RÅTE

Et nytt og spennende eventyr i vente! Med vannskader i leiligheten er jeg hjemløs i et par måneder. Hva vil fremtiden bringe? Tresprit i Valkyrieplassen? Prostitusjon? Backpacking i Sør-Amerika? Jeg vet ikke. Med en komfortsone fastlåst i 50 kvadratmeter på Briskeby kan ikke dette bli annet en meget spennende!!! 🙁

Mila og jeg flyttet spontant inn på hotell. Å flytte inn på hotell høres diggere ut enn hva det egentlig er. Nå har vi bodd der over helgen. Med en ryggsekk med klær, og take away-mat tre til fire ganger om dagen. Sykt chill.

Dette har vært kontoret mitt de siste dagene. Jeg har ikke fått gjort noen ting.

I heisen på vei til hotellrommet med en lunken Bislett Kebab i hånda. Bildet er fotografert klokken 09:30 på formiddagen.

Siste nytt er at vi skal flytte inn i en midlertidig leilighet i løpet av dagen. Det er bedre enn hotell, men vil aldri bli det samme som hjemme. Nå skal jeg legge meg ned på en benk i Valkyrieplassen, dønke litt, sove litt, og satse på at ting ordner seg selv.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg