Lillelørdag. Keen på morgenpils…

Gikk ikke helt som planlagt igår kveld.  Egentlig skulle tenna reingjøres, men på vei til badet er buret med hetterottene. De var ganske sultne og rastløse, men siden jeg skulle sove ble det vanskelig for meg å bli veldig sosial med dem. Det jeg gjorde da, var å putte små klumper med brø fast i taket, så fikk dem mosjonen og maten dem trengte. Nå ramlet dem riktignok bare ned hele tiden, men det var vel i prinsippet en god idè. Så spilte jeg quadrapop i ca 1 minutt. Jeg er ikke veldig flink i quadrapop.

Nå har jeg hengt på internett å skaffet meg dårlig tid i en time, så da er det bare å styrtspise frokost og get the f out.. Veit frokost kanskje er litt veslevoksent for en småanarkistisk minikjeltring, men det er det viktigste måltidet, og dagen går faktisk fortere på jobb. Hadde jobben tillat det, så skulle jeg lett tatt meg en kald ringnes på boks. Jo nærmere jeg kommer helgen, jo mer bevist blir jeg på at det ikke blir et rolig eventyr denne uka heller.

p1010736

p1010737

p1010739

p1010740

2 kommentarer

Siste innlegg