En dag på ELLINGSRUD!

Som arbeidsløs, tiltaksløs og blakk, så gjelder fortsatt å komme seg ut av leiligheten i ny og ne. På søndag var vi turister i egen by, med oppmøte på National Theateret!

Er det en fugl, er det et fly? Eller er det rett og slett et LIV som kommer kjørende?

Det var dessverre bare t-banen. Damn, jeg burde hoppa forran den…

På t-banen, så prøvde å parre mini-isbjørnen med katten til Ida. Det gikk ikke…

Så prøvde jeg og Markus å parre oss med katten til Ida, men det gikk ikke det heller. Pokkern heller…

Dessuten tror jeg Markus slapp en fis!?

Her er noen gutter som var veldig glad for å se meg. Jeg tror de var tilbakestående, men jeg er strengt talt ikke helt sikker.

Etter en hyggelig reise kom vi endelig frem. Ellingsrudåsen! Det er der de kule folka henger, det!

Og jeg da…

Det første man møter på Ellingsrud er Ellingsrudåsen Senter. Der har de både pub, pizzeria og… Vel, de har bare pub og pizzeria der. Hmm. Det er jo det ENESTE jeg spiser og drikker det? kanskje jeg skal flytte hit?

Hvis ikke du forsøpler Ellingsrud, så er du grei. På bildet ser man også at de som ikke forsøpler er relativt KULE! Dette merker man på Ellingsrud. Det er lite søppel, og SVÆRT høy baggypantsfaktor.

Sunn og frisk ungdom, som reparerer dagens hangover med en tur i skogen!

Da jeg var liten, så var det UMULIG å passere en lekeplass UTEN å teste den ut. Slik er det fortsatt.

WOHOOO, Ellingsrud-russen 2010!

Etter å ha lekt litt, så grilla jeg og Markus. Eller, jeg grilla. Markus slapp nok en fis.

Mini-isbjørnen EMMA storkoste seg på Ellingsrud! Tenk deg at denne lille skapningen kan løpe i nesten ÅTTE kilometer i timen! Guds natur!

Etter en lang og fargerik dag på Ellingsrud, så var NOEN litt sliten! Ida puttet katten, mini-isbjørnen OG kong halvor oppi veska. Det er helt sjukt hva jenter får plass til i en veske.

Vi satt igjen med et godt inntrykk av Ellingsrud, og jeg kan absolutt anbefale å dra dit. Det var ikke kontroll på t-banen engang!

Og etter å ha kommet tilbake til sentrum, så slappet vi litt av i parken, og diskuterte hva vi likte BEST av ALLE tingene på Ellingsrud. Etterpå spilte de andre kubbespill.

Aaaa, Oslo er så vakker om sommeren! <3

8 kommentarer
    1. aww, så utrolig søt katt. men hva har skjedd med den? stanga i veggen?
      uansett, jeg har sett søsknene til de sigøynerne der i dag 😀 de leker i bekken ved senteret vårt 🙂

    2. jeg har alltid trodd at ellingsrud bare var et sånt sted som egentlig ikke finnes, de bare fant på et navn å sette på t-banen. at det var NORD eller SØR liksom. lizzom
      tror du det er marianne som snurrer (ja, for jeg antar at pizzaene blir snurret på en pizzeria) pizzaene selv? håper det. sykt jordnært og jovialt i såfall!

    3. Kjære KONG Halvor. Du er pen som en soloppgang. Du er sterk som en kangal. Du er kulere enn supermann! Ellers er det godt opplegg med katt+hund, trenger en fin miks av de nå i disse dager.

    4. Aiai, går det feil vei med selvtilliten? Legger merke til at du har liten bokstav i “kong halvor” i stykket, er rett og slett litt bekymret. Du får gi beskjed om det er noe jeg kan gjøre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg