Ruben tar lappen!

Jeg har ikke lappen. Jeg har lyst til å ha lappen, men jeg har ikke lyst til å ta den. Lillebroren min, Ruben, har derimot gjort en innsats denne uka, og tok lappen på kun 20 minutter! De er så mye mer effektive i Legoland. Rimeligere er det også. I Norge koster lappen 20-30 000, mens i Legoland koster det 70 kroner – med forbehold om at den danske krona er svakere enn den norske!

Ruben bestod selvsagt med null feil – noe man tydelig ser i den feilfrie, nydelige bilkjøringen. Det var faktisk han som kjørte meg til flyplassen senere på kvelden. Jeg er stolt av han.

17 kommentarer
    1. Han var jo kjempeflink!
      Jeg tok også lappen i legoland en gang. Jeg hadde bil nummer 27. Det vet jeg fordi at en mann sa (med mikrofon og hele pakka) : “NEIMENN 27, VI ER IKKE I ENGLAND, DU MÅ KJØRE PÅ ANDRE SIDEN AV VEIEN – HEHEHEHE!!!”
      Jeg har flere traumatiske minner fra den dagen. Derfor har jeg heller ikke bil-lappen her i Norge. skylder på prisen jeg og.
      Vil gjerne ha Ruben som kjøreskolelærer en dag!

    2. Kjære Halvor. “Han er kjekkere, smartere, mer sympatisk, flinkere til å tegne, og nå har lillebroren min på 7 også tatt lappen før meg”…. Men nå må du ikke glemme pen og sterk og kul du er da!

    3. Halvor du ER den kuleste storebroren noen kan ha!! Og verdens beste sønn!! Du er så flink med småsøsknene dine! De kommer til å digge deg dypt og inderlig resten av livet!!!! Flotte kule barske supergode Halvors!!! Klem fra konflæreren din 🙂

    4. Jeg er imponert over hvordan de har klart å putte en haug barn på et angitt område med et kjøretøy hver uten at det foregår kollisjoner og råkjøring.

    5. Du har verdens tøffeste lillebror – og han har nok den tøffeste storebroren .. Fikk forresten VELDIG lyst til å kjøre der jeg og ..
      – L

    6. Så flott blogg! Likte den kjempe godt. Du har vært veldig flink med designet synes jeg. Synes det er veldig bra med bloggere som tar bloggen litt på alvor og lager et bra utseende. Det viser liksom at de tar leseren litt seriøst føler jeg.
      Men du! Jeg har en konkurranse på bloggen min nå hvor du kan vinne 5000 kroner gavekort med Star Tour. Hadde ikke du hatt lyst å vinne? 😀 Jeg håper du veldig gjerne vil delta i den, da hadde jeg blitt skikkelig glad. Og så lurte jeg på om du kanskje kunne være så snill å lage et innlegg om konkurransen? Tusen takk på forhånd!!!!!!!!!!!!!

    7. Gratulerer til broren din! Selv brukte jeg flere år på å få ta lappen, og syns fortsatt det er sinnsykt at noen mener jeg er kvalifisert til å kjøre bil alene. Ruben kunne glatt overtatt min plass i traffikken. Han ser mye flinkere og mer selvsikker ut enn meg selv, og mange jeg kjenner. Flink kid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg