velger å ta ett fint, men samtidig trist minne. Det du skrev om moren din, og Scandinavian star. Utrolig rørende. Ser virkelig opp til deg, og du er fantastisk. Tusen takk for at du er deg.

    8. KA GJOR DU I KLÆBU!?
      du va liksom i klæbuhallen samtidig som mæ, å æ sså dæ ikke 🙁 min store drøm å møt dæ jo
      du e helt konge!! rååååå tøff

    9. Tror jeg har lest den i 1 1/2 år. (Men jeg har gått igjennom så og si alle innleggene dine da)
      Vet ikke selv hva det var med posemannen, alle videoene dine er jo geniale!
      Beste minne er vanskelig. Digger når du snakker om Rambo, når du har videodagbok, og når du skriver de mer dype innleggene dine..
      Vi har ganske lik tankegang, og jeg er sykt lei alle rosabloggerne i landet…
      Gruer meg til dagen du vil slutte med blogginga!
      mvh jente95

    10. Kjære Halvor, åå, du, du er så pen, sterk og kul! Ojojoj.
      Ja, jeg skal inrømme at jeg ikke oppdaget deg så tidlig som for flere år siden, men jeg så du skulle på hovefestivalen, og da måtte jeg jo bare sjekke deg ut. Siden da har jeg gått nedover og nedover og sjekket ut alt du har skrevet og gjort. Litt stolt av det.
      Du er ordentlig sjarmerende! Gleder meg til å se deg på hove. Ikke at jeg kommer til å gjøre noe annet enn å kikke lenge på deg fra lang avstand, for det er litt skummelt. Du er altfor pen og sterk og kul, syns jeg.
      Kanskje jeg tar snikbilder av deg. Men det vet du ikke, fordi det er jo snik. Heh. Jeg digger deg, spesielt i poser!
      Pene, sterke kule Halvor. Ha en fin dag!

    11. Kjære Halvor.
      Du er fantastisk pen, sterk, og kul. ikke minst morsom. denne videoen er ekstremt morsom. derfor er den så poppis.

    12. 1 år! Kommer innom hver dag, og nå kom det to innlegg på 2 dager, men husk kvalitet over kvantitet! Prekæs i morgen

    13. Har fulgt deg siden innlegget om de psyko stalkerene som sendte deg kake og kort. Ikke lenge akkurat, men du er kulere enn de rosa barbiedukkene som ligger rundt deg av toppbloggere. Keep on rollin’ Kong Halvor av Briskeby!

    14. Har fulgt bloggen (beklager, hjemmesiden) i ca to år, og jeg syns de fleste innleggene er fantastisk morsomme. Klarer ikke velge et spesielt minne. Håper ikke du slutter å blogge (legger ned hjemmesiden) med det første, for å miste Linnéa er faktisk mer enn nok.
      Peace out.

    15. Kjære Halvor! Eg har fulgt med på bloggen din forferdeleg lenge. Sikkert sidan 2002, minst. Det eg hugsar aller best er at du har hjelpt Oma med å klippe plenen, og at ho har gitt deg pengar og vaska i heimen din. Det er fint. Stå på. Hels Rambo.

    16. Kjære Halvor, du lyser opp hverdagen min. Livet mitt suger, men du har en så syk og kul humor at du får meg til å trekke på smilebåndet selv må mine tyngste dager. I tillegg er du jo veldig kjekk og kul, for ikke å snakke om hvor sterk og pen du er!

    17. hvor lenge har du hatt denne bloggen, da? tør ikke skryte på meg no. men var et nach vi snakka om daniel flyg (kenneth fra hotel cæsar, jeg googla han, og da havna jeg her. det var da du fortsatt tok bilder av alt mulig rart da du var ute og gikk, mye sigøynerprat. har fulgt deg på bloglovin’ siden den gangen. og du var den første jeg fulgte på twitter, faktisk. klarer ikke komme på no favorittminne akkurat nå, SORRY!!!! liker frosk og dyr på dyr.

    18. Jeg fulgte med på deg før du ble mainstream. Viste bloggen din til andre, og de bare “Hva faen?”. Og NÅ følger DE deg på Twitter. Det var gøyere når du ikke var så populær.
      Hilsen jente, 18

    19. Hehe, jeg har fulgt med på ditt Internett-avfall som jeg vil kalle underholdning siden desember 2009.
      Husker aller best Kisse Gassen, som jeg forøvrig lurer på hvordan det går med.
      Vennlig hilsen Sunniva

    20. Jeg holder serriøst på å pisse på meg av latter av denne videoen, du er bare så sinnsykt skadet.. kan ikke hjelpe for det!
      Jeg fant internett-avfallet ditt via Ida Wulff, og har følt en slags tvangstanke om å gå tilbake til denne siden siden det, som nå er litt over ett år siden. Så vet du det.
      – fast leser

    21. kjære halvor, du er pen sterk og kul og jeg er forelsket i deg. jeg kommer til å forfølge deg helt til du sier ja til mitt frieri. Med vennlig hilsen Thea som har stalket deg på twitter, face og hovesidene. true love forever and ever !

    22. Kjære Halvor.
      Har fulgt med på hjemmesiden din i litt over to år nå tror jeg. Husker mye rart og morsomt du har kommet opp med, men det første jeg kommer på er “Dass Effect” videoen din. Ler like mye hver gang!
      Du er så pen, sterk og kul, Halvor. Digger deg!

    23. Heihei! Hvordan går det med deg/dere? Idag hadde jeg tenkt å blogge en adjektivfortelling! Men mens jeg lette etter passende tekster så fant jeg en tekst som var så ekte og genuin at jeg ville dele den med hele verden. Dette er en tekst skrever av noen som IKKE prøver å selge dere noe, men som kun prøver å hjelpe dere med det viktigste her i verden: Skjønnhet.
      Versågod:
      Kilde: http://www.makestyle.no/epages/makestyle.sf/no_no/?ObjectPath=/Shops/MyStyle/Categories/SMINKEBLOGG/Beaut_Pacifique1
      Alright! Nok snakk om følelser, la oss heller snakke om viktige ting som faktisk betyr noe; skjønnhet. Jeg vet at for flere av dere er dette etterlengtet, for søren som dere kan det med å mase innimellom! Jeg skal altså tipse dere om? eller.. jeg skal egentlig fortelle dere hvordan dere kan få fin hud på 3 uker!
      Det høres så ut som om jeg prøver å selge dere noe, men tro meg når jeg sier at jeg ikke gjør det. Vi i Makestyle brenner så for produktene våre at dere hadde ledd hadde dere sett oss på kontoret med et hav av Glo Minerals, Beauté Pacifique, GB og mye mer rundt oss. Vi gråter nesten når vi har høytlesning på mail jeg/vi har fått av lesere og kjøpere av produktene, og hvordan de nesten kan forandre et liv. For jeg vet virkelig hvordan det føles å våkne om morgenen og grue seg til å se seg i speilet. Hvordan det føles å ikke orke å putte på sminke, for ingenting kan gjemme bort de sorte prikkene, de hvite talgklumpene og de røde kvisene. Og jo mer sminke, jo værre hud. Men, for nesten 4 år siden presenterte Tone Damli meg for Glo Minerals, som førte meg til Janne fra MakeStyle, som igjen presenterte meg for renseserien Beauté Pacifique, og det var først da at huden min virkelig begynte å bli fin.
      I vår kom nemlig Janne kjørende fra Oslo for å besøke meg i Kristiansand, sammen med representanten av BP som kom fra Danmark, og sammen viste de meg produktene sine mens de så på at jeg kastet alt jeg hadde av andre produkter. Jeg kastet Chanel, jeg kastet Decleór, jeg kastet REN, jeg kastet alt jeg hadde, og satset fullt og helt på BP. 1 uke gikk det, før jeg begynte å få kommentarer fra menneskene rundt meg om hvor fin hud jeg hadde fått. Og det skal faktisk litt til for at folk kommenterer forskjell i HUDEN. Ny leppestift, kul øyeskygge og ny frisyre er lett å kommentere, men huden?
      For å gjøre en lang historie kort, så kuttet jeg ut alt av produkter, og fulgte BP slavisk. Det har gjort min tørre hud myk, min ugjevne hud gjevn, tatt bort sorte prikker, kviser får jeg aldri lengre, og jeg som før brukte foundation, kompaktpudder, rouge og solpudder ? PÅ EN GANG, bruker nå kun bittelitt solpudder til daglig, fordi jeg ikke trenger mer. Og det er så utrolig deilig!!!!!

    24. Kjære Halvor,
      Hmm.. Må ha fulgt med hjemmesiden din i over ett år nå. Så ble det så jeg så deg på både Dagens Mann og tweet4tweet.
      Høydepunktet var vel da du retweeta meg da JB var i byn, men så fjerna du den retweeten..?
      Du må ha funnet ut at jeg ikke var så kul som du først trodde, da jeg heller satt hjemme og leste hjemmesiden din enn å være på konserten..
      Jeg likte veldig godt HALVOR OG PETTERS VIDEODAGBOK FRA KRAKOW!!!!!
      Du er like pen, sterk og kul som hjemmesiden din.

    25. Det er ikke rart du ikek får Ipaden på det kommer sånn ledning og knapp du må jo sette i ladern smarting!!

    26. Kjære Kong Halvor. Tror jeg har lest hjemmesiden din i 1-2 år..?
      Men uansett så var det ALLER BESTE innlegget ditt “handel i grensehelvette”!! ELSKER DET!!! Har sikkert lest sånn 10 ganger nå. Blir aldri lei! Det er sååå morsomt. Og du? Jeg elsker deg, skal vi lage barn sammen? Og så kan jeg flytte inn hos deg og fattern betaler?
      Tar det som et ja. Sees snart da Halvor!

    27. Jeg har vært inne på hjemmesiden din helt siden du skrev innlegg om paradise hotel på blogit.no. Hvis ikke jeg husker feil og det ikke var deg. Veldig lenge hvertfall. Gratiss med så mange views

    28. Kjære Halvor!
      Jeg har være en aktiv bruker av hjemmesiden din i ca. 2 år. Det jeg husker best er Øyafilmen fra i fjor, med metabilde av kameraet! Der er jo jeg! Du er så sterk, kul og fantastisk pen på det bildet av det er bakgrunnen min. En gang skrev jeg en mail om at jeg ville spoone med deg, men du svarte ikke. Jeg skjønner jo det, fordi du får sikkert endel foresøprseler om spooning. Jeg ville bare dele dette med deg og spørre hvor du skal campe på Roskilde i år, så jeg kan følge etter deg og fnise. Setter stor pris på det om du svarer.
      Mvh.
      Din største fæn (SÆRR)
      Natalie

    29. Jeg har fulgt med på hjemmesiden din i noen år tror jeg. Er fortsatt overbevist om du er en av de froskene..

    30. Kjære Halvor.
      digger alle videoene dine, men den som heter bestevenn ler jeg bare mer og mer av hver gang!! du er best

    31. Sitter igjen med sixpack!
      Ler meg skakk av alle filmene dine, men de filmene jeg husker best er de filmene av deg der du har “mistet” hodet, armene og bena. HAHA!

    32. Har fulgt med i over to år, og husker fremdeles første gang jeg kom innom hjemmesiden din. Jeg lo til jeg gråt! Uheldigvis deler ikke vennene mine entusiasmen min, men det får så være. Deres tap ikke mitt!

    33. Kjære Halvor!Du er verdens råeste blogger jeg noen ganger har sett!Du er så tøff,fordi du tørr liksom å skille deg ut!:D
      Du er også pen,sterk og kul!Digger deg!♥
      Ikke slutt å blogg! (ikke på veldig lenge værtfall!)
      Du burde lage en ny posemannen video også!♥
      PS:Forresten sa jeg at du var pen,sterk og kul?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg