Pause: Seminar for mennesker som vil ting! (Viktig)

EDIT: Uææ! Det er visst helt fullt nå! Gøy. Vi sees hos DNB!

Hei, kjære mennesker og enkelte kattepuser. Jeg har skrevet masse om boligmangel og sånt tidligere, men nå skal jeg bare videreformidle en sak. 

DNB gjør en stor innsats for å gjøre det lettere for mennesker å være et mennesker – spesielt om man ønsker å bo et sted, og ikke har vunnet i lotto. Den 30. oktober avholder DNB et gratis seminar i de nye lokalene sine i Bjørvika for alle som ønsker å komme inn på boligmarkedet. Blant annet kommer Silje Sandmæl fra Luksusfellen (kjendis!) og Kjersti Haugland fra DNB Markets for å snakke om penger og bolig og alle sånne vanskelige ting. Jeg skal dit. Anbefaler dere å dra dit.

HER er link til påmeldingsskjema. Trykk på den. Meld deg på. Spis velfortjent lunsj.

Seminaret er altså den 30. oktober fra klokken 17 til 20. DNBs nye lokaler (les; slott) ligger i Dronning Eufemias gate 30. Det serveres visst også noe mat og drikke. Vi sees da!

EDIT: Uææ! Det er visst helt fullt nå! Gøy. Vi sees hos DNB! 

2 kommentarer
    1. Høres jo flott ut for de som ikke skal bo hjemme hos pappa til de er 40!
      Må bare fortelle deg noe artig. I dag var det jo Dignity day. Så på skolen i dag så vi en video av Kronprinsen. Så hadde vi gruppearbeid. Også skulle vi komme på hva vi så på den filmen. Jeg skulle da si “kronprinsen!”, men tenkte heller på kongen av en grunn. Så hadde jeg helt seriøst øyeblikk hvor jeg ropte ut: Kong Halvor!
      Etterfulgt av latter, også sa jeg: dette skal jeg si til Halvor. Og jeg holder hva jeg lover. Og nå sa jeg det til deg! Føler at jeg har vært med på å endre verden nå.
      Trenger du noen nye nyttårssanger forresten? Anbefaler denne om du planlegger nyttår i Russland:
      http://www.youtube.com/watch?v=zf0VUjG7ugU&feature=related

    2. Hurra for DNB! Er så glad for at jeg har den banken, så jeg får muligheten til å spare i BSU 2. Jeg SKAL inn på boligmarkedet en dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg