ASDØLJUVET

I Lier kommune, med inngang fra en sving i Sylling, ligger Asdøljuvet. Jeg hadde ikke hørt om plassen før vi leste artikkel om naturister på tur, men ble heltent på å stikke dit for å sjekke. Ikke naturistene altså, men juvet! Og det er jeg glad for! Det var helt vannvittig vakkert der. Dessverre har jeg ikke godt nok fotoutstyr til å dokumentere natur i denne skalaen, men jeg skal skrive det på ønskelista mi og dra tilbake dit til våren. Det anbefaler jeg alle andre å gjøre også!

Sjekk ut videoen jeg har laget i samme slengen. Fin natur hindrer jo ikke dustegjengen min i å lage kvalm.

Mikkal har bursdag i dag, 29. juli, og fyller hele 30 år! Ser frem til å feire ham i kveld.

Thomas, meg og Mikkal – på vei opp elva som renner ned hele Asdøljuvet. Jeg mistet faktisk vlog-kameraet mitt i en kulp, men klarte å dra det opp igjen. Klarte utrolig nok å redde både filene – og kamera!

Vi tok et bad i Asdøltjern før vi snudde og gikk tilbake!

Legg igjen en kommentar om du liker turene våres!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg