#OSLOGRAFF PÅ HAUSMANIA

 

3 kommentarer
    1. Jeg er født i 1984 og begynner å bli ganske lei jevnaldrende som får ereksjon av 80-tallsmusikk. “Back to the 80’s” burde være for folk som faktisk HUSKER 80-tallet, og ikke for de som var FØDT da!
      Selv om Tears for Fears er fett da..

    2. Varg Arg: Jeg tror ikke jeg heeelt forstår hvorfor du henger deg opp i hva slags musikk andre får ereksjon av – samtidig unner jeg alle å irritere seg over alt og ingenting, altså. Jeg vet ikke om det var kritikk til meg for å like 80-tallsmusikk eller på hvilken måte kommentaren din er relevant for noe som helst, men… Ja, tears for fears er knallbra – som veldig mye annet fra 80-tallet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg