STAVANGER MED THOMAS

Her er tatoveringen jeg fikk – laget av @acetates som jeg har ønsket meg en tatovering av kjempelenge! Det var fordi han skulle til Sandnes at vi dro til Stavanger i utgangspunktet. Driiiiiitfornøyd, selv om det gjorde driiiiiiitvondt. 

Thomas og meg sammen med et ypperlig eksemplar av fauna.

“Det er jeg som er sjefen!!!” – en av mange pauser på veien hjem igjen. Like ved Kvinesdal.

EKSTRA: Jeg malte jo en piece i Stavanger, og har klippet sammen en egen film kun av det. Siden jeg er ganske dum glemte jeg å sjekke rettighetene til låta jeg har brukt i denne filmen – så den er sperret fra enkelte mobile plattformer som mobil og nettbrett. Se filmen problemfritt fra en vanlig data! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg