HELSINKI TUR-RETUR

Jeg har filmet en vlog fra turen, som ligger nederst i innlegget! 🙂

Jeg skulle til Helsingfors for å bli tatovert av Yutaro og Claudia De Sabe på tatoveringsmessa Helsinki Ink, og spurte om kusinen min, Camilla, ville være med. Vi har det alltid veldig gøy sammen, og det er lenge siden vi har gjort noe sist. Det ble en veldig morsom weekend-tur!













Dry healing av tatoveringene, og det kløøøøør! Det er to uker siden jeg fikk dem nå, og de har snart grodd ferdig.

Sjekk videoen fra turen, og tattoo-prosessen! Skriv gjerne en kommentar om du har spørsmål eller tilbakemeldinger, jeg svarer alltid så godt jeg kan.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg