TRASH PARTY, TAGGING OG TYSK BUNKER!

Dette er den første filmen jeg lager, som er 30 minutter lang – på sekundet. Jeg prøver ut litt forskjellig for tiden, og tanken er å samle opp mest mulig av det jeg gjør i én video – i stedet for å lage mange korte. Håper du liker den!

Tar nesten ingen bilder for tiden, men her er piecen jeg malte på kontorene til Oslo Underground. Det er disse kontorene vi trashet noen dager senere, som man også kan se i filmen. Det var ganske fett!

I bilen med Stian og Iselin på vei til innspilling av Staysmans nye video! 

Jeg tror filmen kan bli superfunny. Jeg kom hjem fra Island samme dag, og var ganske utmattet, men jeg tror det ble god stemning like vel! Island blir en egen video for øvrig.

Her er inngangen til bunkeren i Sandvika. Synes slikt er sykt kult – jeg blir helt fascinert over at det finnes enorme, nedlagte krigsminner som dette – rett utenfor døra omtrent. Man må bare vite hvor man skal lete!

Ruben og Brusj <3

Si fra hva du synes om filmen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg