PÅ VEIEN – DEL 2 (VIDEO)

ANNONSE!

 

Les første del om turen vår til Nord-Norge HER

 

Veien ned fra Tromsø gikk langs kysten. Jeg kommer tilbake med et avsluttende innlegg om detta, men først vil jeg dele en film vi lagde mens vi satt på fergekaia på Forøy og ventet på en båt i over seks timer. Da fikk vi god mulighet til å prøve ut filmfunksjonene på P8en – telefonen jeg har fått i oppdrag av Huawei å teste ut – noe som blei til en mildt sagt kukete film.

 

 

Her er filmen jeg har klippet sammen. Vi har brukt “Director Mode” for å lage den, som er ganske kult; man kan filme med flere kameraer via P8en der man overstyrer hvilket bildet som skal vises. PS: La meg på forhånd forklare kuking at det ikke handler om kroppsdelen kuk. Kuking er liksom bare at man kuker – og det er basically det vi har gjort hele turen. Random kuking! God fornøyelse. Eh. Fordøyelse…

 

Kukegjengen på Forøy. Etter seks timer kom båten og tok oss videre. Jeg kommer tilbake til dette. Kuk 4ever!

 

Minner også om superkonkurransen min på Instagram, der du kan vinne en Huawei P8-telefon. Alt du må gjøre er å tagge et bilde eller en video der du oppdager eller gjør noe nytt/gøy/spennende med #oppdragoppdag, #oppdragoppdaghalvor og @huawei_norway. Den fikk nylig en sekser på terningen av VG, og er perfekt for kreative mennesker som deg og meg! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg