Siste for dagen.

Det gjelder å få gjort andre ting, og plassere tankene andre steder. Nå har jeg spist taco hos fettern min og  sett min andre episode med “kl. 8 hos meg” uten å helt forstå hvorfor. Også har jeg sett på katten fettern min har fått seg prøve å komme seg ut å inn kattedoen, som er high tech med dør. Et mulig problem der må være at den koser seg der inne. DVS. ruller i kattesanden og maler. En veldig søt kattepus. Får lyst på en selv, men for en uke siden hadde jeg lyst på øgle og frosk, og før det igjen ville jeg ha tiger, sånn som scarface. Sikkert lurt å leve livet med rottene først.

dsc0019

Etter en del kjipe bussturer siste tiden, har jeg kommet på at jeg ikke lenger finner MP3 spillern min. Blir veldig glad om noen sier ifra når de finnern. Den er liten, blå og med koss headset. Musikkinnholdet er en god blanding sørstatsrap og London poprock, samt et par slayer låter. Ellers så prøver jeg å rydde leiligheten min, som ser ut som en zoo uten dyr og kanskje den ligger i skittentøykurven eller noe slikt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg