Byromanse

Dette var en gang mitt første innlegg. Det så ikke slik ut den gangen, men jeg har måttet sensurere og slette en god del av innleggene mine fra tiden jeg begynte. Da jeg begynte i 2009, så trodde jeg blogging var et annet ord for å bruke internett som psykolog.

Slik er det ikke.

n62638558611903239934

n62638558611903167338

Bildene ovenfor er fra en fuktig bytur i 2008, og tar for seg problematikken med å være 18-19 år på byen i Oslo. Heldigvis ble jeg 20, og da kom jeg også inn på steder. Vi fikk i hvert fall gledet narkomanene i ventetiden.

Halvor 4.2.2011

 

Blogglisten

2 kommentarer
    1. Utrolig at sølvmannen lot deg ta bilde av ham. Jeg tok et grepa tak i rumpa hans et par år tilbake, og det likte han meget dårlig. Jeg forstår det ikke. Hadde jeg vært mann, hadde jeg blitt sjeleglad om ei snasen jente sjekka ut min bakdel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg