Musserende skvip!

Etter jobben idag gikk turen til KICKOFF (!) (WOHOO) for vintern hvor hele kjeden på Østlandet ble samlet i tradisjon til 2 timers kurs og middag. Her ble det servert musserende hvitvin. Verste EVER. Og halveis ut i kurset følte jeg heaten kom sigende, så jeg trakk meg ned fra konferanserommet mot badet for å fjerne stilongsen jeg alltid starter for tidlig med hvert år. Med stilongsen i hånda fant jeg fort ut at jeg var på jentedoen, men både jeg og de andre jentene på toalettet var enig at markeringen var litt dårlig.

bilde0111

Jeg trodde at dette var henvisning for folk som måtte pisse eller drite…

Uansett, kom jeg meg opp igjen, og inntaket kunne fortsette litt roligere før vi trakk mot middagssalen. Øllen var like tam som “champissen” og middagen virka som noe hvemsomhelst med fryser og middagsrester kunne mekka sammen en sen Lørdag. Jaja.. Gratis middag og øl er jo fortsatt gratis middag og øl…

Etter å ha smiska til meg kveldens siste ølbonger gikk turen hjem hvor jeg først møtte min stemors far. Han hadde en forsinka bursdagsgave i form av ny kontorstol, og etter 2 år på Ikea`s billigste skraphaug ble ryggen min spesielt fornøyd. Derretter kom en gammal og tørst kompis på besøk, og resten av kvelden har gått bort til youtube, spotify, PILS og skrønere fra gamle dager.

Nå sitter jeg igjen alene på en ny, umontert kontorstol som jeg egentlig ikke forstår så mye av, og venter på at hjernen skal bestemme seg for å sove. Forhåndsreparerer med pepsi MAX og gleder meg til neste gang det er Søndag.

Tror jeg sovner …………….. NÅ!

4 kommentarer
    1. Hahah nei, det er kanskje en liten skam å innrømme dette her men jeg syns øl smaker jævlig, og det inntas kun når andre typer alkohol har blitt inntatt i ekstremt store mengder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg