Det er ikke spesielt lurt å legge seg halv 7…

Tror jeg kommer til å falle over ende. Våknet for 2 timer siden av vekkeklokka jeg var smart nok til å sette på. Jeg kom hjem rundt halv 7 igår/inatt/istad. Eneste positive må ha vært et totalt urørt bankkort.

Gårsdagen besto vel egentlig av 4 fors og en meningsløs tur ut. Først hjemme med en kompis som for det første hadde kjøpt seidel, og for det andre bomma på etikketen å fått med seg lettøl. Med andre ord, lettøl seidel, noe som er helt umenneskelig å drikke. Derfor måtte jeg be han på besøk til spritkongen (kallenavnet mitt blant venner) og trøste med et par kjappe shots jäger. Dette fikk formen påplass, og jeg sendte han på dør for å dra videre til fors nr 2 på Birkelunden for å møte Partysvensken og gjengen.

Her var jeg passiv bong-røyker i et par timer før turen gikk videre til Torshov og fors nr. 3 med partysvensker på besøk i tigerstaden.
Her ble jeg vankende i en liten time før jeg tok turen til en siste fors/fest med gamle kjente fra Røykendistriktet. De siste glassene blei fort tømt, og nervene vendte seg mot byen for å skaffe mer. Dette endte riktignok bare med en 2 timers loke-historie rundt på løkka på jakt etter “et bra sted”. For min del kunne jeg godt drikki pils fra en doskål.

Dermed blei det alkoholfri vanking i 3 timer i sistnevnte leiligheten som fort blei tømt for festligheter da alkoholen hadde gått slutt.
Vet ikke helt hvorfor jeg blei her så lenge, men hadde vel ikke lyst å gå alene hjem til Briskeby. Kompisen min hadde vist veldig lyst å bli, så brukte vel timene på å overtale han. Ved 6 tiden så jeg slaget tapt, bet tennene sammen og spaserte hele veien hjem til riktig side av elva.
bilde0112
På vei hjem.. Anbefaler ingen å ta en grünerløkka-frogner klokka 6 på Søndager….

Nå har jeg sitti her en stund, mens jeg prøver å holde balansen på den nye kontorstolen min. Drikker julebrus og spiser Lion (hadde masse Lion i sekken idag). Hører på Libertines og vurderer å gjøre noe fornuftig….
dsc0002

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg