To ekstra billetter til Øyafestivalen!

Jeg er verdens flinkeste til å mase (jeg har ingen verdighet) og har ordnet enda to ukespass til Øyafestivalen av kjææære, snille og søte DNB-vennene mine (påkrevd smisk). Disse billettene skal kastes ut til hjemmesideleser-moshpiten (dere) i denne lille ekstrakonkurransen. 

Nå kommer det først et kjedelig ord: Innboforsikring.

Innboforsikring høres veldig kjedelig ut, men det er faktisk veldig viktig. Det er faktisk så viktig at jeg fikk streng beskjed av DNB (snille) om å skaffe meg det selv, etter at jeg fortalte dem at det er katten som står for slikt papirarbeid her i huset (det er visst mange som tror innboforsikringen er sikret via foreldre og katter og slikt). Tenk det brenner i leiligheten din (eller min), uten at innboforsikringen er på plass! Det er en ganske skremmende tanke, det der ..

Konkurranse: DNB (vakre) har selvsagt et tilbud for unge folk (oss), som dekker en typisk student/unge folk-leilighet. Hvor mye koster dette hver måned?

Det er faktisk, i motsetning til boligprisene her til lands, et fint lite tall – på størrelse med en lunsj. Les mer HER (jeg tror man finner svaret på linken). DNB kommer forresten til å ha sitt eget hus på øyaområdet, med innboforsikring som tema, der man kan komme innom og finne ut mer om disse tingene.

Svar i kommentarfeltet, og husk mail.

———————————————————————————————————

Svaret var selvsagt 79 kroner (billig). Vinnerne ble “Stine” og “Christian” (mennesker) (,tror jeg). Veldig hyggelig. Ellers håper jeg alle tas innboforsikring på (H)alvor. Jeg skulle ønske jeg hadde 200 billetter i stedet for bare 6. Ønsker dere en god sensommer. Jeg er naken.

115 kommentarer
    1. Kjære tøffe, kule Halvor. Du har tydeligvis litt finere lunsjvaner enn meg, men forsikringen får du i alle fall til den nette sum av 79 kr/mnd. Gitt bort! :):)

    2. 79! Jeg håper virkelig jeg vinner dette, for jeg har aldri vunnet noe i løpet av hele mitt 20 år gamle liv.

    3. Det koster kun 79 kroner i månden! JEG VIL PÅ ØYA. Og jeg har aldri vært på festival, og har alltid hatt lyst til å dra. Du har veldig pene armer. Og øyne.

    4. Det koster 79,- pr. mnd. Ville også si hvor pen, sterk og kul du er. Og kjekke da så klart, og en fin katt (smisk for å prøve å vinne!)

    5. Kjære Halvor!
      For innboforsikring i DNB koster det kun 79 kroner i måneden. Katter erstattes dessverre ikke.
      Du er utrolig pen, sterk og kul.

    6. 79 kroner per måned bare!!!! wow, dnb ass. jeg digger dnb. jeg ringte dnb da jeg var på roskilde fordi kortet mitt ble stjælt og jeg var full og han mannen var dritsnill. dnb, ass. jeg har så lyst til å dra på øya!!!! vil se refused igjen.

    7. 79 kroner er svaret, om man skal ha den løsningen dnb har satt opp på siden du linket til. Blir sikkert en av 150 kommentarer, men jeg har faktisk blitt sittende på innboforsikring sidene til dnb en stund nå og lært ganske mye. Har ikke innboforsikring fra før…

    8. Kjære Halvor.
      Tenke seg til at innboforsikringen til DNB koster kun 79 kroner per måned!
      Det er mindre en en Big Mac meny det.
      Smak på det perspektivet da folkens.
      okklmz

    9. Kjære Halvor, Dette er en setning om hvor pen, sterk og kul du er^^ Svaret på konkuransen er 79Kr i måneden

    10. Kjære Halvor. Du er så utrolig pen, sterk og kul…og det koster 79 kr i måneden for innboforsikring. Hvis jeg får billettene skal du få masse øl <333

    11. Eg trenge å komma meg vekk fra Stavanger!!!! plis kongen, gi meg biletter. Innboforsikring e steinkult! Du e og skamkule. Å sterke og fin og alt positivt i verden.

    12. Kjære Halvor. Jeg liker deg jeg. Takk for at du har ordna ekstra billetter! Innboforsikring for unge koster bare 79 kr måneden. Liker spesielt godt at det er spesifisert at tyveri av snøfreser dekkes, for det tror jeg mange studenter i f.eks Oslo har vært bekymret for om forsikringen gjør eller ikke.
      PS: Jeg har så lyst til å vinne at du aner ikke, sommeren er ikke det samme uten Øya. Pickmepickmepickmepickme!

    13. Kjære Halvor, det er klart du er pen, sterk og kul!
      Det koster 79 kr i måneden!
      Jeg ble veldig glad da jeg så at du holdt konkuranssen, da jeg ikke rakk å få lønn før alle ukespassene var utsolgt! Ha en nydelig dag videre!
      Hilsen Synne.

    14. Kjære elskverdige Halvor med de mysteriøse og mørke øyenbrynene med de samsvarende pupillene, for 79 kroner per måned så gir da DNB deg innboforsikring. Altså for mindre enn en pakke røyk fra Rimi så kan du forsikre både katt, varer i fryser og leilighet. De dekker ikke hvis du mister kulheten din i en brann. Forresten, var det du som stod og mosha under Bäddät for Trubbel under Roskilde sin warmup?

    15. Kjære søte Halvor!
      Siden du er så pen, fantastisk, kul og redder hverdagen min, så vil jeg fortelle deg at dette tilbudet koster 79 i måneden

    16. Kjære Halvor, tusen takk for at du har informert meg om innboforsikring!
      Dersom jeg ikke vinner billett til øyafestivalen hvor bandet mitt, vennene mine og favoritt bandet mitt skal spille, så har jeg i hvertfall fått den gleden av å lære litt om hvordan jeg kan forsikre tingene mine. Og kan ha den glede av å gå igjennom kontoutskriftene min og se at hvertfall 79 kr har gått til en god sak.(SVAR:det koster 79,- i måneden)

    17. Du har spoona venninna mi. Få billett, takk.
      79,- korner per måned koster det. Forsikringen altså.

    18. Hei kjære Halvor!
      Jeg og deg har hatt et godt forhold i ganske lang tid nå, jeg støtter deg på alle arenaer, twitter, instagram og her hvor alt startet hjemmesiden. Jeg vil også synke til det dypeste av det dype og bruke min helse som knep til å skaffe meg øya billett/er. Jeg har akkurat fått beskjed om at jeg har kyssesyken og er blitt frisk etter nesten 1 måned med sofaen og the Sopranos. Så jeg synes det er min tur til å ha litt flaks.
      PS jeg er fra Asker i nærheten av der hvor pappaen din bor.
      PS2 jeg må komme meg på øya!

    19. Kjære Halvor, du er pen sterk og kul.
      Jeg vil på Øya.
      Tror en lunsj koster ca 79 kroner i mnd. Er vel tilbudet til DNB også på 79 kroner i mnd.
      Ps. du er sterk, kul og pen.

    20. Kjære Halvor!
      Jeg prøver igjen! Sist skrev jeg at jeg akkurat hadde kjøpt meg leilighet og er derfor blakk men ville/ vil på øya. Jammen hardt liv å være student og boligeier! Takket være deg- og DnB vet jeg nå at jeg kan skaffe meg en innboforsikring til så lite som 79 kr i mnd ! ( bestilles ikveld) Sinnsykt gode nyheter spør du meg! Hadde blitt fryktelig glad om du lot meg vinne ( nesten like glad som jeg ble da jeg så du for kort tid siden retweetet meg på twitter ( det gjorde forøvrig hele dagen min)!)

    21. Kjære Halvor, du er pen, sterk, kul, flink til å gi feedback på Vimeo, og innboforsikringen for unge koster 79 kroner per måned.

    22. Kjære Halvor,
      Innboforsikring for unge koster 79 kroner per måned!
      Du er superpen, -sterk og -kul. <3

    23. Det koster kun 79 kroner per måned. Juhu! Vinner jeg skal jeg sørge for å få dette dekket før jeg drar på Øya. For jeg ser at dette dekker napping av vekse, og det er jeg nemelig en ekspert på. Etter en tur på Roskilde føler jeg at jeg godt kan opprettholde ryktet mitt på Øya også.
      Eller nei vent, jeg kan godt stå utenfor huset med veska åpen og dele ut lightere til alle pyromanene der ute. Huset mitt kan bli en stor brann, og jeg kan gi fra meg alle eiendeler uten at det trengs napping. Et øyapass er alt jeg trenger for å være et lykkelig menneske. Og lykke i fire dager, er bedre enn alt med en prislapp på. (selv om jeg ikke hadde råd til passet selv, fordi prislappen var så høy)

    24. Innboforsikring for unge koster 79,- i mnd, noe jeg vil kalle en særdeles dyr lunsj. Ellers liker jeg løkringer.

    25. Hei flotte Halvor! Svaret på konkurransen er at ved å betale 79 kr i mnd. får vi som unge mennesker mulighet til å forsikre det bostedet man bor i. Både fra tyveri, brann, skade osv.
      Mvh
      Emina 🙂

    26. Kjære Halvor
      Kun 79 kr! Tror jeg må skaffe meg det ass.
      Avslutter med en fin limerick for å prøve å øke vinnersjansene mine:
      Halvor Halvor, send meg til øya!
      Då skal eg danse og bli svett i trøya
      Sommer, sol og lunken øl
      God musikk og høye brøl
      Det er det eg ønskjer å gjera!

    27. Kjære Holvor, du er veldig pen, sterk og kul. Kan du lage videoblogg snart? Og med Rambo (som også er pen, sterk og kul)? Det er veldig kult å lese innleggene dine, men det er enda bedre når man bare kan se! 😀 Håper du snart gjør det, du er veldig pen, sterk og kul.

    28. Kjære DNB-Halvor.
      Jeg lurer på om det er så lite som 79 kroner per måned for innboforsikring. Kunne vært kjekt å skaffe seg, spesielt nå som alle utvekslingsstudentene på bokollektivet leker med stekepanner og brannalarmer.

    29. Kjære Halvor <3
      Vakre DNBtar kun 79 kroner i måneden for sin inneboforsikring. Et KUPP med andre ord. Håper kjekke, STRAMME, pene, råsterke du lar meg dra på Øya i år ettersom jeg vet det 🙂
      Hilsen Astrid, som har skrekkelig lyst til å se Bon Iver, Björk, Highasakite, Frank Ocean, Odd Nordstoga, Ane Brun og alle de andre awesome folka og angrer bittert på ikke å ha kjøpt billett for et halvt år sida..

    30. Kjære Halvor,
      Du er både pen (vakker!), sterk(ere enn meg sikkert) og (kjempekjempekjempe)kul. Dette tilbudet fra DNB koster unge mennesker (oss) kun 79 kroner i måneden (som faktisk er mindre enn det en lunsj ofte koster (eller er det bare jeg som spiser på feil sted?)).
      God sommer!

    31. Kjære Halvor, 79 kr koster det i måneden for innboforsikring.. [email protected] er emailen min , jeg vil på øya. Og du er den peneste og kuleste bodybuilderen i leiligheten din, etter Rambo.

    32. Kjære allmektige Kong Halvor svaret er 79 kr pr måned. Jeg håper virkelig du ser denne kommentaren her, for at noen så kjekk og pen som deg leser noe jeg har skrevet er en ære!
      Mvh Katja Nielsen
      Mail: [email protected]

    33. Kjære, kjære Halvor
      Jeg skulle gjerne skrevet en lang melding om hvor pen, sterk og kul du er, og helt på slutten bare tilfeldig nevnt at innboforsikring fra DNB kun koster 79 kroner per måned for at du skulle tro at jeg egentlig ikke bryr meg særlig om Øya-passet men bare ville gi deg en egoboost. Men det skal jeg ikke. Ærlig talt føler jeg meg rimelig teit bare for at jeg svarer på en sånn åpenlys konkurranse. Attpåtil på en blogg.
      Men, er det noe jeg har lært meg, så er det at en må aldri være for stolt til å ta sjanser. Plutselig lønner det seg. Selv om det foreløpig ser dårlig ut for min festivalsommer.
      Uansett, god sommer. Din venn Julie.
      (Ps: jeg har innboforsikring, altså. Hjelper det saken min på noe som helst måte?)

    34. Innboforsikring koster overkommelige 79,- per måned, akkurat sånn at du har igjen 21 kr av en hundrings – som du kan bruke på is om du vil! Det vil jeg. 🙂

    35. Vi tar deg på ordet og innleder kommentaren med “kjære Halvor”. Hei ja! For å være ærlig, og det vil vi gjerne være, synes vi at det er på sin plass å komme med en kort introduksjon av oss før vi smeller i bordet med forhåpentligvis riktig svar. Dette er jo både for at du kan danne deg et bilde av fremmede kommentatorere og igjen, forhåpentligvis opparbeide deg en sympati for to unge (ja, vi også) og trengende musikkelskere. Mest fordi Joakim i løpet av det siste året har funnet ut at Frank Ocean er hans Gud og fordi Vilde ikke fikk et bilde med Bon Iver under Roskilde (hun gir ikke opp så lett, nei). Da vi søkte på ekstrabilletter til Øya dukket du opp, så dukket dnbs side opp og her dukker svaret opp: 79kr pr. mnd. Vi gjentar: tallet er 79!! Siden du liker skryt og Vilde er søt og flink til å smiske, må vi tilføye at du virker som en flott fyr, selv om du skriver at du kjøper og selger barn. En fyr med humor altså, så det kunne jo være artig og lese mer om dine eventyr videre også. Vi krysser fingre og venter på svar!

    36. Kjære kjekke Halvor! Håper det går fint at jeg la til kjekke.. 🙂
      Ifølge linken du la til koster det 79 kr per mnd for innboforsikring, så håper det er svaret du er ute etter og håper jeg er den heldige vinneren, for jeg trenger virkelig disse to billettene!!
      Så vil jeg bare legge til at jeg ofte er innom HJEMMESIDEN din (ikke blogg), følger deg på twitter OOOG instagram (hvis det hjelper på vinnersjansen da).. Ja også er du naturligvis veldig pen, sterk, kul og ikke minst SNILL som gir meg to ukespass slik at jeg får sett mine kjæreste OFWGKTA, Frank Ocean OG A$AP Rocky!! This is a once in a lifetime chance, så please la meg og bestevenninna mi få oppleve dem! <3 THANKS PÅ FORHÅND, elsk på deg
      - Beilul Teklu, [email protected]

    37. KJÆRE HALVOR
      Du trenger bare å betale 79,- per måned! Hurra! Det er nesten åtte pakker med tyggegummi det. Tenk på det, du.

    38. Kjære Halvor
      Innboforsikringen koster 79 kr pr måned for oss unge. Det synes jeg er mye for at pizzaen min ikke skal bli naska av en sykkelmassaker.
      Du er kul, i hvert fall om jeg får øyapasset. Litt kul er du uansett da.

    39. Kjære Halvor, det koster 79 kr per måned. Du er ikke så veldig sterk, men veldig pen og veldig kul.
      Takk for meg

    40. Kjære Halvor.
      Du er så pen, sterk og kul! Jeg digger deg fordi du er ganske morsom.
      Svaret på konkurransen er 79 kr i måneden.
      mail: monicajohnsen5@gmail,com

    41. Hei!
      Det koster 79,- i måneden, enda jeg betaler 230,- i måneden til DNB for min bittelille leilighet i Oslo. Jeg må bytte, takk for tipset!

    42. Kjære Halvor. Det er helt utrolig hvor sterk, tøff og vakker du er. I tillegg er du så fantastisk at du har en slik konkurranse på den suverene hjemmesiden din.
      Jeg tror svaret = en sex-stilling + tallet som sier hvor kul du er på en skala fra 1-10 = 79
      Svaret er 79 kr i måneden. Så fantastisk av snille DNB å ha en så god deal til en så billig penge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg