Vinnerne av Vixen Blog Awards 2012

Da var det nok engang avholdt Vixen Blog Awards – det nærmeste man kommer en slags offisiell kåring av Norges mest utpregede blogger i 2012. Jeg fikk dessverre ingen invitasjon i år heller.

Fagjuryen bestod i år av Nathalie Helgerud – hun sure fra Oslo Girls. Silje Pedersen fra KK. Espen Hilton fra homopatruljen og Therese Kokkim fra Only (kjøpesenter-klesbutikk). En skikkelig kosegjeng med en felles interesse for én ting: Mote. Kvinnemote. Mainstream kvinnemote, som hvert år får 90% av alle norske jenter til å kle seg prikk likt. Men ok, jeg er hverken kvinne eller spesielt fjollete, så jeg skal ikke legge meg opp i hvor identitetsløse nordmenn er i ferd med å bli. Jeg vil bare sette på spissen at dette er gjengen som avgjør hvem som er Norges beste bloggere – sammen med alle stemmene de nominerte bloggerne har brukt vinteren på å sanke inn til fordel for klikkprosenten til Vixen.

Jeg fikk faktisk forespørsel om å bli nominert til semifinalen, men da jeg sa at jeg ikke var interessert i å bruke hele vinteren til å plage leserne mine med å stemme på meg, så ble det hele uinteressant for Vixen. Det er jo strengt tatt bare én grunn til at Vixen avholder denne prisutdelingen, nemlig oppmerksomhet, noe jeg selvsagt synes er helt OK. Jeg kunne jo bare laget min egen prisutdeling dersom jeg kun skal syte og klage over hvor misvisende jeg synes Vixen Blog Awards er – men det gjør jeg jo ikke. Derfor skal jeg i stedet gi Norges beste bloggere (i følge Vixen) en fair sjanse og ta en gjennomgang av disse for mine lesere – eller sektmedlemmer som jeg liker å kalle dem.

Folket favoritt: Voe

Voe sin blogg består av bilder av Voe som poserer i de nyeste klærne sine ute på gaten. Under bildene står det en henvisning til hvor klærne er fra slik at også DU kan kjøpe disse klærne og ta bilde av deg selv i dem utenfor huset. Voe ER faktisk folkets favoritt. Noen ganger blogger Voe om venninnegjengen sin. Voe blogger hver eneste dag.

Beste Dagens Outfit: Explode

Explode sin blogg består stort sett av bilder av henne, i sine nyeste klær, med en henvisning under bildene til hvor klærne er kjøpt. Veldig praktisk dersom DU ønsker å kjøpe de samme klærne som Explode. De fleste bildene av Explode er inntil en hvit vegg, eller nede ved brygga. Noen ganger legger Explode ut bilder av venninnegjengen sin også. Explode blogger hver dag, noe som er bra, men skaper umiddelbar konflikt med tanke på at jeg allerede kler meg slik som Voe.

Årets interiørblogg: Stylizimo

Stylizimo legger ut bilder av interiør, og ting som har med interiør å gjøre. Stort sett tekstplakater med motiverende budskap i form av skilt, kjøleskapsmagneter og andre ting som illustrerer et hjem der det drikkes mye te. Blogger ikke hver dag, og er ganske upersonlig. Man får ikke vite noe særlig om venninnegjengen til Stylizimo. Dette trekker ned, synes jeg. Tenk om jeg dekorerer leiligheten min likt som Stylizimo, og så viser det seg en dag at hun ikke har venner! Det er kleint.

Årets kjendisblogg: Camilla Pihl

Camilla Pihl er 34 år gammel og blogger tre ganger om dagen. Hun blogger for det meste bilder av seg selv de nye klær med en henvisning til hvor hun har kjøpt det. Dette har hun gjort i 9 år. Jeg har ikke hørt om henne før, men hun er visst kjendis på en eller annen måte. Denne typen kjendiser har vi mange av i Norge. Ingen vet hvor de kommer fra, hva de har gjort, hva de heter eller hvordan de ser ut.

Årets fotoblogg: Maren Vik

Maren Vik blogger veldig mange bilder av seg selv og rommet sitt – gjerne med en bildetekst der hun henviser til hvor hun kjøper klærne sine. Mange fine farger i bildene – og bokeheffekten er med på å gjøre bildene av for eksempel Maren Vik veldig tøffe. Derfor er hun årets fotoblogger 2012.

Årets internasjonale blogg: Tina Maria

Dette er en stor pris. Dette er en ekte toppblogger på internasjonalt nivå, og det ser man når man går inn på bloggen til Tina Maria som for det meste består av bilder av Tina Maria mens hun poserer i de nyeste klærne sine. Gjerne med en henvisning under bildet til hvor klærne er kjøpt – noe som gjør at leseren, DU, kan kjøpe de samme klærne og dermed kle seg likt som Tina Maria. Og Voe. Og Explode. Og Maren Vik. Og Camilla Pihl.

Årets skjønnhetsblogg: My Awesome Beauty

My Awesome Beauty blogger nærbilder av neglelakk og sminke og andre ting med fine farger. I bokeh, selvfølgelig. Og med en henvisning til hvor man kan kjøpe produktene slik at også DU kan kjøpe de, og ta fine, fargerike bokehbilder av neglelakk og sminke. Denne bloggen blomstrer av bokehbilder og fine sminkeproduktbilder. Derfor er dette årets skjønnhetsblogg.

Årets nykommer: Stylezebra

Stylezebra blogger på Vixen sine egne bloggesider. Hun tar bilder av seg selv, i de nyeste klærne sine – og henviser til leseren, DEG, om hvor klærne kan kjøpes. GENIALT! Dessuten legger hun på tøffe fargefiltre på bildene sine, som får det hele til å virke mystisk og spennende. Blant de 200 000 bloggene som ble opprettet i fjor er Stylezebra er definitivt årets nykommer.

Årets inspirasjonsblogg: Hedda

Årets inspirasjon er Kristiansundjenta Hedda. Hun blogger daglig bilder av seg selv mens hun poserer foran et hvitt gjerde i sine nyeste klær. Det som er veldig fint med bloggen til Hedda er at hun skriver under bloggen hvor man kan kjøpe klærne! Dette gjør det hele veldig enkelt dersom du selv vil ha disse klærne – slik at du kan kle deg som Hedda. En blogg som denne kan inspirere unge jenter til å ta riktige valg i livet – i form av å velge riktige klær om morgenen. Det er bra – i hvert fall om man skal tro fagjuryen som tross alt kan detta.

Årets moteblogg: Ulrikke Lund

Årets hva da? Mote? Ah! Moteprisen! Tøft. Prisen for beste moteblogger i Vixen Blog Awards. Den har jeg ventet på! Ulrikke Lund er en slags superstjerne når det kommer til å blogge bilder av seg selv, i sine nyeste klær, mens hun gir en henvisning til hvor klærne kan kjøpes. Det hun gjør må anses som så unikt at Ulrikke vant denne prisen i år.

Årets herreblogg: Onlyjonas

Onlyjonas har et veldig passende navn, for bloggen hans består nettopp av det; Onlyjonas. Masse bilder av Onlyjonas mens han poserer i sine nyeste klær. Under bildene henviser han til hvor de klærne kan kjøpes. Jeg tror Jonas leser bloggen til Stylezebra, for de bruker nøyaktig de samme klærne. En real gutteblogg detta her!

Årets blogger: Camilla Pihl

WOW! Hun kjendisen ingen har hørt om, som har blogget bilder av seg selv i 9 år, vant prisen som årets blogger også! Rambo og jeg gratulerer.

Nå har jeg skjønt hvordan blogging gjøres. Nå vil jeg også prøve.

Skjønnhet:

Her har jeg valgt å gå for fine farger. Plagget koster 499,- på Standard. Luen koster 99,- på samme sted. Funker veldig bra, både når man skal kle seg pent, og i en mer casual sammenkomst.

Inspirasjon:

Med dette plagget vil jeg få frem at man ikke MÅ ha fullført videregående for å ELSKE rødt. Plagget lå igjen i leiligheten min etter en nachspiel i 2009, så jeg vet dessverre ikke hvor det kommer fra. Flagget er derimot kjøpt på Nille for 29,- i 1994. Det er VELDIG inn med flagg i år.

Mote:

Som sagt, så er flagg svært inn i år. Her har jeg kledd meg i hvitt, med en rød sokk på penis for å illustrere det japanske flagget. Japan er inn i år. De hvite sokkene og t-skjorten er kjøpt på HM. Den røde sokken er kjøpt på Cubus. Dette er et veldig enkelt plagg, som kommer til å være veldig inn til sommeren.

Synes du klærne mine var fine?

161 kommentarer
    1. Hadde det ikek vært bnedre om alle disse bloggerne slo sammen alle sine blogger til en stor moteblogg? Hadde spart vixen for en del slit med å kåre den beste av de samme hvert år.
      Når det er sagt så syns jeg Rambo skulle hatt en moteblogg. Den hadde vært superfresh.

    2. KJÆRE HALVOR!
      Du er bare episk- elsker blogginnleggene dine! Mye bedre enn noen av rosabloggene o.l 😛
      Å ja forresten, jeg hadde stemt på deg ;D

    3. Kjære Halvor.” Det er en fordel om den inneholder MINST en setning om hvor pen, sterk og kul jeg er. Ok?

    4. Kjære Halvor. Du er en kjekk kar som jeg lett kunne banga om du hadde hatt en større…..
      Noe mer å skryte av, hvis du skjønner : -)

    5. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde kølle slik at jeg kunne ikle meg den hotte outfiten din sporenstreks. Jeg er veldig veldig glad for at vi har Vixen Blog awards slik at vi virkelig kan få silt du de unike og spennende it- bloggene her ltil lands!
      Takk for en flott gjennomgang! Nå vet jeg hvem som er kjendis og hvem jeg helst skal … klem meg som <3 <3 <3

    6. Kjære Halvor
      Jeg setter pris på at du nå har forklart meg hva som må til få å klare seg i “bloggernes-verden”. Vil også bemerka hvor pen, sterk og kul du er. Jeg tror virkelig at de tre siste bildene reprensenterer vårens mote og kommer til å slå ann hos de fleste.
      Ha en videre fin dag!

    7. Kjære Halvor. Hjemmesiden din blir ikke noe bedre av at du slenger dritt om andre bloggere, Halvor. Ehehehehehehehe,…. ehh.. JO! Det jo det som gjør den verdt å lese! Endelig ble jeg inspirert til å oppdatere hjemmesiden din igjen, på en måte. Jeg blogger jo. Sorry for sist, var litt deppresiv, og lot det gå utover deg. Men sånn som du har trakassert sigøynere kan du ikke forvente noe bedre behandlig selv, jeg er ikke sigøyner, men selv om jeg hadde vært det, hadde det vært en ære å bli mobbet av deg <3 Jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det nok: du må bare fortsette å være kjip!!! How low can u go? Det er en utfording. Du har forresten nettopp vunnet den uoffisielle kåringen av norges beste hjemmeside! Og hjemmesideblogg. Gratulerer. Må nesten takke og gratulere meg selv også. "Gratulerer! -tusen takk! - Bare hyggelig, du fortjente det mest av alle, etter Halvor. Og navnet ditt er ikke stygt, det er spesielt:)" Nå rødmer jeg. Hyggelig å se deg pissed igjen 🙂 Sorry for alle skrivefeilene, jeg har dyslesksid (Hvis alle andre har det vil jeg også hA DET, og ikke diskuter det, for jeg har ADHD også:) neida. Jeg gir bare faen siden jeg er anonym, og har dårlig tid, eller no`:)

    8. Kjære Halvor Pen Sterk Kul.
      Du burde iallefall ha direktelink til klærne dine hvis du vil slå gjennom som blogger. Blogglesere er late personer, det hjelper ikke at det står hvor du har kjøpt de.
      Forøvrig så er ikke dette ment som kritikk.
      Ha en god dag.

    9. Kjære halvorrrrrrr
      dette innlegget burde ha vunnet alle vixen blogawards prisene, den inneholdt alt det nødvendige.

    10. Kanskje vi kan lage en manneblogg ilag hvor vi blogger om mote. Har hentet en del inspirasjon hos dressmann reklamene i det siste. Vi kan løpe på stranden å dytte hverandre på vennskapelig kompis vis, skru på biler i bare boksershorts eller enda bedre, truse, eller bare stå å slappe av mens vi ler på en hau med forskjellige plasser på alle bildene.

    11. Sorry. “Savn” er trist:( Men jeg kan jo ikke sette meg i din situasjon; for når jeg savner deg, kan jeg bare gå inn på hjemmesiden din, så tar det brodden av savnet, på et vis. Det som er flott med deg, Halvor,er at du er tilgjengelig, for alle, kvinner som menn, jenter og gutter osv. Noe fuckings”Vixen” anti-likestilligs blog awards IKKE er!! Hvertfall ikke for menn som ikke vill bære tittelen “vixen” som er et engelsk ord som betyr “A female fox/A malicious, quarrelsome or temperamental woman / A racy or salacious woman. Synonymer: bitch, virago, she-devil, hellcat, sex kitten, nymphomaniac, vamp. Vet ikke om jeg trenger unnskylde meg, men jeg har lyst å kalle de som styrer Vixen skuta: jævla sellout horer, men ooops: De hadde vel foretrukket at jeg kalte dem nymfomane tisper, eller noe. De er symbolet på alt som er galt. Æsj ass, håper virkelig de går konkurs. Jeg trodde “Vixen” var forbeholdt rosabloggere! saklig at de oppfordrer alle til å melde seg på. Jeg føler meg ikke oppfordret hvertfall. Jeg ble skikkelig irritert etter å ha lest på hjemmesidene deres. Oppfordrer til å klage til likestillingsombudet. Synes det er utrolig tøft gjort av deg som mann(og menneske) å fortsette oppdaterering av hjemmeside i denne skamløse jungelen av dagens outfits, løshår og ignorant reklame. Lenge leve kongen.

    12. Kosovoalbaneren i deg glemte å fortelle oss hva du gjorde på Kosovos uavhengighetsdag på søndag. Fem års uavhengighet fra Serbia tross alt.

    13. Kjære Halvor, først vil jeg fortelle deg at jeg synes du er utrolig pen, sterk og kul! Også ville jeg kommentere dette innlegget for å fortelle deg at slike geniale innlegg setter jeg meget stor pris på!
      Ha en god dag videre!
      Mvh Malin Trudvold

    14. Kjære Halvor.
      Du er pen sterk og kul.
      Digger innlegget, og det er helt sant, selv om jeg kan finne på å poste et bilde av hva jeg går med, så er klærne ikke nye og jeg skriver hvor folk kan kjøpe dem fordi jeg virkelig støtter det klesmerket, og det er ikke cubus ellerno slikt.

    15. Kjære Halvor!
      Du er en baywatch kjekkas med stram mage og rød speedo (Siden det er sommer om 3 måneder.
      Skulle bare si at du eier egentlig, takk for at du gjør blogg.no om til noe awesome! TY! 😀

    16. Kjære Halvor.
      Du er sterk, kul, maskulin, pen, kjekk og rett og slett awesome. jeg digger deg til månen og enda litt lenger. Du er som en dominobrikke som jeg vil spise, men samtidig en ananas som jeg vil dele med andre. derfor er du kul. takk for meg.

    17. Er så utrolig lei av “blogg” snyltere. Jobber i en relativt stor bedrift som driver med data, tv og alt det der. Får sikkert 5 forespørsler hver dag, alle har 1 mill lesere. Ja jøss. Alle vil ha men ingen får 🙂

    18. Dette var et meget underholdende innlegg! Veldig fint at du poengterte hvor du hadde kjøpt de sokkene 🙂 Du har så rett, og jeg er faktisk en av dem som IKKE klikker på et innlegg der det står “dagens antrekk”. Og jeg kan heller ikke skjønne hvorfor disse stakkars jentene må stå ute i snøen å fryse i disse antrekkene sine til stadighet. Jaja, det er vel en greie 🙂

    19. Kjære deg! Du kommer ingen vei med den kjøkkeninnredninga! Også mangler du den der bildeeffekten. Utenom det vil jeg si du har kommet et stykke. Lykke til og ser fram til tigging om stemmer før neste vedtak.

    20. Kjære Halvor! Du er umenneskelig sterk..
      Og det er helt sant at du er kjekk!
      Det er fantastisk at alle de bloggerne klarer å være så unike selvom de gjør alt likt.. Helt utrolig. Det kan vi like..

    21. Kongen AV HALVOR… eh… din kjekkhet kommer jo alltids frem uten all sminken fra ditt eller datt… jeg ville stemt på deg hvis jeg satt en jury. (og der burde jeg sittet… 😉 ) Samme hvilken leppestift du hadde valgt. Derimot den penissokken, den lurer jeg på å kjøpe til gubben… Love ya !

    22. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul.
      Alt stemmer, haha. Sett bort i fra at Maren Vik faktisk IKKE henviser til mote eller hvor klærne hennes er kjøpt 😉

    23. Kjære Halvor
      Jeg vet ikke helt hva jeg synes om innlegget ditt. Men jeg fikk iallefall en strålende idé. Hva om jeg begynner å ta bilder av meg selv, gjerne foran den hvite veggen i gangen. Og så kan jeg :trommevirvel: skrive under hvor man kan kjøpe klærne! Det blir fantastisk! Sikkert verdt en pris eller to også.

    24. Elsker bloggen din 😀 Du har skjønt det at aller holder på med det samme, ALLE!! og det er kjedelig synes jeg! Jeg er jo jente selv og jeg synes all denne sminke, mote og andre greiene er så kjedelig!! fortsett å blogge! elsker deg <3<3

    25. Åh, bare så synd du ikke har langt extensionshår som du kunne prøvd å touche gulvet med i den sedvanlige “legge hodet tilfeldig på skakke”-posen. Utenom det nailer du motebildene så jæævlig.

    26. kan jo ikkje annet enn å digge bloggen din mister 😉
      Eg liker din blogg bedre enn så å si alle andre blogger…drit lei alle sminke/klær tips o.l.

    27. Jeg er riktig så imponert over at du klarte å skrive “tar bilde av seg selv, i klær, og skriver hvor de er kjøp” på så mane forskjellige måter!

    28. Hore!!!!!!!!!!
      ikke vær så slem mot stakkar Jonas a. Han er bare seg selv, og det er jo bra å være seg selv? Dette er det Norge (vixen) liker, og det er jo greit. Så yolo o.l.

    29. Kjære Halvor,
      Du er så pen, sterk og kul <3
      men en ting har du glemt. det er ingen dusk på lua.... dårlig...

    30. Bildet med penissokken er så fabelaktig at jeg har lyst til å lage tapet av det til soverommet. Får jeg lov hvis jeg sier at du ser veldig ster og pen og kul ut?

    31. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul.
      Nå endelig forstår jeg bloggverdenen,
      og kanskje jeg skal begynne å bruke vesentlig
      deler av fritida mi på den heretter.

    32. Kjære Halvor,
      du er pretty kul for at du la ut dette. Men du er ingen riktig sterk mann, er du? Det som trekker sterk ned dog, og setter deg i et lys du ikke vil være – et lys jeg kan beskrive med tusen negative ord – er at du gir inntrykk av at du har et eller annet imot homofili.
      Tenk på det. Jeg mener virkelig tenk på det. Du vet Halvor, en mann har hjerne.

    33. Hadde jeg hatt en så jævla liten kuk hadde jeg ALDRI lagt ut et slikt støtende bilde. Tenker du med det lille hodet ditt eller?

    34. Jeg vet ikke hvorfor jeg føler meg tiltrukket av bloggen din. Tror ikke det er fordi du er så pen, sterk, kul. Heller fordi du er ekstraordinær og one of a kind.
      Jeg syns ikke du skulle blitt nominert eller vunnet noe som helst, fordi vi alle vet at Kong Halvor ikke trenger den slags form for oppmerksomhet. I tillegg er det umulig å sette deg i bås. Klem.

    35. Jeg blogger bare om kvisene mine, jeg. Er veldig skuffet over at kviseblogger får så lite oppmerksomhet. Alle har vi dem, men likevel har jeg bare 15 lesere. Så, takk for et nyttig innlegg, spesielt vil jeg takke for tipset om bokhe, for det har jeg aldri hørt om. Nå skal jeg endelig legge ut bilder av kvisene mine også. Mitt mål med bloggen er å vinne “Beste kviseblogg” under neste års konkurranse. PS: Jeg har ingen konkurranser, man lodder ikke ut kviser.

    36. Hohoo, artig må jeg si! Jeg vil bare forsvare meg selv med at jeg har sagt hvor klærne mine er fra i 1 av 100 innlegg eller noe (da står vi vel likt etter dette innlegget?). Ja, du er morrsom, ikke noe å si på det, virkelig, men kanskje en smule bitter, nei? Du blir sikkert nominert neste år, hvis ikke skal jeg nominere deg selv! Da blir du nok fornøyd!
      Jeg glemte å si “Kjære Halvor”, men jeg sier det nå: “Kjære Halvor.”
      Du er pen, sterk og kul.

    37. Kjære Halvor.
      Du er drit kul, og sexy. Syns du ser ut som en maskin i klovnedrakten forresten.
      haters gonna hate lizm

    38. Kjære Halvor. Du er pensterkkul. Ville bare si at jeg digger deg, du er ufattelig morsom. Takk for at du gjør dagen min så bra!

    39. Tatt på kornet! Du er min favorittblogger (selv om du bare har en hjemmeside). Synes det burde opprettes en egen pris for årets “outsider”, en som faktisk ikke skriver om mote. Har forslag til juryens omtale av vinneren: “Kongen av Briskeby har en unik blog. Halvor sin blog består av bilder av Halvor som poserer i mange rare stillinger i leiligheten sin, ofte sammen med katten sin Rambo. Noen ganger blogger Halvor om vennegjengen sin, men oftest om mormoren. Han viser ofte hvilke ting han liker, som Farris med sitronsmak, og viser hvilke butikker DU kan finne dem i. Veldig praktisk dersom du ønsker å være like kul som Halvor. Halvor blogger (rettelse:oppdaterer hjemmesiden) nesten hver eneste dag.” En unik blogger! Dessuten er han veldig pen, sterk og kul!

    40. Kjære Halvor!
      Du er seriøst den beste bloggeren(tulla. hjemmesideoppdatereren) i hele Norge! Og du gjør dagen min bedre fordi du er så utrolig kul, sterk kanskje ikke pen jeg vil bruke, men en ordentlig kjekkas! Og meget sterk!
      your fan number 1!

    41. Men Halvor, da! Du har jo helt glemt å legge filter på bildene. Dette blir poengtrekk og rød skrift i margen. Ellers veldig bra.
      Og en ting til: “Derfor skal jeg i stedet gi Norges beste bloggere (i følge Vixen) […]”
      I dette tilfellet skrives det “ifølge”! Nå pirker jeg fælt.

    42. Hjemmesiden over alle hjemmesider! Halvor,Halvor, Halvor.. Du burde vært til inspirasjon for flere bloggere. Selv leser jeg sjelden/aldri blogger.. Helt til en dag, da jeg rota rundt på Twitter, kom over denne konghalvor.. Siden har jeg vært hektet. Tweets, Innlegg og Rambo:) ville vel egentlig med dette si: jeg setter ufattelig stor pris på hjemmesiden din, den får meg til å le. Og du er en av få med godt vokabular! Takk for meg:) ( titter innom hjemmesiden din hver kveld, for en god latter, før jeg sovner, kveldskosen kaller jeg det) ;))

    43. Hei Halvor!
      Bra innlegg, nå har jeg anbefalt det på Lesernes VG og du ser det nederst på vg.no Håper det er ok at jeg låner bilde av deg.
      Er det andre som skriver en god blogg og vil ha mange nye lesere, ikke nøl med å sende en epost til meg på magnea |a| vg.no
      Hilsen Magne i VG

    44. Kjære Halvor, du som er så utrolig fantastisk kjekk… du har nå blitt mitt store forbilde når det kommer til mote! dessverre så vil jeg oppleve litt problemer med å følge sokkemoten, men jeg kan alltids strikke et sokkepar som er såpass store at de kan henges på brystene mine istedenfor. -og hvem vet; med mine og din sokkemote sammen så kan det jo hende vi blir verdensberømte, eller ihvertfall kjendiser i Norge (for det er jo bare _så_ vanskelig å bli).

    45. Kjære Halvor, du er virkelig super, og skarpsynt! Det er vel helt utrolig at de menneskene som sitter og kårer disse bloggene ikke ser det som du har sett!! Det er like utrolig at disse bloggene har så utrolig mange lesere…….Det er også veldig utrolig at ikke denne juryen og disse bloggerne føler seg litt flaue………

    46. Min aller største turn-on er voksne menn som er såpass insecure (mangel av et like godt norskt ord) på seg selv at de må være morsomme på andres bekostning. Særlig når de henger ut 14 år gamle jenter på nettet. Classy! Tenåringsjenter er tenåringsjenter, “rosabloggen” er deres arena, la oss alle sammen le av dem.

    47. Kjære Halvor. Først og fremst så vil jeg si hvor pen, sterk og kul du er. Veldig pen, sterk og kul.
      Dette var et fantastisk blogginnlegg om jeg skal være ærlig. Jeg har dessverre ikke så mye tid til å skrive tidenes lengste kommentar om hvor mye jeg lo fordi jeg må legge på litt fargefiltre på noen bilder av klærne mine sånn at leserene mine kan få en illusjon av at jeg er mystisk. Du tok meg på sengen. Grattis.

    48. Jeg skjønner at du ikke mente å være slem, du bare var det. Poenget ditt er forsåvidt godt, jeg reagerte bare på måten du fikk det frem. Å spesefikt dra frem noen få bloggere, med bilder du helt sikkert ikke ba om tilatelse for å bruke, er vel en form for nettmobbing uansett hvor morsom den måtte være.

    49. Hahahaha, jeg ler meg ihjel! Veldig godt skrevet, og veldig sant! Alle disse bloggerne er veldig flinke da, det skal sies, men det er jo mye av det samme overalt. På min også forsåvidt… Men nå har du fått ny, fast leser på bloggen din. Og neste gang vixen blog awards er i gang igjen må du takke ja, for jeg skal stemme MASSE på deg 😀

    50. Jeg er helt imponert over at du har orket å oppholde deg i Vixen-bloggene lenge nok til å lage denne bloggposten!
      Og du: Det er virkelig ikke Norges beste blogger, men kanskje innenfor svært snevre sjangre, eller bare en egentlig.

    51. Hahaha! Først må jeg bare si: DU ER GÆÆÆREN! 🙂
      Herregd, du har så rett! Jeg er helt enig i det du sier om at nordmenn begynner å bli identitetsløse! Blir som med alle muslimene med hijab! Alle nordmenn ser helt like ut, og det har jeg lagt enda bedre merke til etter at jeg flyttet til New York, hvor jeg kan kjenne igjen en nordmann på 100 meters avstand på grunn av hvordan de klær seg!
      Utrolig morsomt skrevet! Du har jo bare så rett i alt du skriver, men det er jo også derfor det er fint med bloggere som deg og linnea myrhe (ja, jeg veeet, den er lagt ned, og det er driiiitkjipt!) som skiller seg ut litt fra mengden!
      Desverre er det jo også slik at det er veldig mange som vil lese om klær. og sminke. og interiør. Derfor det også har blitt så jææævlig mange av dem!
      (min og, desverre! haha).
      uansett! Det er bra vi har sånne som deg! 🙂

    52. Halvor …. Du er verdens kuleste,artigste,flinkeste, morsomste persone jeg vet om !;)<3
      PS . Du er , pen , kul & sterk !

    53. Kjære Halvor.
      DÆVEN, dette tok kaka. Har lest bloggen din en god stund nå, og det jeg muligens liker best er at uansett hva slags innlegg det er, så har du stort sett truffet. Det gjør du så det ljomer etter her! Du er veldig pen, sterk og kul, selv om jeg syns du er finere med kortere hår. Også savner jeg de ringene du hadde i ørene før. Det fineste med deg er nok uansett at du på en eller annen måte treffer følelser – som man ser på enkelte sinnatagger. Ikke nødvendigvis bare dette innlegget, men med alle. Personlig blir jeg stort sett i veldig godt humør, eller noen ganger litt trist. Du er fin. Jeg liker deg.

    54. Hahahaha!!! Å herreguuuuud! Lenge siden jeg har ledd så mye på en gang! Selv om jeg føler meg ufattelig dum for alle selvdigger/antrekk bildene på min egen blogg, men ærlig talt, noe må jeg jo ha å gjøre på om dagen 😛

    55. Kjære Halvor, dette er Explode. Takk for et underholdene innlegg. Explode koste seg masse. Litt trist at du bare kler deg slik som Voe, til tross for at jeg (Explode) legger ut bilder av meg selv OG skriver hvor klærne mine er fra HVER DAG.
      Hilsen Explode.

    56. Kjære Halvor!
      Du er pen, sterk og kul, og jeg mener det, jeg er homo…:-)…. takk takk og takk….det var lenge siden jeg hadde really good times reading something…er fra Kanada og norsken min svikter av og til….og ikke et hår nedentil?…du hadde kledd the “Brazilian Cut” or kanskje “Landing Strip”….og…du har fått enda en sektmedlem!!

    57. Det er mange som er skeptisk til kåringene, og hvordan bloggene er valgt ut. Men noen av disse fortjener å vinne da. Men det skulle vært en mer seriøs kåring for mangfoldet av blogger som aldri får den oppmerksomheten de fortjener. Blogger som er små og som tar opp helt andre ting som miljø og samfunn.
      Ellers, takk for latteren du ga meg. Fortsett gjerne slik 🙂

    58. Vixen Blog Awards er vel uinteressant for det fleste bloggere. Bloggere som skriver i mindre format, og politikk og samfunn. For de som kåres i Vixen Blog Awards er vel helst posører, elelr egotrippere med alt for høyre tanker om seg selv. som selger inn materielle og ytre verdier.

    59. Hei Halvor, og takk for sist. Jeg har glemt hvordan bestemoren din ser ut, men kanskje får jeg vinke til henne igjen i sommer også? Jeg ville bare si at tissen din kler sokk, og at jeg hadde en drøm om deg her om natta. SNX
      Åja, og at jeg likte dette innlegget veldig godt. Spesielt bildet hvor du har sokk på tissen.

    60. Kjære Halvor
      Du er pen, sterk og kul. Og jeg digger deg, og den ironiske humoren din. Men kan jeg få stille deg et spørsmål? Nei, to faktisk. Det var jo ett. Men her er det andre: Hvordan ble du kul?

    61. Jeg synes det er dritgøy at du henger ut 14, rettelse, er ikke de fleste over 18 egentlig, gamle jenter. Og hvis, de er det, så synes jeg det hvertfall er gøy at du henger dem ut. Hva er vell egentlig humor uten å henge ut andre? Det finnes ikke noe mer, LÆTTIS, enn det. Jeg gjør det hele tiden, i hodet mitt vell og merke, i motsetning til deg. Skal også merke meg at jeg ikke gjør det like bra som deg heller, da. Derfor må jeg nok lese på hjemmesiden din oftere. Notert bak øret.
      Faktisk synes jeg du oftere skal ha innlegg der du henger ut andre. Bare ikke narkomane, for de er i bunn og grunn søte. Men alle andre, jøder, romenere, sigøynere, rosabloggere, komikere, vanlige ensformige like nordmenn, skiløpere, dyr, hunder, katter, pappigøyer, statsmenisteren, frp, fjortisser, hipstere, komikere.. Ja, alt egentlig.
      Go!

    62. du har dessverre mange gode poeng. Understreker at grunnen til at jeg bruker dessverre er fordi jeg skulle ønske det ikke var slik verden fungerte. Dog ikke helt enig med kritikken din om interiørbloggen, men ser budskapet ditt på de andre områdene. Er ganske skummelt at blogger som kun handler om hva man har på seg og eier skal være de som blir sett på som de beste bloggene. Materialisme er tross alt ikke alt. Ingen blogger om viktige samfunnsspørsmål eller humor eller særlig kreativitet… Bra noen har vettet i forstand likevel 🙂

    63. Hei kjære vakre Halvor!
      Morsomt å se i kommentarfeltet hvordan årets “beste” bloggere forsvarer seg selv. De må virkelig dra til seg klørne, eller ikke.. veldig god underholdning!
      Digger at du skriver litt utenom det vanlige. Du virker som en veldig morsom fyr, blir bare kjekkere i mine øyne!!

    64. Kjære Kule Halvor
      Takk for i går:)
      Ha ha ha, denne var morsom og jeg som snart skal på treff med noen av disse damene;)
      Forhåpentligvis har man såpass med selvironi når man blogger og heldigvis er vi alle forskjellige, smaken er som baken, delt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg