VLOG: TATOVERING I ENGLAND

Forrige uke dro jeg alene til England for å møte to tatovører jeg har fulgt med på lenge; Joe Ellis og Dan Molloy. Joe jobber på Sacred Electric i Leeds, og Dan jobber midlertidig på Bold as Brass i Liverpool – før han flytter hjem til Australia igjen. To fantastiske kunstnere som jeg er stolt over å ha fått inn i samlingen min. 

PS: Tatoveringer har vært min hobby i mange år, og jeg har veldig god oversikt og kunnskap om hvem, hvor og hva. Jeg anbefaler ingen å ta tatoveringer uten kunnskap og flere års gjennomtenkning. Dette er dokumentering av min hobby – og ikke en oppfordring til å gjøre det samme!

4 kommentarer
    1. Hei,
      kan du lage et innlegg der du legger ut bilde av hver tatovering og forteller noe om hvorfor du har den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg