LICK FOR IT

ANNONSE

 

Når Rambo og jeg skal finne ut hvem av oss som skal gå ut med søpla, klippe gresset, eller bli enige om hva vi skal se på TV, så bruker vi stein-saks-papir. Det er fordi Rambo ikke har hender, men poter, og det er vanskelig for ham å lage saks. Det gjør at jeg har en langt større vinnersjanse, og det er urettferdig. I stedet tar vi heller et realt lickrace; førstemann til å slikke av det hvite i Oreo-kjeksen!

Denne gangen var det jeg som ba om et lickrace da Rambo nektet å la meg se på favorittprogrammet mitt, MacGyver.

Advertisement
Vinn masse Oreo-kjeks og stæsj ved å poste egne dilemmaer, bilder og video, som kan løses med et lickrace. Tag det med #lickracenorge! Vi trekker vinnere jevnlig 😀 Sjekk ut resten av filmene i denne spillelista! Hoi, hoi.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg