Løp for livet.

Jeg kom nettopp over noen filmer på YouTube som jeg har både medvirket og produsert – for snart ti år siden! En av de gamle vennene mine fra Asker, rapperen Teori, lagde en låt som het “Løp For Livet” og jeg lagde musikkvideo for den. På en konsert noen dager senere ble jeg med opp og sprayet graffiti på scenen for å supplere budskapet i låta. Budskapet i seg selv er ganske direkte. Vi var ikke så glad i politiet på den tiden, hehe

Funfact: Ja, det er jeg som pisser i trappa, og tøffer meg i bakgrunnen uten å kunne rytmen til låta. Musikkvideoen ble filmet med Fatterns handycam, og klippet i Pinnacle Studio. Jeg grøsser bare av tanken på å klippe film i det drittprogrammet igjen. Jeg husker at det kræsjet hundre ganger mens jeg klippet musikkvideoen. Ikke at det er grunnen til at musikkvideoen ikke akkurat er Ray Kay, altså. Den er et tydelig resultat av 16 år gamle gutter som har bestemt seg for å lage gangstermusikk på gutterommet. Passe kleint, men samtidig litt nostalgisk. Jeg liker selv at låta ikke blir ferdig. Jeg husker at jeg ikke gadd mer fordi programmet kræsjet hele tiden, så jeg måtte bare si meg ferdig midt i. 

Hør i starten. Da kaller Teori meg for “the real king H”. #humor. Jeg husker da jeg gikk ned fra scenen, og oppdaget de fem politibetjentene som hadde sett hele showet. De syntes ikke låta og scenekunsten min var like fint, dessverre. 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg