Reportasje om meg.

De flinke film- og tv-studentene Simen og Alvin har laget en liten reportasje om (om du skal gjette, så må du gjette raskt – det avsløres nemlig i slutten av denne setningen hvem reportasjen omhandler) MEG! Den varer i 15 minutter, og inneholder blant annet to jenter som vet hvem jeg er, en Meny-ansatt som sier at det ikke er tilbud på Farris selv om det var tilbud på Farris, og en del synsing i hvorfor alt er som det er. 

Jeg vil bare si med en gang: Jeg tar ikke ansvar for noe av det som blir sagt i filmen. Jeg var full og ble tvunget til å si alle tingene av Rambo. Det gjelder spesielt det med snekkere. Jeg kjenner opptil flere snekkere, og det jeg sier om at snekkere har kjedelige liv gjelder selvsagt ikke de snekkerne jeg kjenner. (Nils! Simen og Alvin klippet i setningen! Jeg mente selvsagt de som har 8-16 jobb fordi de ikke har noen interesser. Du har jo både interesser – OG inspirerer meg med din fantastiske personlighet, og din nydelige musikk. Ikke utstøtt meg fra familien. Ikke gjør det, Nils! Du er verdens beste onkel. Jeg kan spandere gul Farris på deg en dag!)

Sånn ellers, så vil jeg bare si én ting: Èn ting. 

12 kommentarer
    1. Kjære Halvor. Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.Du er skikkelig pen, sterk og kul.

    2. Kjære Halvor 🙂
      Jeg vil bare informere om at jeg så reklame på TV nettopp om at de har 3 for 2 på farris hos rimi!

    3. liker farris-jakten. Ellers håper eg virkelig at det at du sier det er OK å kalle noen horestyggosv osv ikkje var seriøst. Håper også du tenker såpass over det at du har nok vett til å la være neste gang. Det å si at det er greit at man kommenterer til fremmede om stygge ting, kan være ganske sårende. Man vet aldri hvilke utfordringer den personen man sier det til har. Ka om den personen som bli kalt hore har blitt voldtatt? ka om personen man sier man ser valkene på har anorexia? Om sårbare personer burde være på internett er jo såklart et viktig spm som du sier, men om folk som slenger dritt burde være på internett er et enda viktigere spm…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg