Funny Boys – Episode 0

I serien “Halvor klipper sammen og legger ut ting som ble filmet for lenge siden” har vi nå kommet til et par ting jeg filmet sammen med Alex og Anders i mars i år. Vi filmet en del korte sketsjer for å bruke det som formateksempler til en idé vi pitchet litt rundt på samme tid. Jeg kommer til å legge ut mer av det vi filmet i våres litt senere. Problemet mitt nå er bare det at macen min har gått i bakken og slått ut lyden. Jeg må derfor låne mac av kompiser for å få klippet. Ikke spesielt effektivt. Dersom noen vil gi meg penger til en ny mac (20.000 burde holde) er det bare å si fra! I mellomtiden kan dere sjekke ut filmen vår.

Litt kompisreklame: Min venn Abubakar Hussein (aka Abuhus) kommer med sitt eget program på NRK nett-TV til høsten. Sjekk ut traileren på serien hans nedenfor!

Vil også nevne at Anders sin låt “20.000” snart runder 20.000 visninger! Sjekk den ut og del den videre!

Låta ligger på Spotify og iTunes i tillegg. Jeg kommer tilbake med nye filmer og innlegg så snart sola forsvinner. Nå om dagen er jeg alt for opptatt med å drikke øl mens jeg ligger i koma på en flytebrygge Tjuvholmen. ZZZzzzz

9 kommentarer
    1. Kjære Halvor du er så stor og sterk og når du har penger og swag kommer alle til å syntes du er kjempe kul og pen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg