3 musikkvideoer på 1 dag

Jeg har laget tre musikkvideoer i dag. Hvis ikke det er produktivt, så veit ikke jeg assa. (Jeg vet ingenting. Seriøst.) Det jeg vet er at det ikke er lønnsomt, men jeg har da aldri brydd meg om bagateller? Heheheheheeheehehee

Først gjorde jeg en video for kompisen min, Fredda (Mad Error), til låta hans “Søppelsekk” som handler om misfit-følelsen han sitter igjen med som post rusavhengig.

 

Så lagde jeg en ny Asker Jaktlag-video.

 

Og til slutt mekket jeg sammen en video til Asker-remixen av “Si Ingenting”. Synes den ble ganske kul selv. Og låta er jo banger!!! 😀

 

Del dritten videre, eller bli gat’a ned på gata! <3

PS: Gi meg jobb. Eller lønn. Eller stikk innom med noe mat eller noe. Jeg eier ingenting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg