WEB-HOST PÅ PARADISE HOTEL

Jeg er web-reporter på Paradise Hotel i år! Jeg fikk jobben i november, og nølte ikke med å takke ja til to måneders opphold i Mexico! Mer om selve oppholdet kan du lese her – men nå vil jeg vise frem litt av det vi har laget!

Jeg har drevet aktivt med sosiale medier og web i snart 10 år (!!!) og da jeg fikk muligheten til å være web-reporter ville jeg gjøre så mye ut av denne rollen som mulig. Og selv om det er deltagerne som skal være i fokus, så er det jo tross alt mitt show! Jeg er på en måte Triana Iglesias, bare på internett, sant? Og derfor claimet jeg mitt helt egen Paradise-portrett! 

Hva synes du om portrettet? Tror du jeg vinner, selv om jeg ikke egentlig er med? Alt kan jo skje på Paradise Hotel!

Før gjestene flyttet inn på hotellet tok også Triana og jeg en skikkelig runde inne på hotellet for å se om vi kunne finne noen blindsoner; steder kameraene ikke klarer å filme! Det var ikke så lett…

BONUS: Se Paradise Hotel i 360 grader. Du kan flytte deg rundt i bildet med musepekeren! (Ganske rått.)

Det blir litt om Mexico og Paradise Hotel fremover – det er jo det eneste jeg har drevet med de siste månedene… Jeg vil linke dere updates fra det jeg har laget for Viafree.no – dele bilder fra opptak, historier og annet juice.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg