Basterdz

Noen få big-beers kan være nok, og idag våkna jeg til hodepine og kinky sovestilling. Klarte tross dette å slumre meg igjennom 40 minutter før jeg reiste meg opp fra senga som jeg kaller magneten, slukte 2 ibux og satte meg ned på datastolen som jeg kaller borrelåsen.

Bussturen til jobben kan ikke klages på lenger heller. Veien er strøken som skøyteis og passasjerene lar meg være, selvom jeg fortsatt tror gamlissene baksnakker meg.

Jobben var vel også helt okay idag, tross flere blackouts hvor jeg nesten svimer av og ramler bakover.
Er svimmel hele tiden. Men fikk høre av en dame idag at det også kan ha med å gjøre maten jeg spiser. Jeg spiser jo ca 1 eller 2 måltid om dagen, og det er gjerne noe crappy junkfood. Mæckern nesten hver dag til lunsj. Mye penger. Mye drittmat. Kanskje om jeg er litt kul, så stopper jeg å spise der for alltid fra imorgen..? Hmm.. Lett å si nå, glemt til lunsj imorgen.

Nå skal jeg ut å møte Ida. Hun har drikki vin og må dele sladder med noen. Dessuten må hun hjelpe meg å fylle ut egenerklæring til legen imorgen, da jeg skal på et opplegg på Aker sjukehus. Litt stressa rundt hele den biten der, som også er en faktor i hodet mitt.. Mulig jeg må fikse meg med pils før jeg drar:P

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg