BLOODBATH!

Tja.. da var helgen over for denne gang, og dagens andre halvdel benyttet jeg til biff hos Bestemoren min og hangout med noen venner etterpå.

Etter å ha spist meg mett og sovet litt på sofaen fikk jeg skyss tilbake til Briskeby og møtte to kompiser til litt Søndagslounge. Var ålreit og jeg spanderte julebrus og pottis, mens vi sjekka ut 5/6 episoder med Southpark før igjen blei sittende her alene.

Nå har jeg som vanlig bare hengt i den nye kontorstolen en times tid og gjort ingenting. Er sulten, men som tradisjonen tilsier har jeg ikke mat, så dermed stikker jeg heller å legger meg. Man er ikke sulten i søvne. eller.. Det vet jeg jo ikke, men man merker det ihvertfall ikke… Før imorgen.
dsc0008
Boller og brus. Fest hver Søndag!

dsc0009
Hmm.. Burde kanskje rydde litt snart… Nærmer seg en måned siden jeg satt opp de greiene her, noe som også tilsier godt over en måned siden jeg skifta sengetrekk sist da det eneste andre trekket mitt blir brukt i studio. ÆÆssj…

dsc0007
Også peller jeg så mye når jeg ser film åsånn. Denne gangen pelte jeg bort neglen på lilletåa og det sylblødde overalt. Bloodbath! Mandige føtter?

En kul ting da! Bestemoren min har bestilt billetter til Tenerife. Det kan bli ganske bra. Har vært et par turer med henne før når jeg var mindre.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg