MASSIVE!

Idag startet dagen som vanlig brått da mine 3 vekkeklokker, systematisk plassert rundt i rommet, vekket meg inn til virkelighetens mareritt på tur og rekke. Mitt smarte triks for å unngå mat igår kveld slo såklart tilbake, og uten mat i leiligheten var jeg sjanseløs mot sulten. Drakk endel vann for å mette magen, fiksa litt på Libertines låtene mine og stakk til bussen.

Min kleine morgenform ble styrket da jeg møtte en kar på bussen, som jeg har hilst på et par ganger før via jobben. Det dummeste man gjør i slike situasjoner er å ta av seg headsettet og starte en samtale for å “unngå” pinlig situasjon med noen du ikke har noe å snakke om med. Jeg gjorde dette og etter å ha snakket i 1 minutt om dumme jobb-ting og hvor slitsomt det er å stå opp tidlig, så blei det stille og jævlig. Heldigvis var han tøff nok til å ta på headsettet igjen, hvor jeg da fulgte etter. Takk gud. Når det endelig var mitt stopp kunne jeg nikke på hodet, og verden kunne starte igjen.

På jobb har dagen for det meste gått til pølsespising på Narvesen for å fikse magen igjen. Jeg forstår selv at Narvesenpølser ikke gjør underverker med magen, men når pølsene koster 19 kr er det vanskelig å styre unna. Dessuten begynner det å bli flaut og kleint å dra på Mækkern da alle vet hvem jeg er og hva jeg spiser. Etter jobb gikk flytteprossesen av all malinga mi videre hjem, og også idag fikk jeg med meg rundt 15 Liter maling på bussen:) Må skryte mer av et ellers HATA veivesen da bussruta mi blir heeelt renovert. Gleder meg til å kjøre buss uten å være redd for ufrivillig stramme bukser. IF YOU KNOW WHATTA MEAN!!??

bilde0015

Konfirmasjon på Søndag. Drittdag som alle dager.

p9160003

Misslykket speilegg-action fra igår.

bilde0015

Litt av malingen min:)

bilde0015

Bildet av meg mens jeg tygger på pengene mine. Noen ganger er det digg å ta ut maxbeløpet i minibanken for moroskyld. Tøffa meg skikkelig mens jeg telte pengene mens hu bærta bak meg tok ut 200 spenn. Hæhæ! Looser!

p9170006

Penger til egg.

Nå kan jeg også kjøpe litt dyrere egg. Euroshopper er helt okay, men merker det er litt forskjellig på innhold når speileggene får helt annerledes fasong og størrelse fra gang til gang.

Da jeg var kommet hjem rakk jeg å vanke på internett i nesten en time, før jeg igjen dro ut igjen for å rekke første dag på kveldskolen jeg har meldt meg på. Det var noen ganske ålreite timer og jeg følte jeg lærte mye av logikken og historien bak kamera. Gleder meg skikkelig til å lære mer om teknikk og sånne ting. Etter at dette var ferdig stakk jeg hjem. Kjøpte en Big One på veien og kjørte den i meg da jeg bare har spist pølser idag. Husket riktignok å kjøpe meg brød til imorgen da, for selvom pølsa på Narvesen bare koster 19 kroner nå, så blir det mye når man spiser det hele tiden!

p9170010

bilde0015

14 kommentarer

Siste innlegg