NY LIVVSTIL

Så at John Arne Riise har gjort en reklame for Farris i sommer. Ganske pussig – for den er nesten helt lik en reklame jeg har jobbet med i det siste...

Som de fleste har fått med seg, så har jeg tatt en pause fra jobbing de siste 6-7 årene. Jeg har blitt fortalt at når man slutter med jobb så endrer livsstilen seg betraktelig. Det hadde de rett i!

I den forbindelsen så har jeg bestemt meg for å drikke noe som er sunnere enn brus. Noe som er mer forfriskende og ikke minst smaker veldig godt! Jeg her vært veldig svak for brus, men nå har valget falt på First Price Appelsinjuice.

First Price Appelsinjuice funker helt perfekt for meg når jeg trenger noe godt å drikke. Ikke mye som er bedre enn en lunken First Price Appelsinjuice rett fra butikkhyllen når man er skikkelig tørst!

Ser du etter noe forfriskende å drikke, så anbefaler jeg First Price juice. Den finnes med eplesmak også. Passer helt perfekt i hverdagen.

Min favoritt er First Price med juice smak.

14 kommentarer
    1. Trym: Hvordan kan jeg være pr kåt når jeg skriver innhold på mitt eget nettsted for mine faste lesere – nettavisen/side3 publiserer dette på front på eget initiativ, og så kommer DU inn på min blogg, leser og kommenterer innlegget. Er det noen som er kåt på oppmerksomhet her, så må det da for faen være deg?

      Eh lol.

    2. Helt enig! Kongen har rett, first price juce er godt lunken, kald, varm. Men jeg har sluttet med brus og juce, så Farris er fortsatt tingen. Farris grønn. Kong Haldvor er og vil være den kuleste kjendtmannen i Norge på linje med Hasse Hope og Jacob Oftebro

    3. Liker fortsatt farris grønn best. Den gule er god, men den grønne er spissere i smaken. Lykken er når Rema 1000 Bekkestua har 4 for 50kr!

    4. Fantastisk!!! HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ
      Og til de som sutrer i kommentarfeltet: Hørt om sarkastisk satire? Tydligvis ikke. Ta dere heller et glass med first price med juicesmak…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg