Morsom sparing? Saklig!

DNB er igang igjen med nok et konsept som skal få deg og meg til å spare mer penger – noen ganger virker nesten som det er det eneste de bryr seg om. Fy flate!!! Nå har de lansert en ny tjeneste som skal gjøre det morsommere å spare, og jeg har selvsagt blitt velinformert om dette da DNB og jeg har blitt bestevenner i løpet av de siste årene. Det er viktig å bli venner med banken, si! 

Morsom sparing går ut på at du sparer penger hver eneste gang du gjør en spesifikk ting. Eksempel: Hver gang du bruker pengene dine på Farris i stedet for mat, hver gang du sovner på date, eller hver gang du kommer for sent til bursdagen til kompisen din fordi du ikke kan klokken. (Alle eksemplene er fra min liste.) Du kan også spare med vennegjengen din. (Hvis du har venner, så klart – jeg kan kun spare alene.) 

Jeg tror faktisk at morsom sparing kan bli en greie. En snakkis. Et fenomen. Kanskje er det nettopp dette man snakker sammen om i skolegården til høsten? Da er det dumt å ikke være en del av mangfoldet. Les mer om fenomenet HER – og bli kul samtidig som du sparer til det du ønsker deg! (Jeg ønsker meg en tiger, for eksempel.)

PS: DNB har også en kampanje gående på Instagram der du kan legge ut bilde av det du sparer til med hashtagen #morsomsparing og #dnb. Kreative bilder blir belønnet med 1000 kroner på DIN sparekonto – BOOM! Jeg skal definitivt legge inn bildet av en fin tiger.

Hva skal du spare til?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg