HØYDESKREKK OG KLAUSTROFOBI – UTFORSKER NESODDEN!

Her er video fra turen! Husk å abonnere på kanalen min 🙂

Det ser kanskje ikke så høyt ut på bildet, men utsiden av denne betongklossen er nærmere 20 meter rett ned i vannet. Innsiden er rundt 10 meter – rett ned i stein. Jeg fikk testen høydeskrekken min, for å si det slik. 

Jeg vet ikke hvor bra det er at jeg mister hemninger når jeg tar frem kamera. Men det blir jo i hvert fall en del gøyal film av det da.

Inni noen små bunkerlignende ganger vi fant ved en tilfeldighet.

Sender alltid Thor Håkon først.

Det mest utrolige med dette bildet må vel egentlig være at alle tre har kjærester. Det skulle man jo ikke trodd, egentlig. Tre nerdete raringer som kryper inn i hull man finner langs veien, graver i gammel søppel og dokumenterer alt sammen på YouTube. Vi er veldig snille, da.

Alle bildene er tatt av Thor Håkon! Husk å sjekke ut YouTube-kanalen hans!

Her kommer noen bilder jeg har tatt av Sebastian og meg selv, med selvutløser, inne i Spro gruvene! Vi dro dit før Thor Håkon – derfor er han heller ikke med i hele filmen ovenfor!

Husk å abonnere på kanalen til Sebastian hvis du er interessert i trening!

Sprogruvene var spektakulært og kult! Anbefaler å ta turen – det er åpent for alle. Men husk å alltid ta forholdsregler. Ha med lommelykt, og vær observant på fjellet. Stein kan falle ut, selv om det skjer svært sjeldent.

Følg meg også på snap/insta! @konghalvor der, som alle andre steder. GID<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg