En bekjennelse fra Askers underverden.

Da jeg vokste opp i Asker, så vokste jeg opp i de harde Huldreveien-gatene og har aldri kjent meg igjen i det sossesamfunnet mediene beskriver. Da det undergrunnsbaserte rap-kollektivet Asker Jaktlag ga ut sin første singel i forrige uke (sjekk video nedenfor) så jeg på dette som en etterlengtet bekjennelse fra Askers underverden – slik de fleste som bor og lever der opplever den. Politikerne kan ikke lenger late som at alt er fryd og gammen – i virkeligheten er det nemlig disse gutta som bestemmer!

I låta “Ikke fakk med oss” bruker jaktlaget klar tale for å forklare hva som skjer dersom noen prøver seg. Som gammel Asker-gutt stiller jeg meg bak dette. Det er best for alle parter. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg