How to shower (Torturial)

Du vet følelsen av å stå opp etter å ha slumret i flere timer – smaken av kebab og gammel alkohol sitter fortsatt igjen i spiserøret, og musklene i kroppen står spente til alle retninger som om du har tatt imot et lynnedslag. Jeg har det sånn hver morgen. Det høres kanskje forferdelig ut, men jeg har lært meg å leve med det. Spesielt etter at jeg begynte å “dusje”. Konseptet er egentlig ganske enkelt, men jeg har likevel tatt meg bryet med å lage en liten film om hvordan jeg gjør det. God fornøyelse!

9 kommentarer
    1. Kjære Halvor. Dette var en meget morsom video som får meg til å skratte. Når jeg først er i gang, så må jeg jo også si at du er utrolig pen, sterk og kul. Du tror vel kanskje at det er en pen jente som skriver denne kommentaren? Nei. Jeg er en gutt

    2. Kjære Halvor. Klarere ikke slutte å le. Må også si at du er veldig pen, sterk og ikke minst kul. Takk for meg

    3. Kjære Halvor. Må si jeg lo rimelig godt av den videoen her, som jeg gjør av absolutt alle vine/videoene du legger ut, haha! Skulle gjerne skrivi mer, men orker ikke for nå begynner jeg rett og slett å bli litt trøtt…. Derfor avslutter jeg med at du er en pen, sterk, kul og en morsom kar.
      Peace out!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg