Moshpit på Hove (barnehagefest)

Som hovetryne, så må jeg visst legge opp innlegg selv om jeg egentlig er fullt opptatt med å alkoholforgifte sjelen min med sterk, brun brennevin. Her er noen klipp fra en konsert jeg var på for noen dager siden med Lamb of God. Klippene viser en haug med fulle idioters labre forsøk på circle pit og wall of death.

For dere som ikke vet hva circle pit og wall of death er for noe, så kan man enkelt si at det er slemme storebrødrene til moshpit. Vedlagt ligger to eksempler på hvordan det egentlig skal se ut.

Frister det?

Kommer forresten tilbake med flere Hove-innlegg litt senere. Inntil videre kan jeg si så mangt som at jeg ikke trives her. Det er mulig at det kommer til å gjennomsyre de kommende innleggene. 

19 kommentarer
    1. Wow. Jeg fikk frysninger over hele kroppen av å se circle pits og wall of death! Norge har aldri vært flink på circle pits. Wall/crawl of death har vært relativt gode da!

    2. Avenged Sevenfold (a7x) sine konserter er konge uansett hva. Favorittbandet & lidenskapen min. Grunnen til bruken av “Elwin” i navnet mitt er pga Brian Elwin Haner Jr som du sikkert så med den flotte gitaren. Nok om det, misunner deg selv om circle pit sakene og det var ræva. Jeg føler meg så hjemme på slike konserter. Det er meg om du forstår. Jeg er så rastløs nå kjenner jeg her jeg ligger i en seng på hotellrommet i Rhodos.
      Denne er forresten til deg:
      http://doudig.blogg.no/1340901509_til_verdens_beste_hal.html

    3. Hahahaha, herreguuud, vedder hauet mitt på at et par av kompisene mine var inne den smørja der. Håper han ble hardt skadet, for det er nemlig ikke bare èn gang de har prøvd å trampe meg ihjel under diverse dårlige moshpits. Gode venner jeg har altså..

    4. Kjære Halvor.
      Åh nei, nå ble jeg flau.. Men for all del, koselig at Norges små 16åringer har laget en snill versjon av dette, ved og jogge rundt som oppvarmingen på ungdomsskolen, for så å kjempe snilt løpe fra en side til en annen uten å være i nærheten av noen andre mennesker..
      Halvor du er kjekk,sjarmerende,kul,pen,fantastisk,sterk,gøy,magisk, favoritt!

    5. Kloke ord fra pene, sterke kule Halvor. Barnehage. Til og med jeg, pinglete lille meg, kan stå helt stille der inne.
      Jeg så deg forresten, omgomgomg!

    6. Hadde den sykeste drømmen i natt, om deg blant annet. Jeg sto og pratet med kunnskapsministeren, Kristin Halvorsen. Plutselig kom du med en jetpack på ryggen utkledd som posemannen, og slo Kristin med en paraply innrullet i tang. Før du fløy avgårde med vinger som ble til en superman kappe mot solen, slik som Team Rocket gjør i Pokémon. Awesome.
      POSEMANNEN <3

    7. Tenk å bruke så mye penger, for regn, dårlige band, og muligheten til å bruke enda mer penger på verdens dyreste øl… Festival+Norge=usant

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg