Jeg fjerner tatoveringene mine! (VIDEO)

Jeg fjerner de to første tatoveringene mine! Sjekk ut denne posten for å vite mer om hvorfor!

Bildet over viser hvordan bena mine ser ut nå. Spindelvevet på min venstre kneskål er den siste tatoveringene min – laget av Zac ScheinbaumLondon Tattoo Convention i år.

Thumbnailen på filmen ser jo ganske crazy ut, men det er ikke så ikke som det ser ut! Det er ikke unormalt å få blemmer etter laserbehandling, men de forsvinner raskt og innen et par uker er huden okay igjen! 

Har du tatoveringer du ønsker å fjerne?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg