JUL PÅ DANVIK

I går var jeg på Danvik Folkehøgskole i Drammen for å være med på den årlige julesendingen TV-linja der lager. Resultatet ble et snålt intervju om amfetaminsalg og fylla, og ender med en konkurranse der praten går løst om humorverdien i døde babyer. Hvem skulle tro at Danvik var en kristen folkehøgskoleskole…

BONUZ: Studentfilm om undertegnede laget av elever fra Sentrum Videregående i Kongsvinger.

På samme måte som jeg sier “ja” til Danvik når de spør meg om å komme på besøk, så sier jeg faktisk “ja” til ganske mange studenter som spør meg om å være med på prosjekter. Jeg har alltid prøvd å stille opp så lenge jeg har mulighet. Det handler i størst grad om at jeg ønsker å hjelpe kreative spirer som nettopp har begynt å tråkke stien sin. I Norge har vi kultur for å dra andre ned for å selv komme opp og frem. Jeg vil gjerne være motvekt.

2 kommentarer
    1. Hei Halvor!
      Eier du ikke selvrespekt? Reagerte litt på at du ikke reagerte da han i intervjuet sa at du “skriver på bloggen din”. Trodde ikke du hadde blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg