ONE TAKE-MUSIKKVIDEO

hytteturen forrige helg fant vi ut, etter omtrent én million øl og null søvn, at vi skulle lage en one take-video på den nye låta vår; JEG KJØRER. En idé som var ganske mong i utgangspunktet da låta handler om råning, og vi befant oss midt på vidda uten mulighet til å kjøre noe som helst. Under innspilling ble vi også klar over hvor vanskelig det er å rappe mens man går i tur i skogen – på vei opp en bratt bakke full av lyng og dritt. Men jeg synes resultatet ble morsomt. Låta skal få en skikkelig video litt senere 😀

2 kommentarer
    1. Hei Halvor! Vil skrive en litt klein og flau kommentar til deg. Sliter masse med angst, sterke depresjoner og har nettopp blitt dumpa av samboeren etter 5 år. Livet suger generelt ganske greit vil jeg si! Men snapstoryene dine og videoene du legger ut her på bloggen og på YouTube er mine små lysglimt i hverdagen. Det er få som treffer så on point som du gjør, du er rett og slett jævla morsom og humoren din treffer meg 100%. Føler ikke det er mange som har akkurat slik humor og klarer det uten å kleine det til, men det klarer du! Dermed blir det perfekt. I tillegg så har du så fine meninger om ting og alt du deler på face er jeg så enig i. Derfor vil jeg egentlig bare takke deg for at du lyser opp dagene mine og får meg til å le når jeg ligger her nede på bånn i gjørma og såvidt kommer meg opp av senga. Jeg hater å være klissete men jeg syntes bare du skulle vite hvor mye tøysinga di kan ha å si for et annet menneske som du ikke kjenner. Jeg er glad for at du finnes! Ikke mye annet som virkelig får meg til å le rått og helt ekte. Takk Halvor!

    2. Anonym: Halla. Tusen takk for kommentaren din. Det gjør dagen å få høre det fra en som deg, som åpenbart skjønner meg og mine ting. Kjipt å lese at du ikke alltid har det like greit – jeg tror de fleste kan kjenne på følelsen av å være alene i en stor og urettferdig verden – og jeg går gjerne fremst i det toget. Men ey, dyrk dine sterke sider!!! Det er det eneste som funker, om man så blir en weirdo.

      «Lust for life» – jeg heier på deg! Takk som følger med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg