KILL

dsc0264

Er litt ute av det idag, men sitter nå og hører på smiths cd`en min og spiser speilegg. Lagde et av dem beste hittil. Er litt ålreit, til tross at ting kunne vært bedre. Nå må jeg bare finne 15 000.

dsc0250dsc0256

Igår satt jeg med kompissen min, drakk øl og så Monty Pyton og Mean Streets. Ålreit dag å slappe av på, da alt annet ikke var like ålreit. Tror idag kunne blitt bedre, men jeg er redd underbevistheten min baserer det på feil ting. Men det går seg sikkert til.
Nå skal jeg snart på jobb og bli der til sola har gått ned (til tross for at det ikke finnes sol), så er det muligheter for å flykte hjem til foreldra mine ikveld.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg