9 MÅTER Å SJEKKE OPP DAMER

Hender det at du prøver å sjekke opp jenter – på tinder, på byen, eller kanskje på jobben – men opplever at du ikke får den oppmerksomheten du hadde håpet på? At du ikke får kline eller at nummeret du fikk egentlig var nummeret til den hotte babe’n du trodde du hadde fått god kontakt med? At jenter sier at du lukter vondt, selv om du har brukt deodorant?

Da må du teste ut disse tingene!

De kommende tingene kan muligens virke drastisk, kontroversielt og try hard. Men det er det eneste som fungerer. Husk at damer er som å søke jobb – man må faktisk ringe og mase for å virke interessert! Nå kommer listen min med ting du bør gjøre. Den kommer nå.

1. SJEKKEREPLIKKER
Man kan si mye ting når man skal sjekke jentene, og alle har hørt om sjekkereplikker. Men det er en grunn til at de finnes – de fungerer. Man kan godt søke på sjekkereplikker på Google.com for å være sikker på at man ikke sier noe feil. For eksempel bør man ikke si:

Du ser ut som morfaren min, vil du bli med meg hjem og spise smørbrød og høre på Metallica?

Ikke at det er noe galt med noen av de tingene, men det kan være at hun ikke liker smørbrød. Det er ikke så vanlig med smørbrød lenger. Kanskje liker hun bedre knekkebrød. Derfor er det smart å finne noen treffsikre sjekkereplikker på Google.com i stedet. 

2. GI KOMPLIMENTER
Med sjekkereplikkene kommer selvsagt komplimentene! Damer liker at man sier snille ting. Man bør si så mange snille ting som mulig. Jeg har laget en liten oversikt over ting man bør si. Man bør si alle tingene for å være sikker på at man får riktig telefonnummer.

Du lukter godt.

Veldig fin sko.

Du er flink til å sminke deg.

Du ligner på kjendiser.

Vesken din er nok dyr.

Du har brun hud.

Du er veldig tynn, men har stor rumpe.

Du er pen og sikkert smart også.

Du er ikke akkurat stygg å se på.

Du burde få topplederjobb i Telenor så flink du er med telefonen din.

Du får toppkarakter på klær av meg.

Du er så pen, du burde være modell for Moods of Norway.

Veldig pene sugelepper.

4. KJØP BLOMST
Damer liker blomst. Du burde kjøpe blomst til dama. Den beste blomsten damer vet om er hvite roser fra butikker. Hvis du er stinn av gryn kan du kjøpe tjue eller tretti blomster.

5. BY OPP TIL DANS
Alle menn burde ha vært gjennom tre-fire dansekurs for å lære basiskunnskap og rytme. Dette trenger ikke være utfordrende danser. Vi snakker standard dans som swing, wals og hip hop.

6. FØLG MED
Jenter liker gutter som følger med. Følg etter jenten du vil ha. Lær deg ting om henne – hva hun liker å drive med, hvem vennene hennes er og hva hun liker å drive med når hun er alene hjemme. Det er utrolig hvor mye man kan lære om en person om man bare titter litt inn gjennom vinduet i ny og ne.

7. SPILLE GITAR UTENFOR VINDUET
Hvis du ikke vet hvor hun bor må du følge etter henne sånn som i punkt 6. 

8. GI GAVER
Kjøp gaver til jenter. Men husk at det du gir i gaver til jenter kan fortelle dem mye om deg. For eksempel hvis du gir henne en schæferhund, så kan det være at hun egentlig liker labrador og tror at du ikke liker labrador .. FAIL! Hvis du skal kjøpe gave bør du kjøpe gavekort på hund.

Labrador er sykt søte de også, da.

9. FRI
Hvis du ikke får respons bør du fri til henne. Helst gjør det offentlig sånn at mange ser det – jenter synes det er veldig stort å gifte seg og du kan godt fri på ditt lokale kjøpesenter. Jenter elsker å gifte seg

Lykke til med sjekkingen av damer. Husk at damer er veldig skjøre og blir fort lei seg. Si mange snille ting og kjøp hvite roser.

11 kommentarer
    1. haha! dritbra..! Stalking funker alltid best! Selvfølgelig, det er jo det som gir deg oppmerksomhet. 😛
      Jeg synes tinder kan være i overkant Overvurdert. Jeg har vært på Match og sukker. Men fastfoxxx. com er blitt min favorittside 🙂

    2. Jeg er selv jente, og må dessverre si meg uenig i mange av rådene dine. Blomster vil absolutt ikke fungere for alle, det er ikke alle jenter som liker å få blomster. I hvert fall ikke jeg. De ender tross alt opp i søpla en dag, etter man har glemt å vanne de og de tørker ut. Jeg klarer ikke relatere til gavesituasjonen. Hadde noen gitt meg en hund i gave, skulle jeg ha gitt den frihet. Sendt den til Australia, der den kunne ha levd sitt liv som dingo. Selv om konseptet med stalking virker noe spennende, kan jeg ikke si jeg trives med å bli spionert på til alle døgnets tider. Litt frihet må jeg ha. Listen med komplimenter kunne sett annerledes ut. Tror ikke jeg hadde likt å få komplimenter rettet mot kroppen min. Kropp kan ofte bli litt for personlig. Men sånn bortsett ifra det, er du konge til å skrive artige innlegg.. Stå på!

    3. Skulle jo ha visst bedre enn å gå inn på bloggen din på natten, tror jeg vekka søstra mi på naborommet med et sånt halvkvæla latterhikst som klør i nesa i evigheter etterpå.
      Det er viktig å ikke være morsom også. Jenter liker ikke gutter som får dem til å le.
      (nå flørta jeg litt med deg tror jeg. unnskyld.)

    4. Hei Halvor.
      Jeg er en gutt på 15 år som ikke har begitt meg ut på “sjekking” enda.. men jeg prøver iherdig å plukke opp tips fra de som har erfaring, slik at jeg kan bli tidenes kvinnebedårer når tiden er inne. derfor lurer jeg på følgende: har du personlig prøvd ut disse tipsene? OG kan jeg refundere på dette dersom det ikke skulle fungere? (med sistnevnte mener jeg om det finnes en garanti for ønsket oppnåelse med tipsene, og om du står ansvarlig økonomisk hvis tipsene suger).
      Mvh Steffen, 15 år- snart 16 😀

    5. Hei Halvor.
      Har prøvd alle disse triksene, nå er jeg gift.
      Men, har enda en sjekkereplikk for de som ikke fikk det til med Halvor sine.
      “Du ringer og kaller, jeg kommer og knaller”

    6. Hei du!
      Jeg har på en måte en liten (stor) penge krise her.. Jeg bruker mer penger enn det jeg har skjønner du… Jeg har mastercard, å det bruker jeg heeeele tide… Å får ikke betalt tilbake de pengen før et par måneder etter på :/ Utrolig dumt egt…
      Har du noe tips til hvordan jeg kan løse dette problemet?

    7. Hei
      Jeg har nå tatt i bruk alle disse tipsene og gjett hva.. DE FUNGERER! Jeg avskriver meg herved tittelen sjekkeguden, for DU er den rettmessige eier av denne tittelen! Jeg bøyer meg i hatten

    8. Hadde jeg fått blomster ville jeg følt meg litt rådvill, for jeg har ingen vase å sette dem i. Spesielt ikke om det var gule, rosa og grønne i samme buketten. Hadde jeg i tillegg fått høre at jeg har svær ræv, men tynn kropp ellers, hadde det vært rett inn på Google å søke opp fettfjerning! Gudameg, stor bakdel er noe av det jeg frykter mest i verden. Men det gavekortet på hund, det kunne jeg gjerne tatt.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg