Mitt første møte med deltagerne!

Før deltagerne flyttet inn på Paradise bodde de sammen i tre grupper på forskjellige hoteller langs kysten. Her er mitt første møte med jentene!

Denne filmen var det aller første jeg lagde for web i Mexico – så jeg var faktisk litt nervøs og usikker på hvordan det skulle bli å møte dem. Det er jo nytt for meg å skulle filme med masse ukjente folk – når jeg er vant til å lage filmer alene, hjemme, med katten min… 

Her er den første guttegjengen!

Med tanke på at samtlige av dem ser ut til å bruke mer tid på gymmen enn i sofaen sånn som meg, så var det en overraskende lett gjeng å komme inn på. Det spørs vel bare om de tenkte det samme om meg, med enkelte av mine spørsmål..

Den siste guttegjengen! Hvis den første gjengen var seg selv like, så kan man si at disse gutta var av den mer fargerike sorten.

En fin gjeng – og uten å være urettferdig, så er det lett å favorisere når man skjønner at én av dem er fra Asker!

Husk å trykke like hvis du liker postene mine! Og legg igjen en kommentar hvis det er noe du savner, ønsker, hater eller elsker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg