BESTEVENNER = 100 000

Det er gått nesten tre år siden jeg lastet opp filmen “Bestevenner” på YouTube. Nå har den nettopp rundet 100 000 visninger, og det er jo litt gøy. Dette er den andre filmen min som når opp til et sekssifret tall. Jeg har ikke i min villeste fantasi forventet at mitt snåle hode skal nå ut til så mange mennesker, men det er veldig hyggelig at det gjør det likevel. Kanskje jeg får gravplass sponset av staten nå! Det hadde vært kult. Det er et mål se frem til 😀

Tusen takk for at dere er en hel heiagjeng der ute som bryr dere om å klikke på ting jeg gjør. En dag, når jeg har tjent masse-masse penger, så skal jeg lage en kjempefest og invitere alle sammen. Det har dere fortjent. Hilsen Halvor og Rambo.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg