Still meg spørsmål.

Jeg har nettopp gitt ut et innlegg som raskt oppsummerer “alt” jeg gjorde i 2012. Det finner du HER. I tillegg kan du følge meg på Instagram og Twitter der jeg blottlegger meg som en blakk hore i Karl Johan. På grunn av denne voldsomme eksponeringen av min person hender det det derfor at jeg får spørsål om å svare på spørsmål.

Dere bare: “Kan du ha spørsmålsrunde?”
Og jeg bare: “Ok, da.”

Jeg har hatt fire slike spørrerunder tidligere. De finner du HER, HER, HER og HER. Det er omtrent én i året, og derfor håper jeg du er litt kreativ – og finner på noe relevant som du ikke fant svaret på i mine forrige spørrerunder. Still meg spørsmål du eventuelt måtte lure på – så skal jeg svare på det jeg eventuelt klarer å svare på. Rambo er også klar for å svare på spørsmål.

141 kommentarer
    1. Kjære Halvor
      du er awsome, kul og alt positivt man kan si!!
      hva gjør du EGENTLIG på fritiden?
      du er norges stolthet!

    2. Kjære Halvor.
      i forbindelse med denne “spørsmålsrunden” har jeg en del spørsmål og spørre deg om. ironisk nok.
      du er forresten pen,sterk og kul- så er det sagt.
      beklageligvis finne jeg ikke på noen spørsmål..
      men du er likevel min gud, en gud man dyrker!

    3. Rambo: Hvordan holder du pelsen din så fin og blank? Pleier Halvor sitte å børste og stelle deg? Kan man bruke de fine potene dine til å vaske gulvet med?
      Halvor: Hvis du skulle følge en trofast, bloggleser på twitter, hvem skulle det vert? Liker du One Direction? Hvilken videregående skole gikk du på, og hvilken linje? Eller droppet du ut, i og med at du ikke har en jobb? Syns du pannelugg er fint? Liker du kakao? Er det varmt i huset ditt, eller må du sitte forran ovnen for å holde deg varm? Kan du noe annet språk enn Norsk?

    4. Ville du syntes en jente var kul selv om hun var femten år om hun likte ting som a clockwork orange, depeche mode, the specials og.. Deg?

    5. Hva er ditt forhold til metal musikk, Halvor? Hat eller elsk? Kunne du kanskje nevnt noen av favoritt bandene dine om du liker metal?

    6. Kjære Halvor.
      Må bare si at du er utrolig pen, sterk, kul og maskulin!
      Halvor: kan du gi tips til hvordan man kan bli pen, sterk og kul?
      Rambo: har du kjæreste eller ff? Du er forresten heldig som har Halvor som din bestevenn, jeg er utrolig sjalu!!!

    7. Hei
      Hvordan klarer du å opprettholde ditt gode vennskap med Rambo? Hvordan får man kattevenner? Ingen katter ser ut til å ville være bestevennen min.
      Koz og klemz

    8. Halvor: Hvor mye julebrus har du drukket på en dag? Hva er din yndlingsgrønnsak?
      Rambo: Liker du vinter, vår, høst eller sommer best?

    9. Kjære Halvor.
      Du er pen, sterk og kul.
      Likar du nynorsk?
      Likar du Bergen?
      Kva ville du bli då du var yngre?

    10. Er du kommunist eller sosialist? (Ut i fra mine antagelser, og dine ytringer i diverse sosiale medier har jeg antatt at det er en av disse)

    11. Hva hater du aller mest i verden (utenom mennesker og moderatorene på Wikipedia)?
      Hva er det pinligste du har gjort/opplevd?
      Skal vi gifte oss?
      Hvordan ser du deg selv om ti år?
      Om du kunne bytte kjønn, ville du gjort det? Hvorfor/hvorfor ikke?
      Beste minne med Rambo?
      Hva hadde du gjort hvis du vant en million kroner?
      Om Rambo hadde vært et menneske, hvordan/hvem ville han ha vært?
      Var du flink på skolen (ungdomsskolen og videregående)? Rettskrivingen din og ordforrådet ditt er virkelig imponerende!
      Kan du poste en gammel stil du har skrevet på skolen?
      Din beste egenskap?
      Din verste egenskap?
      Din merkeligste matvane?
      Ville du helst vært smellfeit og kun levd på hamburger, eller syltynn og bare levd på tran?
      Kan du spare til skjegg?
      Om du hadde spart alt kroppshåret du barberer bort gjennom et helt år i en eske, hva ville du ha gjort med det?
      Hva er den idelle høyden og hvorfor?
      Hva bruker du mest penger på?
      Hvor ofte og hvor mye spiser du?
      Yndlingsplagget ditt?
      Ville du helst pumpet leppene dine med botox eller hatt silikon i et år?
      Den mest intelligente personen du vet om (bortsett fra deg selv)?
      Kan du ha spørsmålsrunde oftere?
      Halvor, du er pen, sterk og hinsides kul!

    12. 1) Hvis du fikk et valget mellom å bli en superhelt (med valgfri superkraft) eller et års forbruk på gul farris. Hva ville du valgt?
      2) Hvem er kjekkest av Jan Thomas og Christopher Husby?
      3) Hvis du fikk en til katt, hva ville du kalt den?
      – FØLG MEG PÅ TWITTA MANN (SANDER, THE SUPPLIER).

    13. Kjære Halvor!
      Hvis du kunne velge mellom disse alternativene å gjøre hver dag i 1 måned: å spise transportert sæd fra Russland gjennom nesa, tisse ut øynene, eller prompe ut ørene, hva ville du valgt, og hvorfor?
      Ps: du er foresten veldig pen, sterk og kul, Mr. sexy Halvoren min <3

    14. Kor lenge har du holdt på med grafitti?(kan du legge ut fleire filma om de?)
      Kor mykje tar du i benk?
      Når kjeme neste låta til joker i hatten?
      Kor mykje tjena du i året på dinna heimsida?(sånn cirka)
      Sorry for nynorsken, men det ville blitt veldi unaturlig og rart om eg skulle skrive bokmål xD

    15. Hva er galt med verdenen?
      Er du lykkelig?
      Hvor mange ganger har du tenkt “hva er det jeg driver med” under innspillinger av dine legendariske hjemmevideoer?

    16. kjære halvor, på bloggen fremstår du som veldig tullete og useriøs osv, jeg ler hver gang jeg kommer innom. Men du virker som en skikkelig bra fyr “bak fasaden” òg; du kan vere seriøs og snakke seriøst om ting. Det er sånne folk jeg liker. Jeg har sett på de gamle spmrundene, og jeg liker veldig godt svarene på de seriøse spørsmålene, man får liksom et annet inntrykk av hvordan du er. Og så er du veldig pen og sterk og kul ♥

    17. Har nevnt så mange ganger at du er pen, sterk, kul, osv, så nå gidder jeg ikke mer. Har du ikke fått det med deg nå, kan det bare være. Unnskyld. Hat meg.
      Uansett, på en av de forrige spørsmålsrundene dine skrev du at du holdte på å bli påkjørt en gang. Kan du fortelle om dette, og evt. fra bildet da du lå på sykehus?
      Hvor mange tidligere kjærester har du hatt?
      Hvor lenge var du sammen med Ida? (Var du egentlig sammen med Ida noen gang? Jeg har aldri fått det helt med meg)
      Er det slitsomt med alle leserne (slash alle andre – eh?) som prøver å være morsomme når de kommenterer på ting du legger ut, både her og Facebook, Twitter og Instagram?
      Oki good luck yeah juhu glæd mæ, har dessverre ingen spørsmål til Rambo. Han kan få en kommentar på hvor fin han er i stedet, verden er ikke rettferdig uansett.

    18. kjære sterke kule pene kong halvor!
      fikser du multitasking (gjøre 2 eller flere ting samtidig)? kan du høre på musikk og snakke i telefonen samtidig som du skriver innlegg på hjemmesiden din?

    19. Har du tatt abort?
      Har du tatt silikon? (Alle ser at de har blitt større, er ikke vits i å lyve om det til fansen!)
      Skal du på by:larm eller eventuelt andre sommerfestivaler?

    20. Skal du melde deg på Paradise Hotel nå som du har en jobb å fylle inn i det obligatoriske Yrke-feltet? 🙂
      Har du noen sanger å anbefale en amøbe som bare hører på Justin Bieber (og gammel hiphop/rap da)?
      Hvor er det tiksen din utarter seg?

    21. Jeg skal kjøpe meg hamster (kjønn: male), også tenkte jeg å gi deg æren av å bestemme navnet. Hva skal den hete?

    22. kjære halvor
      har du noe i mot trondhjem? vet du hvor på kartet det ligger?
      Hvor mange venner har du (de du kan ringe om det er noe vikti)?
      pusser du tennna etter du putter så mye rart inni munnen?
      er du å Rambo egentli bestevenner? han virker litt avvisende.
      hva er din beste farge?
      har du bil, isåfall hvilket merke?

    23. Kjære kong Halvor!!!<3 ILUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUu OMG vlizzm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UUU ar awsomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, doooo u LOVEEEE meee?

    24. -Er du og Ida kjærester?
      -Ville du giftet deg med en morsom jente eller en sexy jente om du måtte velge?
      -Hvor ser du degselv om 15 år?
      -Tror du at du skal gifte deg og/eller få barn når du blir litt eldre?
      -rumpegutt eller puppegutt?
      oj nå merker jeg at jeg var kreativ! nei, alba. nei.

    25. Hallo Halvor bestevenn.
      Hvorfor spiser du ikke mer pølser? det hadde vært kult å sett deg spise pølser så en video om deg som spiser pølser hadde vært kjempe fet!

    26. Si tre grunner for hvorfor du ville vært en god kjæreste, og tre grunner for hvorfor du ville vært en “dårlig” en.

    27. Skal du på noen festivaler i år?
      Må ta deg en tur til Stavangers perle, nemlig Finnøy!!
      Hva er adressen din? i tilfelle jeg har noen fangaver på vei 😀

    28. ville du hadd sex med bestefaren din eller sittet inne på et lite rom fylt med drit og du måtte slikke og spise opp alt for å komme deg ut
      du er veldig kul halvor skulle ønske alle var like fettnice som dæ love yah kos og klæm

    29. Hvem er mest konge av deg og Petter Northug?
      Er du konge i senga også?
      Kunne du ligget med Linni Meister?
      Hva synes du om D.D.E?

    30. Kjære Halvor Harsem. Vi er venner på facebook. Og jeg lurte på om jeg noen gang har vært irriterende? Eller morsom? Har jeg noen gang gjort dagen din bedre med min tørre humor? Takk. HAde

    31. Kjære Halvor, du er kulest best sterkest og kulest i verden. Jeg lurte på om du har noen jobb? Eller driver du bare hjemmesiden ?

    32. en liter pølsesaft, sånn kraft i pølsepakkene vettu 🙂
      ELLER
      ett kg skinkegele, sånn gele i hermetikkskinken vettu 🙂
      velg en er du snill.

    33. Hvor fikk tak i “TV overvåket område” skiltet du har på badet?
      Når du svarer på disse spørsmålene, kopierer og limer du inn, eller skriver du alle spørsmålene på nytt?

    34. KJÆRE HALVOR!
      Dette er mine spørsmål til deg: Har du kjæreste? Hvor mange kjærester har du hatt? Hvordan var ditt forrige forhold?

    35. Kjære Halvor. Du er pen og sterk og kul, jeg skal gi deg en fugl. Og, du er super kjekk <3 c:
      Tror du vi kan gifte oss engang ?
      Har du alltid vært så kjekk ?
      Har du det bra akkuratt nå ?
      Hvordan var det og være Batman i Tina og Bettina ?
      Kan ikke du melde deg på Paradise Hotel neste år, siden det er forseint i år, eller har du meldt deg på hiihihi ?

    36. Kjære Halvor. Du er unik, vakker og veldig fit!
      Er du avhengig av noe?
      Hvilken materalistisk gode kan du ikke leve uten?
      Ville du helst vært FrP-tilhenger i ett år, eller flyttet inn hos Siv Jensen i ei uke?
      Hva synes du om Siv Jensen?
      Hva er ditt syn på innvandringspolitikken?
      Hva tenker du når andre mennesker ikke er like smarte som deg?
      Hva tenker du når andre er SMARTERE enn deg?
      Hvor gammel tror du jeg (Sunniva) er? 🙂
      Hvordan tror du at jeg er?
      Hvordan er den nye jobben? Trives du?
      Hva er ditt syn på matematikk? Er du flink i faget?
      Du er bare best! Har aldri moret meg mer over dine spørsmålsrunder!
      🙂

    37. Kjære Halvor.
      Du er så sterk og pen og kul
      Det jeg gjerne vil spørre deg om er: hva synes du lukter verst og hva synes du lukter best? (altså hva som helst av dufter. alt fra parfyme, flybensin til reker.)

    38. Kjære Halvor.
      Du ser rimelig buff,sterk og kul ut, ikke minst har du en ekstremt pen rompe… så hvorfor kan du ikke dele mer nakenhet? å hva er sjansen for at du gidder å ta en date med en annen kjekk mann?

    39. Kjære Halvor
      Siden du er så buff,sterk og kul og ekstremt pen i underbuksa..
      Hvis jeg lager mat til deg (7 retters middag) hver dag og gjør hva du ønsker i senge,vil du gifte deg med meg?

    40. Hva synest du om ålesundere?
      Hva skjedde med endelig tirsdag?
      Når hadde du din første sexuelle erfaring?

    41. Kjære Halvor,
      Hvor stor en penisen din?
      Hvis du kunne ha superkrefter hvilken superkraft ville du hatt?
      Hvorfor får du deg ikke dame? Du er jo shiiiit sexy!
      Hvor for drikker du ikke 7up istedet for gul farris? det er bedre synes jeg.
      Har du noen gang tvilt på sexualiteten din eller lurt på om du var homo når du var yngre?
      Hva leter du etter i en dame? hvordan er Drømme dama di?
      Sover Rambo i senga sammen med deg om natten, kryper han inn under dyna og legger seg inntil deg? Står over deg å blåser deg i ansiktet med nesa si på morgenen? Det gjør katta mi.
      Hvorfor er du dånn som du er og går du til sykolog eller har noen mentale lidelser eller noe?
      Går du på noen form for medisiner? Utenom tran…
      Hva eller hvem fantaserer du om når du onanerer?
      Hvorfor har du ikke billappen?

    42. !Hola!
      Hvor mange språk kan/snakker du?
      Hvor for man kjøpt caps som det står “halvor” på`?
      Hvorfor het den _hvite_ rotta di for Gråen?

    43. Rambo: På en skala fra 1-10, hvor mye elsker du å plage Halvor?
      Halvor: Er Rambo til salgs? Det er den fineste bestevennen som fins!!

    44. Kjære halvor!
      Jeg har tenkt å utdanne meg innen film, og du har gårr på nkf, og kan du fortelle litt om hvordan det var, og om du anbefaler det?
      Siden du er kreativ, kan du lage en sangvideo der Rambo “synger” ? haha, hadde vært rått.
      Har du utdannet deg til noe, hva? hvis du ikke har, hva vil du utdanne deg som?
      Har du kjæreste/har hatt?
      Er du en damemagnet?

    45. 1) hva syntes du om Arendal? og kommwe du på Hove 2013?
      2) Hvordan er drømmejenta di? unseende og personlighet?
      3) Kunne du tenke deg å reise rundt i Norge å hilse på ¨¨fansen¨¨ din?
      4) Har rambo kjæreste?
      5) hva er nummere ditt?
      6) kan du lage en sangvideo av deg og Anders?
      7) hvor ser du deg selv henn om 10 år?
      Du finner meg på facebook- Catrine Bjones 🙂

    46. hva synes du om de typiste fjortissjentene som går med hvite converse, stramme bukser og canada goose jakke?

    47. Du eksponerer mye på internett. Hvordan ville et liv uten internett sett ut for deg nå? Hva hadde du da gjort for å stimulere ditt behov for oppmerksomhet fra fjernt og nær?

    48. Halvor, leser du bloggene på topplisten?
      Rambo, kunne du tenkt deg å farge håret? (pelsen)
      Halvor, liker du best blonde eller mørke jenter? (hårfarge)
      Rambo, hvilken dame går du for?
      Halvor, kunne du vært sammen med ei som er fra trondheim, heter Ida og er født i 1993 + blond?
      Rambo, yndlingsmusikk? tamburin?
      Halvor, trener du mye?
      Rambo, har du six-pack?
      Halvor, har du kyssa en venn? gutt/jente?
      Rambo, har du mange venner?
      Halvor, er du en god kokk?
      Rambo, imponerer du damene?
      Halvor, hvilket kamera bruker du?
      Rambo, har du klær?
      Halvor, beste retten du har laget til ei jente?

    49. Rambo:
      1 Er det sant at Halvor har så mange venner som han gir utrykk for?
      2 Er det ikke varmt med så mye pels, spessielt om sommeren? Tenker du noen gang på å be Halvor om å stusse deg litt?
      3 Hva var ditt førsteintrykk av Halvor?
      4 Hvilke tre ting ville du hatt med deg på en øde øy? Gjerne utdyp hvorfor.
      5 Hva er Halvors verste egenskap?
      6 Hvordan er det å være Halvors beste venn og samboer?
      7 Liker du MacGyver?
      8 Favoritt aktivitet?
      9 En spesiell dag/hendelse du husker ekstra godt?
      Halvor:
      1 Hvor mange reklamer/filmer har du vært med i?
      2 Hva er det beste du vet i hele verden? (en spesiell aktivitet/mat/hva som helst)
      3 Hva heter faren din?
      4 Hva synes du om kinamat?
      5 Hvis du kunne gått tilbake i tid og sakt noe til deg selv som yngre, hva ville det vært?
      6 Er det noe du angrer på?
      7 Har du en adresse vi kan sende deg fan post til?

    50. Mitt spørsmål til deg er: Kan ikke du bare gifte deg med meg? Å få masse kidz. Å en hund. Å et hus. Jeg lover mye sengeaktivitet (hopping, gjemsel, ludo osv). xoxo Milo

    51. Kjære Halvor!
      Halvor er veldig søt.
      Halvor har mange venner.
      Klarer han å snuse en tepose? Ja det gjør han, for han har veldig fine tenner.
      HALVOOR!
      Halvor er kjempe er kjempe pen, sterk og snill og kul!
      Alle vil være venn med deg, Halvor.
      Du skal få en funksjons jakke til jul! Aww yeah!
      Halvor: Er det noen du liker akkurat nå?
      Er du lett å bli kjent med?
      Kan du si det du mener om #cutforbieber?
      Hvor kjøpte du kattegenseren som du har lagt ut bilde av på instagram?

    52. Kjære Halvor. Du er søt, sterk, kul og super kjekk. <33 Kan du gi bort en av capsene dine tskjortene dine,eller stilongsene dine? cc: Haha. Og kan du svare med video? cc:

    53. Kjære Hallvor, svært stilig blogg. Hva mener du er den beste måten å promotere bloggen sin på, når innholdet ikke strekker til? Ta gjerne en titt på min blogg, så skjønner du hva jeg snakker om.

    54. KJÆRE HALVOR!
      Beskriv drømme dama di:)
      ville du drept Rambo eller nabodama?
      Kan du beskrive nattkjolen din?
      Har du alltid vært like tilbakestående, sterk, kul og pen?? 🙂

    55. Hei, Halvor!
      Klarer du å forbli jordnær selvom du nå er ganske kjent, eller går det deg til hodet noen ganger?
      Forventes det alltid av deg at du skal være morsom?
      Rambo, hvor mange mus har du knerta?
      Er det et pluss for deg om jenta har veldig fine knehaser? jeg har ganske fine knehaser, liker du fine knehaser?

    56. Favorittfarge?
      hva liker du med blogg?
      hvorfor blogger du?
      Hvilke blogger leser du fast?
      Hvem fikk deg til å blogge?
      Hva liker du best å lese om på andre sin blogg?
      hvordan skole går du på? eller hvor jobber du?
      hva spiser du oftest til frokost?
      hvilken tannkrem bruker du?
      Har du god forhold til foreldrene dine?
      Hvor mange blomstrer har du på rommet ditt?
      Favorittfag?
      Favorittbok?
      Bok VS film?
      Brun vs grå
      Ville du helst brukket en arm eller et bein?
      Har du kjærste?
      Hvor gammel var du første gang du kyssa?
      Når lærte du og svømme?
      Hva slags musikk tåler du IKKE å høre på?
      Hva tåler du IKKE å spise?
      Hva tåler du IKKE å drikke?
      Kjedligste film?
      Bestevenn?
      Hva gleder du deg mest til akkuratt nå?
      Hvor gammel var du første gang du farget håret?
      3 beste blogger?
      Når begynte du å blogge?
      Hva fikk deg til å blogge?
      Planer for hva du vil gjøre og slik når du blir eldre?
      Driver du med sport, hvilken(e)?
      Hva er ditt beste ferieminne?
      hva slags parfyme bruker du?
      vis/ta bildet av det klesplagget du liker aller mest?
      hva slags sminke bruker du?
      Favorite movie?
      har du dyr?
      Fav. sminke?
      Siste du kjøpte?
      Hvor mange par sko har du?
      Hvor lenge siden er det du begynte å blogge, og hvorfor gjorde du det?
      Hvem er ditt store forbilde?
      Hva er din favorittkjole? vise?
      Hva er den fineste byen i Norge?
      Velg en ting ut av sminkepungen din, du ikke klarer deg uten?
      Er det noe du ville ha forandret på i livet ditt, eller gått tilbake og gjort anderledes?
      Hva er det fineste plagget du eier?
      Er du forelsket?
      Hvilket fag liker du best? Hvorfor?
      Hvilket fag liker du minst? Hvorfor?
      Hvem er din bestevenn?
      Hva vil du jobbe som?
      Hva er du mest avhengig av?
      Hvis du kunne fått ett ønske oppfylt, uansett hva det ville vært, hva skulle det vært?
      Tar du sol, og evt. hvor ofte?
      Hvor mye tid bruker du på blogg om dagen?
      Har du søsken?
      Beste sang?
      Liker du å strikke?
      Hvilken data har du?
      Hvem savner du mest akk nå?
      Hva er din naturlige hårfarge?
      Har du mye klær?
      Hvor kjøper du mest klær?
      Beste film?
      Fineste farge?
      banner du mye?
      Hva har du i snitt på skolen?
      Er det noen du stoler 110% på?
      Lyver du mye?
      Hva er ditt favoritt blad?
      Beskriv deg selv med tre ord ?
      har du bra selvtillit?
      Hva tenker du når du ser deg i speilet om morgenen ?
      Har noen som står deg veldig nær dødd?
      hvor mange anmerkninger har du?
      hva var det siste du sa til moren din?
      Hvordan kamera har du?
      Er du allergisk mot noe?
      hva var din første kommentar?
      Har du blitt mer “populær” etter du begynte å blogge?
      Har du fått karakter 2 eller mindre?
      Bruker du å besøke de som kommenterer hos deg?
      Hvilken skostørrelse bruker du?
      Hva syns du om alle spørsmålene som er blitt stilt i spørsmåls runden?
      Hvor mange dyr har du?
      fav. mat, drikke, dyr, hunderase, land, by, klesmerke, frukt, grønsak
      hvis du skulle på en øde øy hva 3 ting ville du ha med?
      tror du på det overnaturlige?
      Hva synes du om bandet slipknot?
      Kan du noe på japansk? hvada?
      Hva er din yndlings reklame?
      Biter du?
      Hva er det banneorder du bruker mest?
      Hva synes du om religion?
      Hvordan ser yndlingstrusa di ut?
      Når spiste du sist sitron?
      Hva het bestevenninna til mora di når hu var på din alder?
      Hvilken hårfarge har de peneste gutta? og jentene?
      Er det hot med rød lebestift?
      Har du spist kake i dag?
      Hva er du mest fornøyd med med degselv?
      Plager det deg at jeg sendte så mye spørsmål?

    57. Hei kjære, kjære Halvor ♥
      Du er ufattelig pen. Og du har et ufattelig fint smil! Jeg håper det ofte blir vist, for du kler det så godt.
      Jeg vil gjerne stille noen spørsål fori jeg syntes du er så sterk og kul.
      1. Kan vi spise taco sammen en gang, så kan jeg ta med katten min, og du ta med katten din?
      2. Kan våre katter ha en sermoni i harmoni?
      3. Har du hørt rykter om deg før? Isåfall hva er det verste?
      4. Beste komplimentet du har fått?
      5. Syntes du røyking er attraktivt?
      6. Om du kunne få lov til å oppleve en dag som allerede har skjedd, en gang til, hvem dag ville det vært?
      7. Har du noen gang følt deg skikkelig utenfor? At du f.eks er ute med folk, men så plutselig tenker du på at du egentlig er så mye med dem avlikevell?
      8. Syntes du det er rart at folk digger deg så mye, eller skjønner du det litt?
      9. Er det gøy å ha bart? Jeg kan ikke ha en selv
      10. Har du lyst på en klein venn du aldri trenger å møte, så må du ringe meg?(det var egentlig ikke et spørsmål, men jeg kom ikke på mer enn 9 spørsmål :/ )
      Håper du har det bra, for du fortjener det så. Blir så glad av å være på bloggen din, og se på de teite videoene dine, for de er på en måte så gode fordeom. Det var en kompliment, les setningen med en unegativ stemme hehe
      btw jeg lagde hotmail’en i fjerde klasse om jeg ikke husker feil, derfor den er tard hehe
      Klem Mailen. ♥

    58. Kjære Halvor
      Du er veldig pen, sterk og kul og har mange venner. Derfor hadde det vært snilt og kult om du hadde funnet på et snilt og kult navn til min fremtidige katt.
      Hils Rambo fra meg

    59. Hva spiser du iløpet av en dag?
      Hva har du i kjøleskapet?
      Har du lang tissemann?
      Jobber du på en bensinstasjon?

    60. Fra en skala fra èn til ti, hvor merkelig er du?
      Hvis du kunne være en superhelt, hvem ville du vært?

    61. -hvor mange ganger sa du “yolo” i året 2012?
      – hvis jeg hadde sett deg på gata, er det greit om jeg kommer bort å snakker med deg?

    62. Kjære Kong Halvor
      du er skikkelig pen og søt og sterk og kuuuul. alle (jeg) vil være venn med deg halvor.
      du er awsome og digger digger deg. du er kjekk.
      hva gjør du på fritiden

    63. Er du klar over at dønn seriøst nesten alle jenter i Norge er blodfan og digger alt ved deg? Og hvordan forholder du deg til det? Har du noen ambisjoner om hvor du ser deg selv om 5 år?

    64. Kjære Halvor.
      Likar du brunost?
      Kva tykkjer du om dovendyr?
      Kortid kjem du til Kaupanger?
      Er Coop Prix din yndlingsbutikk?
      Klem Synne <3

    65. Hvor lenge har du og Ida vært kjærester? Og hvorfor står det ikke skrevet noe sted at dere er det? Er det hysj-hysj?

    66. Kjære Halvor, din satans sterke mann! Du er helt absurd kul, og vil si du er den eneste og peneste bloggeren jeg leser. Dagen jeg oppdaget din fantastisk sterke blogg, ble din pene verden en oppmuntring for meg. Du er også kul fordi du eier en så pen, sterk og kul katt som Rambo.
      Hvorfor er det best å pule en ku i neseborene? :3

    67. Jøss, du fikk mange spørsmål, så jeg skal finne på noe sært:
      – Har du noengang fjertet (høyt) ved siden av en jente ved et uhell? Og i det tilfellet, hvordan gikk det?

    68. Kjære Halvor, du er kjempe pen, super sterk og sinnsykt kul:)
      -Kan du ha fanmøte?! Sånn at du sier tid og sted også kan alle dine fans komme å møte deg??:)))) Hade vært driiiiitkult! ~kommer garantert

    69. Hvis jeg var sykt deilig, ville du ha gift adeg med meg uansett om jeg bare er 13? hahaha
      Og hvorfor er du så deilig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg