Dagens outfit 11.05.13 – Årets sommermote (pluss konkurranse)

Heia hjemmesideeeen! Håper det går bra med deg, selv om du er en internettside og ike har følelser, hjerne eller sjel. Jeg er glad i deg uansett jeg, hihihi fniiis! Heeeia til dere leserne også. Og fans. Jeg elsker dere! Jeg elsker dere, kjære fans! Bare digger at dere digger meg.

Tenkte jeg skulle vise dere årets sommermote. Koster nesten ingenting, og ser veldig bra ut (,så lenge du ser bra ut så klart!!! stygge mennesker ser jo ALDRI BRA UT!!!). PS: Jeg sparer til en chi hua hua som skal hete Fiola <3<3<3 Å herregud, jeg sporer av hele tiden. Jo! Stygge mennesker!!! ÆÆÆSJ! Heldigvis er jeg pen. Her er årets sommermote.

Digger den poseringen ass. Minner meg om glamour. (Den tv-serien vet dere. Vet ikke helt hvorfor den minner meg om det, men HAHA jeg er så TEEEEEIT LOL)

Årets sommermote skal være på grensen til avslørende, samtidig som man med blikket skal vise at man ikke er en billig HORE selv om man er så digg at man kan kle seg litt snaxy – ikkesant? HAHA! fnis. *loool*

Hva har dere gjort hittil i helgen da kjære lesere?


Denne poseringen stjal jeg fra Fagmag, LOL, han er snæx da!

Hihi, jeg har klippet inn Bin Laden i rumpa, haha, han er så søt.

Topp: Luft, 0 kroner fra BikBok
Bukse: Luft, 0 kroner Vera Modo
Skjerf: Luft, 0 kroner fra Acne
Ascressories (hater å stave det ordet hahaha!!!): Luft det også, 0 kroner på glitter og sånne chille shoppesteder, HAHA!

Skal dere bruke sommermoten i år? Kjenner dere stygge horer dere og? (jeg HAAATER DEM liksom, syykt irritt med sånne “folk”…) Liker dere Kake? Kjenner dere en labrador? Har dere spilt Ludo på hytta før? (Det er sykt koselig haha!)

PS: Konkurranse: Skriv hvorfor nettopp DU skal få en overraskelse i posten, så skal du få det haha (men ikke noe ekkelt da – kanskje et par med brukte sokker eller no aHHAAHAHA jeg har så sykt masse brukte sokker LOL) 

44 kommentarer
    1. Sykt fet stiiil!!:D Skal SÅ begynne å gå sånn fordi det er lixom den nye og kule “bloggerstilen” og da må jo jeg også gå sånn;* #styleinspiration
      Ps. Jeg synes jeg fortjener en pakke i posten fordi jeg er den første som kommenterer på dette innlegget og ha fulgt hjemmesiden din i flere år og prakker den på alle vennene mine:)

    2. kjære kule halvor! åsså må vi ikke glemme rambo da! hei rambo!
      jah okey men uansett…. hva skulle jeg si igjen?…. jo
      jeeeeeeeeeg fortjener ikke en pakke jeg har bare veldig lyst på for uansett hva det er så har jeg endelig noe og pynte veggen min med kanskje! jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg tør og melde meg på denne konkuransen men katten min tvang meg! den har en sån katteklan eller noe der det er om og gjøre og gå inn i flest hus og stjele kattemat! så den er vant til og presse folk….. så da fortjener jeg vel egentlig en gave som trøst

    3. Kjære Halvor! Du er så sykt kjekk, og har bare verdens fineste kropp. Jeg skal helt klart legge inn litt økonomi til denne moten! Så utrolig fresh! Kjenner dessverre noen stygge horer jeg også ja ;LL Jeg liker kake, men elsker det ikke! Og jeg kjenner en labrador!!!!!!!!!!!! Jeg har sikkert spilt ludo, men det går mest i kort på hytta mi! Skulle gjærne hatt deg med på hytta mi og strikket noen nye sokker til deg så du kunne fått et par til med brukte sokker! Løv u, badboy :*

    4. Æ fortjene overraskels i posten fordi du vart redd av kjærlighetsmailen minj (som æ skreiv i fjor sommer HAHA *lol* taper)

    5. Fordi jeg er
      -en trofast leser!
      – en fan
      Og fordi jeg elsker deg, hjemmesiden din, Rambo og Ida <33

    6. Kjære Halvor!
      Jeg syntes jeg burde få en pakke i posten rett og slett fordi jeg har drit lyst! Det skal bli en ære av å ha dine brukte sokker på veggen i mitt nye soverom! Pluss at jeg regner meg selv som en blodfan:-) i tillegg er jeg en av de 10% (som du selv sa) som faktisk leser Alt du skriver..

    7. Kjære Halvor.
      Duerpensterkogkul.
      Selv om jeg er en sucker for brukte sokker ((( spesielt dine *lol* ))), så har jeg pannebånd-fetish (i hvert fall for fila det er bezt)
      ilysm
      xxxx victoria

    8. Pene, sterke og kule Halvor. Fordi du er sexy naken, og jeg vil gjerne ha sokkene dine hengende på veggen – eller hva en du måtte sende.

    9. Du skriver så RÆVVA. FAEN. HALOO, jeg mener: “Kjenner dere stygge horer dere og?”
      OG? OG HVA?
      Du har faktisk to muligheter: óg eller også!!!
      Mennesker asS! (spesielt billige HORER)

    10. Kjære Havlor
      Jeg har sykt lite med sokker,chill’ send meg noen plz.
      Du er så sykt kul og sterk, helt sykt 🙂
      kleeeem *looolz*

    11. Kjære Halvor, du er pen, sterk og kul. Dessuten er jeg din største harsemeliber. (Ellerno.)
      Jeg har Twitter. Og derfor synes jeg at jeg skal få en brukt sokk eller tskjorte med autograf og en liten søt tekst på. Da ville jeg ha hengt den opp på veggen å ta betalt for at folk skal få se på den.
      Og dessuten er du pen og sterk og kul, og deilig. Og jeg follower de 2 brukerne dine på Twitter, og Rambo sin, så derfor synes jeg at jeg skulle vinne.
      Og dessuten så er du 8000 ganger helligere enn JB & 1D til sammen. Serriøst. Du er helt sjukt kul.

    12. Fyfan. Ekkelt. Føler at en dag kan du like godt klikke og skyte folk på gata eller noe i den stilen. Og hvem tar bilder av seg selv slikt? FYFAN

    13. Hei Halvor. Husker du meg? Mest sannsynlig ikke, vi har jo aldri møttes, men engang spurte jeg om vi skulle bli venner også sa du ja. Minner. Vell. Jeg har veldig lyst på sokkene dine. Det virker kult. Og ja siden vi er venner, så burde jeg nesten få sokkene dine..
      Hilsen vennen din, meg, sørlendingen aastiiii

    14. Jeg skal få en overraskelse i posten fordi jeg er så stor fan av deg at jeg tok på meg poser og dro i bursdag! Vurderer og ha på meg poser på 17 mai også. Siden du gikk kledd sånn, har det blitt en slags helligdrakt for meg:) Jeg har ikke noe mål og mening med livet annet enn og bli som deg! Vis jeg får sokker i posten LOVER jeg og bruke dem hver søndag, julaften, påske, og hvert skuddår! Du godt legge med noen fjoner av hår, slik at jeg kan klone deg. Gud veit hva jeg skal gjøre med kloningen, men tro meg, jeg skal behandle deg godt! Jeg er ikke bare en fan jeg er din fremtidige brud! Du hører sikkert dette ofte, med det er som regelt fra jenter som ikke aner hva de snakker om! JEG ELSKER DEG! Kong Halvor, jeg er forelska i deg.. Jeg syntes du burde unne meg en liten del av live ditt. Jeg setter pris på hva som helst! Halvorhalvorhalvor:*
      Kontakt meg på Mail!!!
      [email protected]
      Hils Rambo fra meg! i l u

    15. Hahahaha, genialt! Sommermoten i år er bare helt fantastisk! Synes du kan sende MEG den overraskelsen, slik at jeg kan henge sokkene på stueveggen : )

    16. Fordi jeg har Kong Halvor genser.
      Uansett sammenheng, så eier jeg alle med den setningen. Ingen kan argumentere mot det. Neida, men jeg fikk et brev av deg og et deksel. Er noen andres tur nå (nå prøvde jeg å virke som et bra medmenneske slik at jeg skulle vinne.)
      Nå kom jeg forresten på den tegningen jeg skulle ha sendt for over et halvt år siden. Jeg hater å være så treig. Men så har noen rota den bort i skapet til mamma og stefaren min. Og jeg vil.aldri.inn.i.det.skapet.igjen.jeg.trenger.ikke.si.mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg