Vinn ukespass til Øya!

Jeg har fått 4 billetter til Øyafestivalen av DNB for å dele dem ut i en spennende konkurranse som også skal være opplysende – akkurat som i søppelsorteringskonkurransen i Kykelikokos. DNB er stolte sponsorer av Øyafestivalen (og noe delvis stolte sponsorer av meg?) og vil bruke muligheten til å fremme det stadig mer gjeldende debatten rundt unge menneskers (oss) boligsituasjon. BSU-grensen er alt for lav, og selv om man fyller både BSU- og BSU 2.0-kontoen helt opp, så tilsvarer det fortsatt kun en liten del av hva leiligheter i Norge koster.

Jeg har vært med på å fronte BSU-kampen til DNB fra starten, og anbefaler alle som ikke skjønner hva i alle dager jeg snakker om, om å lese seg opp på dette. Skal man flytte hjemmefra (anbefales), så er dette med penger liksom det helt essensielle ved kjøp av bolig. Og nå kan du til og med få billett til Øyafestivalen i samme slengen. Det er herlig. Det blir som å oppleve Kykelikokos om igjen.

Funfact: Jeg ringte til Kykelikokos så mange ganger at Bowler måtte ringe Fattern og be han om å trekke ut ledningen slik at andre også kunne komme til. Neida. joda. Neida. Men Fattern gjorde det alikevel – han var redd jeg skulle bli gal, og det ble jeg også hahahahahah! 

Delta i konkurransen ved å finne svaret på dette spørsmålet, og skrive det i kommentarfeltet:

Boligprisene blir stadig mer surrealistiske, og bare siden nyttår har gjennomsnittsleiligheten økt i pris med en betydelig sum. Hvor mye er det faktisk snakk om?

Svaret på dette finner du på DNB sin kampside for bedre BSU HER. Skriv svaret ditt i kommentarfeltet, og husk navn og mail. Og husk, det er fullt lov å komme med sine ytringer om både boligpriser, BSU og Kykelikokos.

——————————————————————————————————————————

Jurien (Jeg og Rambo) har funnet ut at svaret er 154.000 kroner (noe som er helt vanvittig) og at vinnerne for denne gangen er Magga, Lars, Mariell og Runar. MEN ryktene skal ha det til at det KAN komme et par billetter til om jeg klarer å smiske hardt nok med de kjære, søte, elskverdige og herlige menneskene jeg kjenner i DNB. Nå skriver jeg på nytt innlegg som dere andre kan kose dere med innen noen timer. Jeg er glad i dere. DER, jeg sa det!

137 kommentarer
    1. Kjære Halvor, det er snakk om utrolige 154 000 kroner, synes det er veldig kult at du digger kykkelikokos! Kankskje det blir kykkelig-klemme tid på Øya i år?

    2. Kjære Halvor.
      Det er med stor fortvilelse at jeg kan fastslo at en typisk etableringsleilighet har blitt 154.000 kroner dyrere å kjøpe, bare siden nyttår. Prisøkningen hittil i år er altså større i kroner og øre enn statens maksgrense for BSU. Derfor håper jeg for din del at du allerede har kjøpt leilighet. Da har du jo gjort det godt den siste tiden. Uansett bør du, som jeg benytte deg av BSU 2.0, høy rente og skattefradrag, det er bra!
      Legger ved en link til en artikkel jeg leste i avisen idag, som sier at det i Oslo kun har blitt regulert for 650 boliger, mot målet som er 4500. Sånt blir det dyre boliger av… http://www.aftenposten.no/okonomi/Boligbyggingen-i-Oslo-stanser-opp-6953361.html
      En jente her på kontoret sier at du er kjekk.
      Ha en god dag.

    3. Den har økt med 154.000 kroner. Husker lite fra barne-tv, men la merke til at du har et vingespenn på nærmere 190 cm, og dersom man tegner strek fra fot til arm, og helt rundt, så blir du et kvadrat. Imponerende!

    4. Kjære Halvor! Jeg kjenner deg jo ikke, så blir jo bare smisk å gi deg mange komplimenter. Det jeg kan si- er at du virker som en kul type – og jeg liker bloggen din! Svaret på spørsmålet er : 154.000 dyrere siden nyttår. Har akkurat kjøpt meg leilighet – er blakk – men VIL på øya!!

    5. Kjære Halvor. Gjennomsnittsleiligheten har økt med i snitt 154.000 kroner siden nyttår. Det er mye penger for ei fra Slemmestad det. Så jeg vil veldig gjerne vinne billetter til Øya, så jeg kan drikke øl og danse bort bekymringene sånn som han her: http://www.youtube.com/watch?v=a_426RiwST8 . Og selvfølgelig speide etter deg siden du er så pen, sterk og kul.

    6. Kjære pene, sterke, kule Halvor!
      Visste du at en en typisk etableringsleilighet har blitt 154.000 kroner dyrere å kjøpe, bare siden nyttår? Prisøkningen hittil i år er altså større i kroner og øre enn statens maksgrense for BSU. Likevel unnlater myndighetene å øke sparegrensen. Vi mener at BSU-ordningen må utvides til et maksbeløp på 300.000 kroner.
      kopieeert ja, hehe:)

    7. Kjære Halvor.
      en typisk etableringsleilighet har blitt 154.000 kroner dyrere å kjøpe, bare siden nyttår.
      Og ja, du er veldig pen, sterk og kul!

    8. Halla, Halvor. Takk for sist! Visste du at en typisk etableringsleilighet har blitt 154.000 kroner dyrere å kjøpe, bare siden nyttår? O_o ;S ;S

    9. Kjære sterke Halvor.
      Gjennomsnittsleiligheten har økt med 154.000 (!!!!!) kroner. Jeg liker ikke boligpriser. Ikke penger heller. Men jeg liker Øya-festivalen, og har ikke fått vært på en eneste festival i hele sommer ettersom Carlings har LURT MEG. Sommerjobbhelvete og en generelt kjip sommer med alt for mye fritid. Øyapass hadde vært ganske fantastisk. Ellers kan jeg godt ha Kykelikokos-maraton med deg.

    10. Hei halvor! Du er tøff, og litt kul.
      Gjennomsnittlig har boligprisene har blitt 154.000 kr dyrere.
      Hils Rambo, mjaumjaumjau..
      (Dette var en smisk for å få øyabillett, men Rambo er selvfølgelig tøff han også)

    11. Kjære Halvor,
      154.000kr (etthundreogfemtifireJÆVLAtusen!)
      Og her har du MINST en setning om hvor pen, sterk og kul du er, ok? – veldig

    12. Kjære Halvor. Du er sterk og kul. Siden nyttår har prisen for en leilighet steget med 154.000 kroner. Derfor er prisøknigen større enn statens maksgrense for BSU. Takk for meg

    13. Kjære Halvor,
      jeg vil starte med å si at du er utrolig kjekk og at jeg digger deg. Eheh, sant, men ja og nei. Det er sant!
      Og så vil jeg fortelle deg at siden nyttår har en typisk etableringsleilighet for unge økt med 154000 kroner, noe som er helt vilt. Jeg gruer meg til jeg skal på boligmarkedet fordi det er snakk om så mye penger for å klare seg. BSU er et godt tiltak og en fin spareløsning for unge, allikevel er det tåpelig at man ikke kan spare “nok” pga statens ikke eksisterende regulering og fokus. Vi får ikke nok hjelp til å klare oss og mange unge får aldri kjøpt sitt eget sted før de er gamle og grå. Det å leie er jo tyveri ut av en annen verden men allikevel må det bli manges løsning når det er så dyrt å etablere seg på boligmarkedet.
      Så vil jeg jo og legge til at Øyapass hadde vært kult å vinne, jeg har nemlig fått festvaldilla og opplever de beste sommerminnene på festivaler. Om jeg skulle vinne to billetter skal jeg skape sommerminner med min fantastiske bestevenninne gjennom snart 17 år.
      Sommersmask fra Eline, den kuleste av de alle.. [email protected]

    14. Kjøre Halvor. Du er sterk og kul. Siden nyttår har prisen for en leilighet gjennomsnittelig steget med 154.000 kr. Dette er mer enn statens maksgrense for BSU. Øyapass hadde vært superkult!

    15. Er snakk om ca 154 000 kr. For en student er det utrolig mye. Selv bor jeg hjemme (er forøvrig forsatt liten, men alder er bare tall som de sier. Nei, men seriøst. Det er virkelig ikke det. Jeg hater de som sier det. Det er IKKE kult, liksom). Men som sagt, er snakk om 154 000.

    16. Gjennomsnitts leiligheten har steget med 154.000 kr! Du er så sykt pen, sterk, kul og nesten sexiere enn Bowler. Savner kykelikokkos så sykt, hvorfor ble det borte? Noen ganger når jeg tenker på det kommer tårene. Men som regel går det bra.

    17. Boligprisene har økt med 154.000 kroner siden nyttår. Jeg synes det er bra med BSU, men med en maksgrense på 150 000 kommer du ikke veldig langt, med mindre du har en sparekonto til eller tar opp et stort boliglån.

    18. Kjære Halvor. Du er helt OK, og jeg liker fargene på knappene på skjorten din. Eller toppen din kan man vel kanskje si. Du er også ganske kul fordi du skriver artig, og jeg var dessuten helt enig i innlegget du skrev om Hove. Fy faen. Jeg fikk kjeft av gamle far jeg også, da han fikk en regning der det stod at på¨en helg hadde jeg ringt kykelikokkos 97 ganger. Men, jeg har faktisk vært med på showet i levende livet, kun for å vifte på ørene. Det er det ikke mange som kan si.
      Forresten, så har summen steget med 154.000 kr. Det er ganske mye.
      Jeg har ingen blogg å linke til, men jeg håper jeg får være med i konkurransen likevel. Ta ta!

    19. Hei, Halvor! Boligprisene har økt med 154 000 kroner siden nyttår! Helt sprøtt om jeg kan få si det selv.
      PS: Elsker bloggen din!

    20. Kjære Halvor
      Har egentlig mest lyst å kommentere kor utrolig KUL du e som skrive om Kykelikokos! Sangen sitte fremdeles igjen hos meg, 815 493 00. Prøvde å ringe dette nummeret en gang, for å se om noen har det nå, men får bare beskjed om at abonnenten har fått nytt telefonnummer.
      Kan jo nevne at eg har tatt en sniktitt på DNB sine sider og blitt informert om at boligprisene har steget med 154.000 siden nyttår, i tilfelle du, siden du e så PEN og STERK, har lyst å gi meg ett ukespass til Øya 🙂

    21. Morn sunshine 🙂
      Om jeg skal tippe (ikke fordi at det i det hele tatt ligger ute på linken)- men boligprisene har har økt,og grensen for hva du får spare i bsu er mye lavere i kr.enn økningen i boligpris. Bsu-oppsparingsgrensen øker altså ikke i takt med de løpende prisene på leilighet. Dessuten såer vel du så oppvakt og smart at dette visste du…

    22. Kjære Halvor. Prisen på en gjennomsnittslig etableringsleilighet har økt med 154.000kr siden nyttår. Dette er grusomt, og en ganske skummel utvikling. Forøvrig har jeg akkurat mista leiligheten min, og dermed er det en ganske stor sjanse for at jeg må bo på gata i bergen det kommende året. Siden du er så pen og sterk, synes jeg du kan gi meg Øyapass, slik at jeg har noe å varme meg på når gradestokken tipper minus! Jeg skal ikke tenne på dem altså, men varme meg mentalt. Ps. Du er kul

    23. Kjære Halvor, ikke engang en sterk mann som deg kan dra prisene ned. Selv om du prøver, har gjennomsnittsprisene økt med 154.000 siden nyttår. Neste gang får du heller bruke din sjarm, og sjarmere prisene i senk. I mellomtiden sliter vi studenter med staten, i en kamp hvor det ser ut til de helst vil ha oss til å bo på gata. Eventuelt kan vi muligens få råd til en gigantisk bowler-hatt til tak for de penga vi får lov til å spare i BSU..

    24. Hei Halvor. Takk for sist! Visste du at en typisk etableringsleilighet har blitt 154.000 kroner dyrere å kjøpe, bare siden nyttår?!!?

    25. Kjære søte, snille, vakre, deilige Halvor.
      Personlig bor jeg hjemme hos mor og far og har en plan om å kjøpe min egen leilighet. Jeg sparer og sparer, og det blir dyrere og dyrere. Det har jo som du vet økt med over BSU grensen (154.000) bare fra nyttår! Så selv med full BSU og BSU 2.0 vil jeg ikke klare behovet hvis jeg kjøper til jul…
      Øyabilletter hadde vært et lys i en ellers dyster sparingstunnell:)

    26. 154.000 kr dyrere! Jobber i bank, så trengte ikke engang å sjekke! Mvh tørrpinne (som er litt keen på øya!)

    27. en typisk etableringsleilighet har steget med 154.000 kroner siden nyttår!..håper jeg har spart nok spenn til leilighet når bobla sprekker og jeg kjøper min første leilighet til spottpris i forhold til de som kjøper bolig nå. så en skummel graf idag som viste utviklingen i boligmarkedet, den så ikke mye sunn ut.

    28. Kjære Halvor, boligprisene har steget med 6,8 prosent fra i fjor 🙂
      Du er veldig pen, sterk og kul!
      og jeg trenger et øyapass!

    29. Kjære Halvor. Gadd ikke lese de greiene, brukte heller den tiden på å lese de gamle innleggene dine.. Så satser på at det holder å si at boligprisene har økt mye!
      Ha en ellers fin dag veldig pene, sterke og kule Halvor.

    30. 154.000 kr dyrere. Styggdyrt. Jeg vil gjerne, som trøst for at jeg ikke kan kjøpe meg leilighet før om 100 år, hooke up med Øya-billettene du serverer på gullfat.
      Pen, sterk og kul helt på alvor.
      Det er deg det, Kong Halvor.

    31. Boligprisene har doblet seg! tror jeg.
      Det hadde vært awesome hvis jeg fikk billettene pene, sterke, kule Halvor!!!

    32. BSU er fint det, men det blir ikke det helt store med tanken på at boligprisene har doblet seg.
      Kykelikokos. åh så, mange minner!

    33. 154.000
      FRANK OCEAN. det hadde vært saker det. hadde vært enda kulerere om vi dro sammen. sjiet.

    34. Kjære Halvor. Gjennomsnittsboligen har steget med 154.000 kroner bare siden nyttår.
      I tillegg så er du pen, sterk og kul. Selvom jeg ikke kjenner deg… 🙂
      Nevnte jeg at du er kul?

    35. Kjære Halvor, du er snill og kul og grei og sterk og jeg vil gjerne flytte inn hos deg og Rambo!
      Boligprisene på en gjennomsnittlig leilighet er økt med 145.000 penger siden nyttår, som er masse mere enn det en gjennomsnittlig student tjener på ett år og VELDIG mye mindre enn det de kan spare på et år ogsånn. Jeg syns dette er dumt og at det skal bli lettere for folk som ikke har kjøpt bolig før å kjøpe det, så man kan jo også kanskje sette ned egenandelen for førstegangskjøpere. Jeg kan ikke dra på Øyafestivalen da(har ironisk nok jobb, for å spare til bolig….), så det er kanskje litt teit å skrive en så lang kommentar når jeg ikke har noe behov for å vinneogsånn, men jeg liker å skrive å snakke om sånne derre ting som har med politikk å gjøre, så derfor kan jeg skrive masse om det. Kykkelikokos er også kult, men jeg fikk ikke ringe inn til konkurransene fordi det var sånne nummre som kostet penger å ringe til (ekstra penger altså)
      Økonomisk kykkelikokos klem fra Gunnhild

    36. Prisene har økt med 154.000 kr siden nyttår, og please please please, let me get what i want, fordi jeg har veldig lyst på billetter.
      BSU og boligpriser er for tiden meg likegyldig, men Kykelikokos var fantastisk.

    37. Kjære Halvor!
      Boligprisene har økt med 154 000 bare siden nyttår, og det er helt sykt! Jeg har ikke råd til egen bolig, men jeg er fornøyd med å bo hjemme om jeg kan dra på øya!
      Du er kul, sterk og pen.

    38. Kjære Halvor, ikke engang en sterk mann som deg kan dra prisene ned. Selv om du prøver, har gjennomsnittsprisene økt med 154.000 siden nyttår. Neste gang får du heller bruke din sjarm, og sjarmere prisene i senk. I mellomtiden sliter vi studenter med staten, i en kamp hvor det ser ut til de helst vil ha oss til å bo på gata. Eventuelt kan vi muligens få råd til en gigantisk bowler-hatt til tak for de penga vi får lov til å spare i BSU..

    39. Kjære Halvor, du er selvsagt veldig pen, sterk og kul. Prisen på en gjennomsnittsleilighet har økt med 154.000 kroner siden nyttår. Jeg hadde blitt så glad om jeg vant dette, at du faktisk skulle fått lov til å slikke på tærne mine(igjen). Jeg kunne til og med vasket dem først.

    40. Kjære Halvor, Boligprisene har endret seg med 3,2 prosent siden nyttår. Fikk frasakt meg BSU kontoen min for hver gang jeg ville ta ut pengene prøvde banken å snakke meg ut av det fordi det mente det var bra sparing og hørte av en kompis at man ikke får ut pengene heller hvis ikke man kan overbevise banken om at pengene går til boligrelaterte ting. Noe jeg ble veldig paranoid av og fikk for meg at banken drev å stjal pengene mine! Selvfølgelig var ikke det tilfellet, men følte meg noe mere avslappet uten det. Men hvis du gir meg billett til Øyafestivalen skal jeg love å legge igjen pengene mine i alkohol der. (ikke si det til DNB!)
      Også håper jeg at siden du er så kul at vi møtes der?

    41. Kjære maskuline Halvor. Jeg kunne ikke gitt mer blanke i boligprisene, så lenge jeg lever under mammas tak og spiser ho ut av huset. Men jeg har hørt rykter om (i tillegg til å se kommentarene over så klart) at bolig prisene har doblet seg. Vet ikke, men tipper at det stemmer.
      Håper forresten på å se enda mer av fine Rambo. Klem

    42. Kjære maskuline Halvor, det er meg igjen. Etter litt nærmere research har jeg funnet ut at de fleste over tolket spørsmålet litt feil. Kan aldri stole på andre enn en selv. Det har jeg nå lært! Mitt nye svar:
      En typisk etableringsleilighet har blitt 154 000 norske kroner dyrere.

    43. Gjennomsnittsleiligheten har økt med 154.000 kroner! Du er pen, sterk og kul. Må man smiske mye for å få Øya-pass?
      Jeg synes det er flott at BSU øker sparebeløpet. For at en ungdom, som for første gang skal etablere seg, er det helt sinnsykt å måtte spare 300.000 til et egetkapital uten litt hjelp. Jeg hadde i alle fall ikke kunnet flytte ut før jeg var 30.
      PS. Jeg ringt også veldig mange ganger inn til kykelikokos. Èn gang kom jeg igjennom, men da spurte de så mange spørsmål på en gang at jeg ble redd og la på. Angrer fortsatt den dag i dag.

    44. Kjære Halvor, boligprisene har desverre doblet seg. Derfor så har ikke en fattiglus som meg råd til fine goder som Øya-billett. Nevnte jeg at jeg nettopp har flyttet til Oslo, og derfor er meget ensom? Og så pen, sterk og kul som du er – så kan vel du hjelpe meg med å føle meg litt mindre ensom kanskje? 🙂

    45. Kjære Halvor. En en typisk etableringsleilighet har blitt 154.000 kroner dyrere å kjøpe, bare siden nyttår. Og ja, du er over gjennomsnittlig kjekk 😉 Det absurde i “Kjøper og selger barn” gjør at du framstår for meg som en kul person. 😉

    46. Godeste Halvor. En en typisk etableringsleilighet har blitt 154.000 kroner dyrere å kjøpe siden nyttår. Og ja, du er over gjennomsnittlig kjekk 😉 Det absurde i “Kjøper og selger barn” gjør at du framstår for meg som en kul person. 😉

    47. Den har blitt 154.000 kroner dyrere! Jeg vilvilvilvil se Black Keys (og alle andre bra) på Øya! Husker fortsatt nummeret til kykkelikokos – åtte en fem, fire ni tre, null null!

    48. Inni helvete – Jeg skrev feil mailadresse!
      Prisen har fortsatt steget med 154.000 kroner, og jeg kan fortsatt nummeret til kykkelikokos.

    49. Kjære Halvor…… Det er tydelig at boligprisen har økt, og det med det dobbelte. Ser for meg at jeg må bo på et kott, med fordel kan sitte på do mens jeg dusjer og innta middagen fra stolen som fungerer som seng – sofa – stue/kjøkken 😉 Men heier på mer BSU sparing og heier mer for økning av aldersgrensa på sparingen!!!!
      Nevnte jeg at jeg syntes du er innmari kjekk??? Nei gjorde ikke det nei, men det er du altså 😉
      Elise

    50. Hei halvor, kom over konkurransen via en venn på facebook. Synd du kun har 4 billetter – jeg trenger egentlig 5, slik at jeg kan selge 4 av de og på den måten spare mer i BSU.
      154000 er svaret. Dessverre.

    51. Boligprisen på en typisk etableringsleilighet har økt 154,000 kr siden nyttår (holyshit). Jeg er overbevist om at slutten på Kykelikokos og den drastiske boligprisøkningen er relatert. Vi er alle doomed, men et Øyapass i disse harde tider er et lite lysglimt.
      😀

    52. Boligprisen har økt med kr. 154 000 og på grunn av dette behøver jeg et øyapass da jeg må spare mer penger til leilighet.
      Vil også nevne at du er en vakker, kjernekar, med gode tanker og fine ord.

    53. Kjære Halvor. Du som er så pen at Gud bruker deg som profilbilde på facebook, så sterk at du kan løfte troløse fjell, og så kul at du fikk meg til å melde meg på konkurransen din.
      Boligprisene har DOBLET SEG de siste 10 årene!
      Håper du til tross for dette har en fin dag.

    54. Boligprisene har doblet seg de ti siste årene. Tapte en budrunde for 20 minutter siden. (No fake.) Foreløpig ligger det inne et bud på 600 000,- over prisantydning. FML. Det hadde uansett vært eksepsjonelt trivelig å treffe alle de _rette_ folka fra Twitter på ØYA, men jeg har ikke billett. P.S. Du er sterk.

    55. Kjære Halvor!
      De siste 10 årene har boligprisene doblet seg, og bare siden nyttår har en vanlig etableringsleilighet blitt 154.000 kroner dyrere å kjøpe! Siden BSU-oppsparingsgrensen ikke øker i takt med de stadig økende prisene på leilighet, får man ikke spart så mye som man trenger for å kjøpe leilighet i bsu. For alle unge er dette veldig negativt, det blir vanskeligere å flytte ut, man har ikke nok penger til å holde på en leilighet, og derfor må BSU-grensen utvides, da vil det bli enklere for oss unge å etablere seg alene.

    56. Kjære Halvor, gjennomsnittsleiligheten (Autokorrekt foreslo gjennomsnittspenis) har blitt 154.000 kroner dyrere bare siden nyttår. Det hadde vært meg en glede å dele mine ytringer om boligpriser, BSU, men ikke minst kykkelikokos med deg, derfor slenger jeg med at du er pen, sterk og kul, og håper kommentaren min inneholder alt det essensielle for å få muligheten til det.

    57. Boligprisene har doblet seg…
      jeg har kjøpt meg bolig..
      jeg har ikke $$$ til øyabillett…
      ringte inn på søppelsorteringskonkurransen hver jæævla lørdag i flere år. Kom aldri gjennom. Nå vet jeg hvem jeg kan skylde på. takk skal du faen meg ha.
      -stine…

    58. Kjære Halvor
      Prisen på gjennomsnittsleiligheten har doblet seg siden 1. Januar 2012 (Krysser fingrene for at formell tale hjelper meg med å vinne dette)

    59. Kjære Halvor,
      Gjennomsnittsleiligheten, eller “en typisk etableringsleilighet” har siden nyttår økt med 154.000 kr.
      Det hadde vært en fordel om sparebeløpet i BSU økte i samsvar med boligmarkedet. Såvidt jeg vet er det mer eller mindre umulig å kjøpe seg leilighet nå, med mindre du har rike foreldre. Det pleier å være en fordel.
      Selv bruker jeg alle pengene mine på å leie sentralt i Oslo. Ville ikke bo med mamma mer. Har dermed ikke råd til øyabilletter. I år igjen.

    60. Kjære Halvor. Var litt usikker på om jeg skulle skrive dette, for da skjønner alle andre at de tar feil og det er ikke snilt gjort, men jeg gjør det allikevel. Siden nyttår har gjennomsnittsleiligheten økt med 154.000 kr aka. sjukt mye!

    61. En typisk etableringsleilighet har økt med 154.000 kr siden nyttår. Om en typisk etableringsleilighet er det samme som en gjennomsnittsleilighet veit jeg ikke, men jeg vil ha pass!

    62. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul 🙂 Boligprisene har doblet seg! Og jeg trenger virkelig øyabilletter.

    63. Boligprisene har økt med etthundreogfemtifiretusen kroner siden nyttår. 154.000 kr der altså.
      Lenge leve kongen! Also, du bør innta slottet og tronen snart.

    64. Kjære Halvor! En typisk etableringsleilighet har blitt 154.000 kr. dyrere siden nyttår. Og er ikke det det samme som BSU grensa? Selvsagt må kvoten økes! Nesten like selvsagt som at du er Briskebys peneste, sterkeste og kuleste?

    65. Prisen på en typisk etableringsleilighet har økt med 154.000 NOK siden nyttår. BOYA!
      Jeg husker Kykelikokos! Jeg var nok litt over gjennomsnittsalderen til dems mest ihugga tilskuere, men kjæresten min har håndhilst på Bowler og snubla i en lyskaster på settet til Kykelikokos.
      Lukter jeg ekstrapoeng? Evnt hele 2 Øyapass?… Neida… Joda…

    66. Kjære Halvor.
      Boligprisene har steget med 154.000 kr, noe som er rimelig sykt.
      Bsu er jo fint det, men jeg er fattig student og klarer aldri spare noe. Derfor hadde jeg heller ikke råd til øyabillett. Kanskje en dårlig unnskyldning ettersom så mange andre sitter i samme situasjon som meg og sikkert klarer å spare litt både her og der. Jeg velger å skylde på at jeg er elendig med penger, noe jeg mener er en medfødt genetisk egenskap.
      Funfact: vanligvis gidder jeg ikke delta i konkuranser for jeg regner med at jeg ikke kommer til å vinne noe uansett, men når du nevnte Kykelikokos brakte det tilbake minnene fra jeg var liten og ville ringe inn men ikke fikk lov, og at Bowler hadde kul hatt (enda jeg egentlig hater hatt).
      Avslutter med en fin limerick for å prøve å øke vinnersjansene mine:
      Halvor Halvor, send meg til øya!
      Då skal eg danse og bli svett i trøya
      Sommer, sol og lunken øl
      God musikk og høye brøl
      Det er det eg ønskjer å gjera!

    67. Kjære halvor
      Du er pen, sterk og kul, og boligprisene er doblet! Vær så snill å gi med ukespass, takk!

    68. “Kjære Halvor” 7,4 prosent på landsbasis, du er den peneste, sterkeste og kuleste vi alle vet om.

    69. Kjære Halvor. Siden nyttår har det blitt 154 000 kroner dyrere å kjøpe en typisk etableringsleilighet. Det er heftige saker. Jeg leter etter leilighet men det virker impossible, og dermed bor jeg fremdeles i veganerkollektiv ( jeg ække veganer) med seks stykker. Om 3 og et halvt år er jeg tretti – hva da?

    70. Hei kjære Halvor. Gjennomsnittsleiligheten har økt 154.000 kr siden nyttår.
      Takker for at kule du, har en sweet konkurranse med øyabilleter!
      Håper du har en videre fin sommer.
      Mvh ET

    71. Kjære Halvor,
      Ble mitt første innlegg sensurert fordi det inneholdt kontroversiell informasjon om hvor mye boligprisene har steget?

    72. Kjære Halvor, du er pen.
      En typisk etableringsleilighet har blitt 154.000 kroner dyrere, bare siden nyttår!

    73. kjære Halvor
      De har doblet seg! Så kul og pen og sterk du er forresten, blir forelska hver gang jeg går inn på hjemmesiden din. <3

    74. Kjære Halvor.
      Den har vel blitt sånn cirka 154.000 kroner dyrere.
      Siden jeg ikke sett deg, så får vi tro at du er meget pen, sterk og utrolig kul! Og sikkert drittmorsam =)

    75. “Kjære Halvor”
      Boligprisene har økt betydelig!
      P.S Skriver en setning om hvor pen, sterk og kul du er, selvom jeg ikke kjenner deg. Du er sikkert kul.

    76. Kjære Halvor!
      154000 er svaret, og det er jo helt syykt! Og jeg digga Kykelikokos jeg og, beste programmet som har gått på norsk tv.
      Helt til slutt – fordi du oppfordrer til det – du er heit!

    77. Kjære Halvor.
      Prisen på en typisk leilighet har økt med 154.000 siden nyttår.
      Ha en god dag, og en god festival – regner med du skal på Øya da 🙂

    78. Kjære Halvor. Boligprisene har doblet seg og jeg trenger billetter til Øya 🙁
      Du er forresten veldig pen, sterk og kul.

    79. Kjære Halvors! Boligprisan har blitt klinka opp no sykt: X2! Heldigvis gjeld ikke det i nord, her man får svær kåk for en brøkdel av pengan. Nuh, har du Øyapass til en stakkars jævel, så han kan få bytta inn i sprit og puling?

    80. Kjære Halvor. Jeg skreiv en skikkelig bra kommentar i går om at svaret på spørsmålet ditt er at gjennomsnittsleiligheten har økt med 154.000 kroner i år, men jeg ser at den ikke er publisert. Håper det er fordi den er er lagra på et hemmelig sted siden den inneholdt riktig svar. (Dette hjemmesidegreiene er litt for avansert for en enkel jente fra Slemmestad). Men jeg prøver igjen, for jeg vil så veldig gjerne vinne Øya-billett.
      PS: Du er skikkelig pen, sterk og kul.

    81. det har økt med 154.000 kr siden nyttår.
      Jeg kommer aldri til å ha råd til å kjøpe en leilighet.
      Jeg hadde ikke råd til Øya-pass, og har ALDRI vært på festival. Faktisk sant.
      Pliiiiiis trekk meg som vinner. Jippjippjippi!!!
      koz og klemz.

    82. KJÆRE HALVOR!
      PRISEN PÅ EN GJENNOMSNITTSLEILIGHET HAR ØKT MED 154.000 HITTIL I ÅR.
      JEG SKRIVER I CAPS LOCK SLIK AT MITT SVAR SKRIKER HØYERE ENN DE ANDRES OG DET ER FORDI AT KJÆRESTEN MIN SKAL PÅ ØYA OG JEG VIL VÆRE MED. JEG HAR KJØPT MEG NYE FLATFORMS OG SKAL OGSÅ HA PÅ MEG EN OBSKUR OG/ELLER IRONISK T-SKJORTE. KANSKJE NATT&DAG TAR BILDE AV MEG OGSÅ. ER BOWLERHATT LITT 2011? OG HVA ER GREIEN MED COLLEGEGENSERE MED ØRNEMOTIV PÅ? HVIS JEG FÅR ET ØYAPASS KAN JEG FINNE UT AV SLIKE TING.
      CAPS LOCK KOZ

    83. fikk BSU i julegave i fjor. har enda ikke klart å bestemme meg om det var den verste eller beste julegaven.
      154.000

    84. Du kjære Halvor.
      Sykt, men sant. Med 154.000 har altså gjennomsnittsleiligheten økt med – på syv måneder!! 154.000 er typ dobbelt så mye som det jeg har spart på BSU i hele mitt liv. Det sier jo sitt. Ja, jeg kunne blitt flinkere til å spare, men vi skjønner greia. Det er klikk!! Glad jeg har BSU, følte meg veldig voksen og kul da jeg opprettet det for noen år siden, men til særlig hjelp nowadays er det jo ikke.
      Du virker morsom og passe useriøs, er kjekk, tøff og kul 8) Øya, bring me to it!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg