PRTeY

Min store kjærlighet, Sandra Lyng Harsem, og min norske favorittfotograf Stephen Butkus Richardson trengte Halvor-hjelp til å gjøre ferdig førstnevntes nyeste musikkvideo PRTey. Låta er dritkul – litt som Miley Cyrus bare uten alle de ekle tungegreiene, og jeg ble selvsagt med. Resultatet ble en hyggelig frokost og en herlig putekrigfest med mine besteste venner. 

Nå er endelig filmen ferdig, og du kan se resultatet av den her. Det kan forresten være at Sandra og jeg blir kjærester i nærmeste fremtid. Jeg håper hvertfall det. Kanskje hun kan lage mat til meg og luske håret mitt. Mmmmmm. 

Fin sangvideo?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg