UTFORSKER HOVEDØYA

Thor Håkon og jeg dro til Hovedøya for å sjekke ut en liten bunker like ved brygga. Vi lagde film av det begge to – og det ser nesten ut som to forskjellige turer. Det er litt funny, egentlig.. at vi kan gjøre det samme, men fortelle det på ulike måter. Her er min video.

Og her er Thor Håkon sin! 

I tillegg fikk jeg Thor Håkon til å ta et par “seriøse” bilder av meg – siden jeg knapt har noen. Dette er bilder jeg skal bruke på en eventuell CV dersom jeg på et tidspunkt skulle våkne opp og innse at jeg trenger en ordentlig jobb.

På CVen skal det stå at jeg har jobbet masse de siste ti årene, men dessverre var det en hund som spiste opp alle attestene mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg