VALGVAKE!

OOOOOkay! Etter 4 big-beers må jeg unnskylde for skravlinga, men når man heier på et Norge UTEN egoistiske tapere må man drikke litt pils:)

På NationalTheateret møtte jeg som avtalt Ida. Vi tok 19 trikken (oslos beste trikkelinje!) til Briskeby (hjem) og plasserte oss på Olsen Cafè.

En god blanding av NRK/ lydløs direktesending fra valget og ikke-høy-nok retro rock gjorde stemningen god, og pilsen glei ned med måte! Ida hadde ikke sovet på nesten to døgn, så siste øllen ble fordøyd alene, men kom i god prat med Olsen Cafè folka. Helt okay opplegg og god stemning. Nå godtok ikke bankterminalen kortet mitt lengre, så ble nødt å invistere tiden min i et lite innlegg her isteden.

Nå sitter jeg å hører på Libertines, med Pete Doherty. Har fått helt dilla. Pete Doherty  og Morrissey. Smiths og Libertines. Har fått kjøpt inn litt pålegg og greier, så imorgen kan jeg endelig spise noe annet en speilegg. Det er fortsatt digg, men er slitsomt å bare spise egg. Dansk salami er også og foretrekke! Frokost gjør ellers kjipe dager med DUMME frpVELGER KUNDER HELE DAGEN kjapt gjennomført. Anbefaler frokost.

Må si jeg ble skuffet, men lite overrasket da bydelen jeg jobber i scora 40% frp velgere. Er ikke veldig politisk, men jeg er flink på hating, og frp er en SÅ åpenbar fiasko at jeg blir kvalm. Spiser ikke rike, men spyr gjerne på frp.

Nå skal jeg se litt på fuglene for meg selv og hitte senga. Håper dere ca 30 lesere får en hyggelig kveld og får deres rødgrønne ønske oppfylt. Jeg er longgone og hadde det ikke vært for max 6 timer kommende søvn, skulle jeg LETT fulgt med ordentlig selv.

* Legg merke til frp uten stor skrift. Null respekt lizzm!!

9 kommentarer
    1. FUCK FRP! Jaævla fitta parti. Synes det er flaut som nordmann og måtte omtale et møkka parti som frp som et parti.. Jævla drittsekker. Hater Frp.. Norges hatere.. Drittsekker. Blir forbanna hver
      gang jeg hører navnet dems, og jeg er ike spesielt interrisert engang.. Hvorfor vil nordmenn ødelegge for norge og segselv ved å stemme på et usærriøst møkkaparti som dette.. ???

      Hilsen Halvor og Øl.

      – Folk må få kunne si sin mening. Norge er et fritt land og alle har rett til å si hva de mener ikke hva du mener så det er bare feil av deg og slå så hardt ned på en person som sier sin mening! Sjerp deg -.-

    2. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul og da jeg leste dette innlegget, ble du (om mulig) enda kulere. Sex?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg